Prima game. Moet alleen wel wennen aan de vele knoppen tijdens combat. L2 bij een charging enemy, twee knoppen voor finishers etc.
ik vind alleen de knop om achteruit de draaien met de batmobile heel erg wennen rest is as usual rocksteady
Dat de Limited pas over 2 weken komt. En je nu wel alvast de game hebt als compensatie en niet pas over 2 weken kan spelen
Ja in de VS issie wel geleverd. Domme dingen. Maar euh waarom is het zo rustig hier. Deze game is echt zo ongelooflijk goed Sent from my A0001 using Tapatalk
misschien hebben sommige m nog niet of zijn ze niet overtuigd haha nou ik wel hoor pff wat een gruwelijke game weer
Als ik vanavond media markt dordrecht een bezoekje breng, is de kans dan groot dat hij niet meer op voorraad is?
Heerlijke soundtrack ook. En af en toe echt even genieten van de regen effecten, denk dat ik tot nu toe geen betere graphics heb gezien op de ps4.
Nahhh ...Arkham Knight graphics zijn ziek. Maar The Order en inFamous hebben betere graphics. inFamous is vooral veel scherper en cleaner. The Order 1886 heeft de beste console graphics imo (maar het is ook een vrij korte lineaire game, daarnaast is het meer een filmische ervaring). Is uiteraard geen schande..Arkham Knight is een huge game. En is ook nog multiplatform. De graphics zien er gewoon prachtig uit. Wat ik nog knapper vind, is dat de game vrijwel geen technische mankementen heeft. En er zijn ook bijna geen laadtijden.
Hmm.. Ik vind de game grafisch wel meevallen hoor. Veel kartels hier en daar en de environment is gewoon een beetje opgepoetst in mijn ogen. Gameplay is wel super slick. Maar grafisch een van de betere titels voor ps4? Nee dat zijn toch wel de exclusives en Witcher 3