Oh ok. Haha daar had ik niet eens erg in. Zolang Destiny niet meer gespeeld. Dus ook dat grote monster lijkt op Destiny? Dan rippen ze wel veel van elkaar zeg.
Dat ontken ik ook niet. Maar Reach is wel heel anders dan alle vorige. Ik speel Reach nog steeds. Als ik zin heb in Halo, start ik reach op en doe ik swat of btb. Maar steeds die hemmorage map gaat echt irriteren. Erg jammer dat de Anniversary playlist weg is en dat dlc pack mappen niet voorbij komen.
Haha, niet eens. Heb alle armory al en die ene helm boeit me niet echt. Ik vraag me ook af of ik Forerunner überhaupt ooit nog ga halen.
Er blijft hier een mooie bias. Multiplayer-fanaten zijn altijd kritisch geweest op Reach. Singleplayer-fans, zoals ik, vonden Reach fantastisch. Er waren ook wel toffe maps, zoals Powerhouse. Of ben ik nu een noob om zo'n map tof te vinden?
Halo Reach was mp ook kut....niet zo erg als deeltje 4, dat was een ramp, maar Reach was echt niet goed. Alleen SWAT speelde heerlijk...daar heb ik wel wat uurtjes in zitten.
Swat ja op swordbase en voor mij dan btb vanwege voertuigen... blijft leuk. Behalve met die armor lock n00bs! En serieus? Powerhouse? Leuk in de beta, maar wat een kutmap was dat zeg. Bleh!
Gewoon sprint. Of jetpack met sniper (flyin' high jwz). Armor lock neem ik alleen als die n00bs van het andere team het gebruiken...
Halo 4's campaign levels waren afgezien van misschien 1 a 2 maps toch wel een stuk meer close quarters dan voorgaande delen. Dit wat je hieronder leest klinkt goed dan: LEVELS AND LOOKS New locations and levels have been designed with single player and co-op in mind. The mapping on many is bigger than usual, offering alternative routes and ways to achieve objectives. These make them longer, more involved and offer more in replay value both through finding different routes and completing them in co-op. In the latter the difficulty scales up according to the number of human players – with four, for example, the volume and skill of the enemy threat increases, while the larger playing field encourages players to go through in pairs to achieve the goal by different routes. In terms of look, Guardians is a huge step forward. While playing in campaign and investigating a Research and Development vessel, the Argent Moon, the detail, foreground and back, were quite breathtaking. The sense of grandeur and immersion even by Halo standards is hugely impressive and in combat the improvement that running at 60fps has engendered is palpable.
Begreep dat naast geen offline co-op, je straks nog maar met twee mensen tegelijkertijd online kan spelen? Jemig ze maken er wel echt weer een potje van. Halo was het enige spel dat ik en m'n vrienden uren en uren samen met z'n 4en op één scherm online speelden. Ik wacht het wel af, heb het idee dat ze hem weer totaal verneuken.
Coop is maximaal 4 players online, geen splitscreen. Multiplayer is 2 player splitscreen. Dat ze 4 player splitscreen eruit halen kan ik me wel voorstellen, dat wordt immers niet zo heel veel meer gebruikt. Jammer, maar niet de moeite waard lijkt mij. Geen splitscreen voor coop is helaas erg jammer, daar is dan wel veel vraag voor. Ik denk dat het puur een kosten baten afweging is geweest, kost teveel tijd om de game rond splitscreen op te bouwen en het levert te weinig op. Dan maar die paar kopers minder. Ga het wel missen. Halo was een van de weinige shooters die nog aan splitscreen SP deed.
Eigenlijk zou dat niet moeten uitmaken aangezien er wel meer splitscreen games zijn die op 30 draaien als ze in splitscreen gespeeld worden. Van wat ik gehoord heb is de simulatie gebaseerd op de framerate in plaats van dat dit op aparte timers gebeurd. Dit is denk ik gedaan om de game performance wat omhoog te krikken. Helaas betekend dat wel dat je vast zit aan die framerate, anders gaat het spel ook langzamer draaien.
Dan vind ik dat toch echt een hele beroerde ontwikkeling, als dat gezeik van tegenwoordig over framerate en resolutie er nu dus voor zorgt dat er geen splitscreen in een Halo (!!) game zit.