1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556



    Is er al een lijst van alle fixes? Hij is al uit sinds vorige week op PS4...zijn er geen patch notes?
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zag wel dat de gratis dlc eindelijk in de psn store staat
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja mijn dank daarvoor.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En de patch is er.

    Zo te zien is de bug in White Orchard treasure hunt niet gefixt.....mja dan maar niet.

    Verder dikke top, want de game draait nu 100% soepel. Er waren nog duidelijke stotteringen als je de camera wat langzamer roteerde, duidelijk merkbaar en das helemaal weg nu. Tekst font ook perfect nu.

    THE WITCHER 3 - UPDATE 1.04/1.05 NOTES
    • Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements.
    • General stability and performance improvements
    • Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.
    • Improved camera smoothness
    • Performance improvements during some cutscenes.
    • Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations
    • Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels.
    • Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest
    • Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest
    • Too many wild hunt minions were spawned during Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
    • Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest
    • Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest
    • Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest
    • Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins
    • Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man's tree during Eye for an Eye quest
    • Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs
    • Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable.
    • Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest
    • Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach
    • Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King's Gambit quest.
    • Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest
    • Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven's Treasure quest
    http://www.xboxachievements.com/new...Update-1-04/1-05-Patch-Notes-Highlighted.html
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2015
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hier nog geen patch iig.
     
  6. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    hoe doe ik spoilers invullen ? ik druk op de knop spoiler , vul dan de tekst in , maar de spoiler is niet te zien in mijn bericht.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was de game aan het spelen toen de patch online kwam, alleen gebeurde er bij mij niks, ik las het op Reddit. Xbox one reboot gedaan en toen werd de update gevonden. :)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Overigens wel jammer dat PS4 gebruikers zo klaagden over de framerate in cutscenes. Ik had daar totaal geen last van. Ze hebben dat gefixed in de laatste patch. En hoe is even duidelijk als voor de hand liggend: ze hebben de details terug geschroefd. Met name de characters (buiten Geralt zelf) zien er nu gewoon stuk minder mooi uit. Shame!
     
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Waar speel jij hem zelf op dan, Gakkie? Ik heb dat op de PS4 eigenlijk niet echt gemerkt, zal er morgen eens extra op letten.
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    [spoiler.] tekst

    maar dan zonder punt
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier werden na de eerste patch al meldngen gedaan over op de CDPR forum. Zelf niet echt op gelet, maar het lijkt er idd op dat de gezichten er beter gedetailleerd uit zagen eerst. Wellicht konden deze framerate issues niet gladgestreken worden zonder dat soort dingetjes terug te krikken. De makers lijken ook niet echt op die comments te reageren...tja....
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vanavond waren er meer mensen uit mijn friends list ESO aan het spelen dan TW3 :eek: Had ik niet verwacht, blijkbaar toch een grote aantrekkingskracht op mensen ,,,,
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb nog eens een beetje zitten kijken, maar echt grafische downgrades zijn mij niet opgevallen. Gezichten zien er eigenlijk nog steeds nice uit en ik denk ook wel dat sites zoals Digital Foundry zoiets hadden opgemerkt. Weet je het zeker?
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Merk helemaal niks van een downgrade of wat dan ook. Ziet er hetzelfde uit
     
    Servantes vindt dit leuk.
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe zit het nou eigenlijk met die extra DLC? Er komen wekelijks gratis extra quests en kleine toevoegingen en dan ergens in Oktober komt een grote (betaalde) uitbreiding?
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja, de DLC die nu steeds uitkomt zijn kleinere (maar wel gratis) updates die je zo uit de Store kunt downloaden. In oktober en begin volgend jaar (en misschien nog meer, dat weet ik niet) komen grotere DLC beschikbaar, tegen vergoeding.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Op deze manier heb ik niets tegen (betaalde) DLC's! Ik word alleen gek van die vooraf opgezette 'moneygrab' season passes zoals bij Destiny. Daar zie je gewoon dat delen van de orginele game afgeschermt zijn om later tegen betaling gereleased te worden. The Witcher kan prima zonder DLC, de gratis dingen lijken leuke kleine toevoegingen en een uitbreiding kopen (met naar het schijnt 30u aan extra content) blijft dan volledig optioneel.
     
    TreV vindt dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat is zeker waar, gelukkig heb ik dat gevoel bij The Witcher niet :p Ik las wel dat er in een nieuwe DLC ook een keer een nieuw gebied komt, daar betaal ik dan wel weer graag voor :)
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Kwam gisteren een Troll tegen die zichzelf Trollololo noemde, mooi man!
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    hoe zijn jullie voorbij de vampier gekomen in de quest : now or never !


    Btw : Thanx voor de spoiler uitleg :p
     

Deel Deze Pagina