Al even geoefend 2:30 wordt het niet eerder 2.19.xxx Nu nog niet hoor 2.21.277 met filmpje http://xboxclips.com/majong57/aa12cbe3-0480-4d79-a61f-2e122d77aa82 Om de kunst af te kijken Ik hoop dat het al telt want ik weet niet wanneer het start.
Oh, sorry dan. Had ik blijkbaar overheen gelezen. Ik heb je tijd nu in mijn tabel toegevoegd, je staat 5e met 2,6 seconden achterstand op Loyall.
Effe wat anders. Wie heeft er ervaring met de 24 uur van Spa? Eind juli is dat, en wij gaan er misschien naar toe op zondag. Kost bijna geen drol en we zitten toch in de buurt met onze vakantie. Ik kom op de site niet veel verder dan dat het staan plaatsen zijn. Maar waar mag ik verder naar toe? Mag ik netbals met de F1 vrij rondlopen op bepaalde delen langs het circuit? Zijn er shops waar je naar toe kan?
Als er nog iets over is van de magic van sakkito hebben we geen schijn van kans Ik had eerder wat endurance op deze baan gereden dat helpt wel.
Mijn tijd heb ik hier nog niet gepist van sakkito.. Moet dat nog ff of hebben jullie hem al van de leaderboards?
Hiep hiep hoera. Mn stuurtje is retour en..... ik krijg m in ieder geval geupdate! En de testinstellingen werken allemaal. 2 vragen: 1 waarvoor dient in godsnaam de BOOTLOADER? Die wordt genoemd in de handleiding voor het update, maar ik heb die niet nodig gehad. 2 standaard staat ie op 900 graden. Ik hoor veel problemen tijdens het racen helaas. Is het wijzigen naar 270 aan te raden om dat te voorkomen? Mij lijkt het makkelijker dat je het aantal graden ingame wijzigt ipv op de PC of met de mode-buton.
1. Heb de bootloader ook niet niet gebruikt. 2. Had het stuur eerst op 270 staan en dat ging prima. Na patch 1.3 gebeurde het echter soms dat het zomaar veranderde als je van kwalificatie naar race ging. De eerste bocht was daarom soms erg dramatisch. Toen firmware v49 uitkwam heb ik het stuurtje toen even opnieuw ingesteld en nu pakt hij automatische de goede mode per auto. Heb er de ballen verstand van maar nu werkt het allemaal zoals het moet, volgens mij...
Dus 270 werkt voor je met de laatste patch goed? 900 graden lijkt me verder nogal veel voor een raceauto
900* or more 2.5 or more full turns lock to lock: Usually anything from average road cars to sports cars. 720* + or - (2.0 more or less turns lock to lock) Drift cars. Multiple classes of Rally cars (group N) 540* + or - (1.5 more or less turns lock to lock) GT1 and 3 spec race cars, and WRC Rally cars. 360* + or - (1.0 more or less turns lock to lock) Formula 1 cars. Misschien heb je hier wat aan.
Thanks. Zit nu ff te prutsen in fh2. Hoe zet je de clutch gewoon uit of kan dat niet? Nu schiet ie elke keer bij schakelen de begrenzer in....
Pfffff... wat een lastig circuit. Auto wil nog niet doen wat ik wil. Eigenwijze auto. Duits zeker......
Nee sinds de laatste patch werkt 270 dus niet meer goed. Hij staat nu op 900 graden en hij neemt dan automatisch de settings van het spel over. Als ik dus met GT3 rijd heb ik maar 270 graden maar dan zit hij op een soft lock ipv hard lock. Soft lock is dat het stuur reageert als hij max 270 graden kan, hij kan in principe wel verder maar dat is niet alleen heel zwaar maar heeft ook geen effect. Hard lock is dat het stuur uberhaupt niet verder gedraaid kan worden. Sinds de vorige patch versprong de mode als ik hem op 270 graden zette. Dus dan kwam ik er bij de eerste bocht opeens achter dat het weel naar 900 was gesprongen maar nog de verhoudingen van 270 graden had. Dus ik moest mijn stuur opeens 2 keer helemaal draaien om een normale bocht te nemen.
In Pcars. Zet je hem op 900 dan doe je de calibratie. Bij het eerste moet je zorgen dat je wheel echt 100% haalt dus even door duwen aan het einde. Bij de tweede (Rechter) moet je je stuur op 90 graden houden en dan zul je zien dat het klopt. Even vast leggen allemaal. En dan zorgt Pcars ervoor dat de juiste DOR wordt geselecteerd aan de hand van welke auto je kiest.