Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lovely! Ziet er inderdaad erg goed uit. Tof die nieuwe animaties! Hoop echt dat de bal volledig vrij is en het (soms verschijnende) rails effect volledig verdwenen is!
     
  2. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Is Rush Football 2, te vinden op Youtube...
     
  3. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    De gameplay te zien op IGN schijnt een oudere code te zijn. Degene die nu op E3 wordt gespeeld schijnt helemaal niet vergelijkbaar te zijn met de IGN versie... Die schijnt zoveel beter en vooral mooier te zijn. Raar van Konami om geen beelden vrij te geven van de E3 code. Wie weet lekt er deze week nog wat...
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Wat rennen ze idioot in een treintje na een goal haha. Maar ziet er erg goed uit op sommige momenten. Andere moment is het toch weer een Beetje twijfelachtig. Ik wacht lekker de demo af, voor ze me weer blij maken met een dooie mus.
    En dan is het nog maar afwachten of E het na een goede demo niet alsnog verneuken :p
     
    appie21 vindt dit leuk.
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat standout animaties (geplukt van WENB):
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat Konami elk jaar de fout maakt door slechte spelers tegen elkaar te laten spelen ( zoals in dit filmpje hierboven en het IGN-filmje van eerder deze week ) . Zet je er een paar hardcore spelers tegen elkaar, dan maakt het spel vast een veel betere indruk. Niet dat het nu slecht lijkt maar er zit zoveel meer in de gameplay van het spel.
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    De belichting ziet er echt veel beter uit.

    Zijn het niet gewoon medewerkers van Konami die tegen elkaar spelen, @HanTerp?
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, en een van die twee kan wel aardig spelen, maar nodig dan als tweede een goede speler uit, bijvoorbeeld een winnaar van zo een PES 2015 toernooi.
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, zag het later in het filmpje pas dat het een marketing guy was die niet zo vaak PES speelt. Niet heel handig inderdaad.
     
  11. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8


    2 wedstrijden met wat 'normalere' spelers.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, je kan gelijk zien dat de gamers er meer van kunnen. Dan ziet PES 2016 er ook gelijk beter uit.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die aanname van Neymar op 4 minuten en 43 seconden :thumbs:
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    [​IMG]
    Eerst dat swappen eruit halen en dan trots weer presenteren :p
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja eerste eruit halen en dan weer erin zetten na jaren. Maar ik ben blij dat die hexagons er weer in zitten. Dat maakt het vergelijken van spelers zoveel eenvoudiger.:thumbs:
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als we nou alle goede zaken uit vorige jaren in deze jubileum-editie terug krijgen, plus de nodige nieuwe dingen, dan ben ik blij :)
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk vooral dat Konami met PES niet tegen de maketingmachine die EA heet kan opboksen. Bedoel hoeveel zie je nou van PES in de maatschappij in vergelijking met FIFA, die heeft met die naamlicentie alleen al alles mee.
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, daarom moeten ze zich vooral op de gameplay richten. De hardcore footie liefhebbers bereiken ze dan toch wel. De mensen die PES uit de PS2 dagen kennen dat is de base die ze kunnen aanspreken. Het grote publiek (de Red Bull drinkende pubers voorop) rennen naar de winkel voor FIFA. Zo simpel is het.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Noooouuuuu..... dat durf ik te betwijfelen als ik de corruptie-perikelen van Blatter's FIFA de laatste tijd zie :D
     

Deel Deze Pagina