1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    foute post..
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2015
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij kunnen zelfs die gebruikt worden voor potions. Maar weet het niet zeker, want ik heb altijd liters Alcohest en Dwarven Spirit bij me :+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok man. Ik gebruik ook die twee veel ja.

    Wat een game toch he. Ik blijf in die main quest hangen omdat het echt fucking tof is. Nu bij Dijkstra. Alles zit gewoon verdomd netjes in elkaar.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Matige alcohol zoals bier etc. kan niet worden gebruikt voor potion refills.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Game is echt geweldig, dat voorop gesteld, MAAR ...

    Het quest/exp systeem vind ik echt totaal ruk! Omdat je van quests 6 levels lager dan je level geen experience meer krijgt wordtr je min of meer al uit het free roamen geduwd om in elk geval de main quests op tijd te doen. Die leveren nl de meeste exp op. De quest om naar Skellige te gaan is een level 16 quest. Ik ga dus als level 19, met heel erg veel in Velen gedaan (80+%) daar naar toe. Die quest genereert zoveel exp dat ik level 20 ben als ik hem af heb. En dan spawnen er weer level 13 vervolg quests ??? Waar je dus niks meer voor krijgt. En na drie quests moet je weer terug naar Velen, terwijl ik nog 0% van Skellige heb verkend! Ik blijf het gaar vinden. Ik wil dus nu eigenlijk de hele Skellige map af om te exploren, maar de main quest (en het level ervan) dwingen me eigenlijk dit niet te doen .....

    Overigens, als je net in Skellige bent kun je allerlei maps kopen die je fast travel points all over the map geven. Ik heb die express NIET gekocht, wil de eerste keer echt zelf alles vinden/ontdekken te voet, per paard of per boot. Jullie ook? Of voor het gemak van de maps gegaan? Vind Skellige wel een gaaf gebied btw ....

    Tot slot, het aantal, maar vooral de omvang van alle quests is echt duizelingwekkend! Nog nooit zo extreem meegemaakt. Petje af!
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, maar heb me er maar gewoon bij neergelegd. Probeer qua level wel een klein beetje bij te blijven bij de main quest, maar met mijn speelstijl is dat eigenlijk geen doen. Blijf nu gewoon lekker me eigen ding doen, als ik daardoor exp misloop: jammer dan.

    Dat zijn van die kleine dingetjes waar ik me aan kan gaan ergeren, dus probeer het nu maar gewoon zoveel mogelijk te negeren. Ik blijf gewoon lekker free-roamen in m'n eigen tempo en zie wel op wat voor level ik uiteindelijk uitkom. Komen toch nog 2 expansions aan, dus tegen die tijd level ik gewoon weer lekker verder.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, inderdaad. Ik ga nu eerst ff lekker Skellige exploren.

    Overigens moet ik nu Gwent spelen tegen Lambert, maar die zit volgens map/quest maker in Kaer Morhean, maar dan kan ik niet naar toe fast travellen. Later in de story ?
     
  8. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is weer zover, wilde nog eventjes The Witcher spelen. Maar er zijn weer issues bij xbl, waardoor ik de hele game niet kan spelen waarvoor ik al lang en breed betaald heb|:- No offense naar the witcher natuurlijk(gruwelijkste spel ooit), maar meer naar hoe microsoft met zijn klanten omgaat..

    Edit: uiteindelijk toch nog een paar uur kunnen spelen, maar dan wel op 50% qua grafisch vermogen wat het normaal was. Plus er zat constant een donker rode gloed over het spel heen. Witcher was dan ook meteen het enige spel wat ik kon spelen.. Ik heb dan wel alles digitaal, daar schijnt het aan te liggen onder andere. Maar het is te belachelijk voor woorden dat als er een storing is met xbox live, ik meteen niet meer kan gamen. Digitaal of niet ik heb voor meer dan 500 euro aan games gespendeerd. En ik kan dan niets fatsoenlijks spelen door een of andere gare storing. Ik neem zaterdag wel weer contact met ze op, want vanaf morgen weer 36uur werken komende 3 dagen... Schijtzooi
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2015
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Is ook 1 van de redenen dat ik nog steeds alles op schijfjes koop, is echt zwaar irritant als je het spel hebt maar hem alsnog niet kunt spelen. Vind de prijs voor digitale games sowieso veel te hoog, wanneer je gewoon een ouderwets hoesje koopt scheelt je dat soms zo 2 tientjes. Zou wat mij betreft eerder andersom moeten zijn. Fysieke games kun je tenminste ook mooi uitstallen in je collectie. :D
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Huh, hoezo zijn de graphics minder wanneer Xbox Live problemen heeft? Wat heb ik gemist? Dacht niet dat Witcher game content online streamt of wel?

    Zelf heb ik gisteren heel de avond tot een uur of 1 's nachts Halo: MCC gespeeld... bijna klaar met Halo: CE op Legendary. Holy shit wat was dat 8e level kut.
     
  11. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat bleek achteraf niet daarom te zijn, ik vond het zelf ook al erg apart namelijk. Heb de hdmi kabel in de andere poort gedaan, en nu geeft die gelukkig geen rode gloed meer. Ik was al bang dat er anders iets kapot zou zijn in mijn xbox namelijk.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pfiew valt gelukkig allemaal weer mee dan. ;)
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar vind ik die Gwent kaarten van de DLC van vorige week?
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    5 sec google:
    • Neutral Gwent Card Set
    • Location: From the main menu, select options, then downloadable content to toggle the DLC on or off (this DLC is cosmetic, only changing the artwork of all neutral gwent cards.)
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Die Dandelion quest is toch ook vet eh!

    Nu Skellige aan het exploreren... beetje free roamen en ga ik een bar binnen.. gelijk een heel coole nieuwe missie die begint met een bar fight! geweldig!
    als je de game niet zo speelt en alleen de questlines volgt mis je zoveel!
     
  16. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Net Card Collector binnengehaald, nice :)
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht nog op die Zoltan card fix =( was vergeten om in de prologue tegen de scholar te spelen, maar schijnt dat je deze nog achteraf bij de Hanged Man's Tree kan vinden, maar is momenteel bugged.
     
  18. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Alleen z'n lijk. :p
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik gwent direct tegen iedereen die speelt, maar lijkt me alsnog makkelijk ergens iemend/een kaart te missen en ik heb weinig zin om dat met een guide te doen. Overigens, als iemand 2x dezelfde kaart heeft, moet je hem dan ook 2x kopen? Ik heb ergens 1x Decoy gekocht, terwijl deze er twee heeft. Maw gaat het om unieke kaarten of echt alle kaarten.

    Heb overigens totaal niet naar trophies gekeken nog, wil niet dat mijn gameplay bedorven wordt door trophies gezeur (doe dit , doe dat, kill zo, kill zus). Zie als ik klaar ben wel wat ik heb en of er nog zijn die interessante gameplay opleveren ...
     

Deel Deze Pagina