1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    PSies! Die zijn bezig met Elder Scrolls 6 / Fallout 4 :)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  3. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Shame on you chaps...

    Gister 9 uur installatie tijd achter de rug (X1), had gisteravond niet eens meer zin om te gamen. Start hem op met frisse moed vanochtend, alles prima, totdat ik een e-mailadres in moet vullen...dan popped dat toetsenbordje niet op, kan dus niets invullen - ook niet met een fysiek toetsenbord...

    Come on....

    EDIT:
    Thank you for contacting The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited customer support team! We understand you are experiencing an issue logging into the game.

    You can resolve most login issues by ensuring the following:

    1. Your console is connected to your router with a network cable instead of WiFi
    2. You have forwarded the appropriate ports in your router (please refer to your console manufacturer’s Customer Support Team for assistance)
    3. You have downloaded all required System Updates for your console

    If your issue continues, please refer to your console manufacturer for additional assistance. Should you have any additional questions, please don't hesitate to ask by replying directly to this email for further assistance.

    Best Regards,
    The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Team

    Dit is onmogelijk een consoleprobleem natuuurlijk, aangezien ik bij al mijn andere spellen gewoon informatie in kan vullen in een balkje en er gewoon netjes een toetsenbordje verschijnt om dit te doen. Ongelofelijk eigenlijk dat zoiets kleins er voor kan zorgen dat je gewoon niet kunt spelen, omdat ik mij niet kan registreren. Heeft iemand hier betere tips?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2015
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    heerlijk, kreeg ook gelijk weer een flashback naar fable III. hoop dat hij meerderen character heeft in gesproken.
    9 uur? ik had het na 4,5 uur. en misschien een toetsenbord aansluiten op de xbox? of xbox smartglass installeren op tablet of smartpnone?

    weet iemand waar je een hengel kan kopen? binne ESO dan he. of is dat niet nodig net zoals je geen bijl opzak hoeft te hebben om hout te hakken enzo.
    pfff...net zoals in skyrim neem ik echt alles mee wat ik ook maar kan vinden. ha ha..zit nu al weer vol.
     
  5. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Thanks voor de tip man, ga inderdaad even Smartglass proberen! Had ik even niet aan gedacht. Wel klote hoor dit, als je van het weekend wilde spelen...hopelijk kom ik daar vandaag alsnog aan toe.
     
    heuft vindt dit leuk.
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    is zeker de moeite waard. of op een pc een account aanmaken? ik had al ooit de beta key gehad voor op de pc dus had al een account.
     
  7. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hengel hoef je niet te kopen. Gewoon wat van die vuurvliegjes vangen en naar het water gaan.
    Nou heb ik ook een vraagje. Is er een soort van bank? Heb al die treasure maps in m'n bags en zitten dus redelijk vaak vol :p
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja er is een soort van bank, weet alleen niet of het een guildbank is of ook persoonlijk. je kan ergens achter een gebouw via een put naar beneden (sorry weet niet meer waar precies, wel in die stad in het begin) daar kon ik volgens mij een bank openen kosten 1000 goud. had ik niet dus maar weg gegaan.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  9. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Thanks! Vanavond maar ff zoeken dan


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
     
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Die laadtijden zijn uitermate irritant de laatste dagen. Erger me dood. Zit je lekker te spelen en dan ineens load scherm laad onmogelijk langs ineens en lig je er weer uit.

    Beter word het nu gauw opgelost.. Paar dagen geleden kon ik het nog wel hebben maar nu ben ik het spuugzat.
     
  11. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat is wel een optie, maar zelfs als ik al zeg dat ik een account heb, kan ik óók geen huidige accountgegevens invullen..wederom geen toetsenbordje wanneer ik op die vakjes klik..o_O Nu het spel opnieuw installeren, kijken of dat mij verder brengt... daar gaat weer minimaal 4 uur. Die reply van customer support is eigenlijk gewoon een dikke ''Fok jou''. Smartglass is een kleine hoop wanneer het spel weer geinstalleerd is.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2015
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Banken zijn te vinden in de begin steden. Kost niet 1000 om te openen. Kost 1000 om verder uit te breiden. Daarna 3300 enz. Volgens mij begin je met 60 a 70 spaces om je shit te dumpen
     
    heuft vindt dit leuk.
  13. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoe zit dat met die Guild Traders?
    Heb net een aantal items gekocht bij Carillda in Vukhel Guard.
    Geld wel weg, maar geen items in mijn inventory.
    Dure hobby op deze manier.
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Is het niet zo dat je een bod doet op een item en dan moet wachten tot de biedtijd voorbij is?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet persé, in MMO's is een buy out heel gebruikelijk. Check dat eerst maar eens. ;)
     
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Maar buyout zit ook in ESO?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het moest haast wel, want elke MMO die ik gespeeld heb maakt er gebruik van.

    Buy Out moet naast, of onder het huidige bod staan op wat we in World of Warcraft het Auction House noemen, of AH.
     
  18. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou, na totaal 18 uur te investeren in het downloaden en installeren (2x) van deze game en 6x hard-reset, is het mij toch éindelijk gelukt in te loggen en mij door de eerste kerkers te rammen! Vanavond weer verder!
     
  19. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Je krijgt het item via de mail. check bij social je mail en daar staan je items.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit echt enorm te twijfelen of ik deze na TW3 ga spelen. Ben ES fan van het eerste uur, maar niet meer een MMO-er en deze lijkt me gewoon niet echt een goede ES ervaring te geven. Yes or No?
     

Deel Deze Pagina