1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Is er een manier om je batterij indicator te resetten oid? Klopt geen reet meer van dat ding. Telefoon die bij 25% uitvalt of als ik mn telefoon in de oplader stop opeens 20% erbij krijgt zodra ik hem erin steek. :/
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Daar heb ik ook last van. Ik denk dat het ding gewoon niet spoort :+. Binnenkort maar ff een 6 aanschaffen.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb dat ook sinds iOS8 met m'n 5. Batterij gaat veel sneller leeg, te snel eigenlijk. En laatste kwart gaat ie heel rap richting oplaad moment.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb een Iphone overgenomen van het broertje van mijn vriendin, alleen al zijn gegevens zitten er nog op. Hoe kan ik alles wissen zonder zijn Apple ID? Via Itunes is volgens mij niet handig, ik dacht dat die dan ook gelijk ging updaten naar de laatste Ios software, wat ik met deze Iphone 4 niet wil doen :+
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Terug zetten naar fabrieksinstellingen? Weet niet zeker of je dan Apple ID in moet voeren.
     
  6. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    De iPhone van mijn zus is gisteren in Italië gestolen. Naar alle waarschijnlijkheid is de telefoon uitgezet, aangezien deze niet meer te bereiken is.
    Het belangrijkst is het terughalen van de foto's. Zijn hier mogelijkheden voor in iCloud?
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Al zelf gekeken?

    iCloud gratis is maar beperkt tot 5gb. Alles daarboven moet je voor betalen.

    Ja, het kan. Mits icloud is ingesteld en automatisch backups maakt.
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    iOS 8.3 leuk en werkt opzich naar behoren maar mijn foto's die ik maak op de iPhone of iPad komen niet meer in de Fotostream sinds de update... Meer mensen hier last van? Ik heb de cloud aan en alle apparaten ingelogd met mijn Apple id, toch komen de foto's niet in de Fotostream
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hearthstone EINDELIJK beschikbaar voor de iPhone! _O_
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Mn iPad 3 is aanzienlijk trager dat normaal. Site's laden minder snel, meer vastloper, internet wat vastloopt of lang duurt bij laden. Is dit puur vanwege dat het een oudje is, of is er iets aan de hand wat ik kan verhelpen?

    Heb al gereset enzo > geen nut. Ook al als nieuwe ipad geconfigureerd, maar ook geen verschil.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn iPad 3 is ook echt niet meer voorruit te branden met iOS8.x
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb zelf ook een iPad 3 met de laatste versie van IOS en bij mij wordt die totaal niet langzamer, ook de accu gaat nog steeds dagen mee. Ik moet alleen wel zeggen dat ik hem puur voor poker en Netflix gebruik en heel af en toe een beetje browsen.
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hmmm ik wilde eigenlijk zeggen dat het dan misschien gewoon komt doordat die ouder wordt. Maar als die van jou gewoon nog snel en strak werkt... ben ik wel benieuwd waardoor het dan komt en wat ik er aan kan doen.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb de mijne pas volledig opnieuw geïnstalleerd omdat ik de jailbreak ervan af heb gegooid en heb bijna niets meer erop gezet, dus misschien is dat het. Wil eind dit jaar de 12 inch halen als die komt maar gezien het feit dat het nog best een beest is twijfel ik eigenlijk om nog een jaartje langer te wachten.
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hier ook weer helemaal gewist en ingesteld als nieuwe iPad. Animatie uitgezet. Lijkt wel nu weer ietsje sneller te zijn. Maar toch nooit zoals die vroeger was. Misschien is alles met ios8 net ff stukje zwaarder geworden helaas.
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren probeerde ik mijn iPhone aan mijn pc te koppelen om op die manier foto's van mijn iPhone te halen. Helaas herkent mijn pc de iPhone niet en staat hij dus ook niet onder 'Deze computer'. Wel krijg ik een geluidje wanneer ik hem aan de pc koppel, dus er wordt in ieder geval iets herkend. Ook krijg ik de volgende afbeelding rechtsonder in mijn scherm te zien:

    [​IMG]

    Iemand een idee hoe ik hem weer onder 'Deze computer' zichtbaar krijg?
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, je moet je iPhone ontgrendelen. Daarna zal je hem in de verkenner zien.
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie.

    Heb net geprobeerd of het wel lukt wanneer ik de code intoets en hem dus ontgrendel, maar ook dan verschijnt hij niet onder 'Deze pc'.
    Opmerkelijk, want voor de update naar de nieuwe IOS had ik daar geen problemen mee. Moet ik de computer weer als vertrouwd instellen of iets dergelijks?
     
  19. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb je de laatste iTunes versie al?

    https://www.apple.com/nl/itunes/download/

    anders werkt het ook niet met iOS8.3 op je Phone.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij staat dit los van iTunes. Ik kan namelijk mijn foto's ook op de Windows PC van mijn zus zetten zonder iTunes.
     

Deel Deze Pagina