1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Geannuleerd] Caterham 300R Challenge [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wie zeurt er dan? Het iedereen naar de zin maken is sowieso iets wat je het beste los kunt laten. Dat gaat never nooit niet lukken. Vergeet niet dat de beste stuurlui aan de wal staan...

    Ik snap je frustratie. Probeer dat vooral naast je neer te leggen. Dat is zonde van je energie. Je regelt zoals jij denkt dat het ok is, zijn er die er niet mee kunnen leven dan so be it.
    Ik vind het toch al knap dat er zoveel geregeld wordt, het is toch allemaal maar vrijwillig.
    Voor mij ben je al een winner vanwege het feit dat je je inzet voor de "communitie".
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    My point exactly. En zo ging het vroeger. Vooral asjemenou was altijd van het vasthouden aan regels maar ik wou de community een stem geven. Ik heb teveel losgelaten met dit als resultaat. En dan niet het annuleren van cup maar veel andere dingen zoals racelijn discussie, kwalificatie discussie en dingen op de track zoals leden die zomaar weg gaan uit de sessie omdat ze geen antwoord krijgen terwijl de racelijder hen vraagt even geduld te hebben tot een sessie klaar is. Ik ben nog altijd van mening dat ieders mening en idee belangrijk is. Maar op een gegeven moment moet er iemand zijn die de knoop doorhakt.

    Ik organiseer deze cup en ik annuleer de cup. Willen mensen doorrijden met deze auto dan kan dat in het nieuwe topic. Wil je elke week wat anders rijden dan kan ook dat in het nieuwe topic. Wil je zelf een nieuwe competitie starten PM mij of @asjemenou75 voor goedkeuring en open een topic. Zo hebben we het altijd gedaan en zo gaan we het vanaf nu weer doen.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb het topic puur gevolgd en verder niet mee gedaan. Heb in het verleden ook meerdere competities opgezet en weet hoeveel tijd er in gaat zitten. Tof dat je het zolang hebt volgehouden! :)
     
    Flavourlicious vindt dit leuk.
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    De frustratie die geuit wordt lijkt me vooral op de game gericht, niet op de organisatie hier.

    Verder heb ik al meerdere initiatieven gehoord van anderen die wel iets willen organiseren. Maar elke keer als daarover gesproken wordt, hoor ik 'nee, die en die zijn daar al mee bezig.' Maar na enkele weken is er nog steeds niets. Ik wil best zelf iets opzetten, maar dan moet daar wel gelegenheid voor zijn.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja ik ben niet verantwoordelijk hoe snel anderen zijn met hun organisatie. :p Als je iets wilt opzetten en een idee hebt deel dat via PM zoals aangegeven bij 7.1 in dit topic: http://forum.xboxworld.nl/threads/algemeen-regels-voorwaarden-november-2013-v4.169096/ maar dan naar Flavourlicious of asjemenou75 aangezien XBWRacing Steward buiten gebruik is. :)

    En dat het vooral de frustratie richting de game die groot is snap ik, maar uiteindelijk moet ik er wel wat van proberen te maken.
     
  6. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik snap je frustratie flavourlicious, en juist omdat jij er al zoveel tijd in steekt met het maken van videos en lays out wilde ik het graag door zetten. Omdat je er volgens mij al ontzettend veel tijd aan kwijt ben. Als ik zie hoeveel tijd ik zelf al kwijt ben aan een simpel excel bestandje, pff respect.

    Dan zullen we het door zetten in het andere topic en maken we het gewoon af voor de gene wie door willen.
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Het is nu een rommeltje.
    Ik ging er van uit dat de oorspronkelijke Caterham cup (terecht) geannuleerd werd.
    Telt nu de race van gisteren toch gewoon mee? Hoe moesten de andere deelnemers weten dat achteraf deze 2e race toch mee ging tellen in het klassement.
    Graag vooraf duidelijke afspraken over het vervolg van de cup.
    Eerlijker is om vanaf volgende week weer de punten mee te laten tellen zodat iedereen zich weer behoorlijk kan voorbereiden op de race.
    Of helemaal opnieuw te starten met een andere auto is meer chic.
    Maar dit kan nooit een echt xbwR kampioenschap zijn omdat er zoveel problemen zijn met het spel en de stabiliteit van de lobbies, willekeurige beinvloeding hierdoor mag nooit zo'n grote invloed hebben op de uitslag.
    Als mensen niet eens kunnen joinen of uit de lobby worden gegooid dan is dit compettitie vervalsing en geen krachtmeting van skills.


    @Flavour: bedankt voor de poging om toch te kunnen racen in Xbwr verband. Jammer joh dat het zo gelopen is.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep dat is nu aan tiktak om te regelen. Ik sluit dit topic zodat we hier centraal verder kunnen. :)
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    I.v.m. een bug in de poll-plugin de poll moeten weghalen, topic was niet voor iedereen meer inzichtelijk nadat deze was gesloten.
    Uitslag poll toegevoegd als bijlage.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ahaa, toppertje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina