1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Running] Project Cars - TIME ATTACK

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 16 mei 2015.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat een tijden heren! Ik heb ook nog enkele setup-aanpassinkjes in m'n hoofd (baat het niet, dan heb je altijd nog het placebo-effect doordat ik mezelf laat denken in een 'betere' auto te rijden) en ga morgen weer een poging wagen.
    Rijd eens tegen een ghost van een van ons :) dan blijkt vanzelf op welke plekken op de baan er nog wat te winnen valt!
     
    Roedy vindt dit leuk.
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hier had ik wel op gerekend. :D Ik zit met mijn tijd zeker zes tienden van mijn potentieel. Een keer haalde ik zelfs al een halve seconde van mijn sector 1 tijd af, maar het lukt me gewoon niet 2 minuten lang geen fouten te maken.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Veel marge zat er, voor m'n gevoel, bij mijn eigen rondje niet meer in. M'n llaatste twee bochtencombinaties waren niet denderend maar verder was ik eigenlijk al best tevreden haha. Valt idd niet mee om een heel rondje van goede bochten bij elkaar te knopen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2015
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Gaat hard heren! Deze weken helaas weinig tijd ivm de laatste weekjes op school. In de vakantie gaan we beter ons best doen :p
     
  5. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Oh ja top idee! Thanks!
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Als ik de eerste bocht goed door kom dan kan ik meestal mijn PB benaderen.
    Maar vaak verpruts ik de eerste bocht. Het lijkt bij vergelijking van de ghosts van jou en Racerblade01 met mijn ghost of mijn auto wat meer voor de tweede helft van de baan is afgesteld.
    Kan ook zijn dat de tweede helft mij meer ligt. Altijd moeilijk te beoordelen. Ik voel mij in ieder geval veel meer op mijn "gemak" in het tweede gedeelte en kan dan ietsje tijd goedmaken wat ik in het eerste gedeelte verlies.
     
  8. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe kan ik jullie ghost bekijken trouwens? Ik game op de PS4.
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    In tiime attack op het rechtertabblad met de leaderboard op de gamertag van de speler staan in de leaderboard en dan op Y drukken. Dan vink je de naam en tijd aan. Dan terug naar linker tabblad en dan ghost kiezen: personal best of leaderboard-optie.



    P.s. Zonder deze time attack had ik de McLaren nooit als fijne auto beoordeeld.
    Nu.. na wat noodzakelijk tunen vind ik de auto heerlijk rijden.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2015
    Roedy vindt dit leuk.
  10. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Kijk zo leren we nog wat ook. Heb alleen geen Y dat word dan driehoekje. Maar dan moet ik jullie tags hebben om toe te voegen? En dan zie ik geen Xbox gamers zeker?
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dat was ik vergeten . Onze XBOX leaderboardtijden staan natuurlijk niet in jouw PS4 leaderboard.
    Ik weet niet of dit technisch mogelijk is voor de toekomst.
    Neem dan een tijd in de PS4 leaderboard die de tijden van Racerblade of Tender benaderen. Of neem je eigen ghost met steeds jouw personal best. Dan zie je ook waar je tijd kan winnen.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ik voel me huis zeer oncomfortabel dat tweede deel. Eerste deel ligt mij beter. Als ik tijd verlies is het ook altijd in de laatste bochten..
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Same here. Ik ben ook consistent ongeveer twee tienden sneller dan mijn snelste tijd in de eerste sector, meestal is daar (bijna) niets meer van over aan het eind van de tweede sector. Als het dan toch een keer goed gaat verpruts ik de laatste bochtencombinatie wel.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik moet er even voor gaan zitten. Ik hoop dat ik nog wat tijd heb deze week.
    De baan vind ik echt de leukste die ik tot nu toe heb gereden en de McLaren is ook al een fijne car. Even wennen in het begin maar dan kun je los. Zulke strakke tijden haal ik niet hoor maar dat geeft niet, ik vermaak mij opperbest.
     
  15. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Wie weet komt dat idd ooit maar ga er niet vanuit. @Racerblade01 en @B Tender mag ik jullie PSN en toevoegen voor dit?
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wij spelen allebei op One. ;)
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  17. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Oh shit net wakker verkeerd gelezen... Haha ik ga ff wat beter lezen en dan hopelijk wat beter rijden...
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    roedy, voor tijden mag je mij ook toevoegen, ik heb wel psn :) psn: Allstyles
    ik probeer hier meeste dingen ook wel mee te doen...
     
    Roedy vindt dit leuk.
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    01.58.998 op de XBOX ONE time attack leaderboard.
    Ik kan op dit moment niet mijn screenshots saven en delen.
    Ik krijg de optie "delen"niet in het optie schermpje.
    In UPLOAD bij "beheren"optie kan ik de picture ook niet saven.
    app zegt dan: "niet opgeslagen" probeer het later.
    OOk niet als ik lang wacht zoals af en toe gebruikelijk.
    Wie weet een oplossing.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2015
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ken het fenomeen, had er last van toen de screenshotfunctie net bestond. Bij mij werkte het vanaf het moment dat ik al m'n privacy-settings opneuw had ingesteld (even heel streng instellen en daarna weer 'open'). Helaas werkte de deel-fucntie niet met terugwerkende kracht maar alleen voor nieuwe screenshots vanaf dat moment.

    Vanavond zet ik m'n xbox aan, als het niet anders is kan ik een screenshot voor je maken hoor :)

    En wow.... wat een tijd! _0_
     

Deel Deze Pagina