1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ook bier drinkende vaders van kinderen rennen naar de winkel voor FIFA, ik krijg mijn vrienden maar niet zover dat ze Pro Evo gaan kopen en eindig dus ieder jaar weer als enige uit mijn vriendenkring met de game. Zal dit jaar niet anders zijn ben ik bang, wel jammer want zo kan ik dus nooit tegen vrienden spelen.
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    En daarom speel ik - helaas- elk jaar fifa. Heb het nog wel een proberen te combineren maar dat is ook niks waard
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    En daarom speel ik mooi online. Heb de combi dit jaar ook proberen te maken maar dat is echt geen succes. De games verschillen daarin te veel... Oftewel, hier thuis wordt PES gespeeld en bij vriendin pas ik mij aan. In elk geval ideaal dat je zo snel posities kunt wijzigen!
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet gewoon die vrienden bij je thuis uitnodigen. Kratje bier erbij en de hele avond en nacht PES. Willen ze nooit meer iets anders.
     
  5. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Adam Bhatti geeft in het interview aan dat we met de Gamescom versie een 'huge step' kunnen verwachten. Sowieso een grafische vooruitgang omdat dan alle nieuwe tenues erin zullen zitten. Het 'polishen' doen ze pas daarna zei hij.



     
    Exionche vindt dit leuk.
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bhatti heeft ook gezegd dat ze de hele tijd al bezig zijn om te blijven verbeteren, dus die spreekt zichzelf nog wel eens tegen... :)
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik snap sowieso niet dat die Bhatti de interviews doet. Hij komt bij mij niet erg intelligent over.

    Ik hoop dat je de rails nu eindelijk eens uit kunt zetten, alsook weer semi manual kunt switchen, zoals in PES 5.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    JA, de rails schijnt uit te zijn. Dat constateerde Asim bij zijn analyse van de E3 trailer.
    Verder heeft Adam wel iets slims over zich in die zin dat hij er in slaagt lang over PES 2016 te praten zonder echt iets te zeggen :D
    Verder maakt hij domme fouten door tegen Asim te zeggen dat het eerste filmpje van IGN gespeeld werd door twee slechte spelers, waardoor ik er als de kippen bij was om te zeggen dat één van de twee teams speelde zonder het bekende driehoekige selectie-teken boven de speler en dus dat er een speler tegen de CPU speelde. Die smoes ging dus niet op :D
     
  9. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Een constatering uit een trailer is niet echt betrouwbaar. Is het niet naar voren gekomen bij een van de vele hands-ons?
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De bal lijkt vrijer, maar ik zie spelers toch automatisch de juiste richting in lopen. Rails zijn dus niet uit. Zou gewoon top zijn als je echt manual kunt spelen.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat is het juist. Ik heb alle mij beschikbare filmpjes bekeken en ik heb geen één rails-effect gezien. Ik ben dus geneigd Asim te geloven, die ik iets slimmer dan Adam vindt.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar je ziet spelers nu in de richting afbuigen waar de steekpass heen gaat en rails effecten betekenen dat dat niet kan, tenzij je super-cancel gebruikt. Dat is nu dus blijkbaar niet meer nodig.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hier dus die actie waar de speler van de rails afwijkt.
    Kijk op ongeveer 11.00 minuten.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, ik zie die speler er nog steeds in een lijn op aflopen. Ook in andere filmpjes zie je dat. Dus het zit er nog gewoon in.

    Hoeft niet perse storend te zijn als andere zaken zijn weggepoetst, maar het zou gewoon een ultiem gevoel van vrijheid op het veld creëren.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, ik zie die speler er nog steeds in een lijn op aflopen. Ook in andere filmpjes zie je dat. Dus het zit er nog gewoon in.

    Hoeft niet perse storend te zijn als andere zaken zijn weggepoetst, maar het zou gewoon een ultiem gevoel van vrijheid op het veld creëren.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, Jows, hier een andere bron:
    http://8bitplayground.com/category/podcast/
    Ga naar 45.00 minuten en daar zeggen ze specifiek dat de rails weg is!
    Verder is dit een podcast die vorig jaar ook een vrij accurate beschrijving van PES 2015 gaf en dus als betrouwbaar aangemerkt kan worden.
    Ik raad je aan het te beluisteren, maar mocht je daar de tijd niet voor hebben, luister dan het deel over het verbeterde verdedigen van 14.43 - 20.09 minuten. Zeer de moeite waard!
     
    appie21 vindt dit leuk.
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Voorzetten zien er veel beter uit en ze lijken ook meteen te reageren op de voorzet.
    Ook heb ik strakke harde passen over de grond gezien. De bal lijkt iets vrijer te bewegen, minder "on rails" zeg maar.
    Maar ik zag ook helaas weer een gare keeper reactie op een binnenkant voet schot. Ik hoop niet dat binnenkant voet schoten weer zo overpowered worden doordat die keepers er zo dom op reageren.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Schieten is iets wat algemeen, over verschillende fora, wordt besproken. Zou goed kunnen dat daar nog aan gewerkt wordt en het op Gamescom verbeterd is.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Exionche vindt dit leuk.
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik had 'm ook al gelezen. Tweakers is altijd objectief en daarom is het zo verheugend dat ze PES 2016 een goede waardering geven.
     

Deel Deze Pagina