1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zag hem ook langskomen, maar was met gasten andere dingen aan het doen waardoor ik hem aan me voorbij moest laten gaan.
     
  2. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Vanavond gaat gewoon door! Wie is erbij? TikTak heeft internet problemen dus of we zelf ff de stand willen bijhouden.
     
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik ben er bij
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik kom zo snel mogelijk. Moet eerst nog even eten. Die tijden zijn eigenlijk niets voor mij :lol:
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Aparte races dit keer. Degene die het beste was in constant afsnijden die was koning :+

    @Beltoon: excuses nog voor de tik in race 1. Het was echt niet de bedoeling. In de replay kun je ook zien dat ik je echt minimaal raak. Alleen schoof je er toen wel vol af =(
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Het is gelukkig maar een spelletje. Is ook gewoon een lastig circuit met de rare track limits.

    Race 1

    1. RB x Gino
    2. Ross1fum1
    3. Beltoon
    4. HRT WietHok NL
    5. AZT B Tender
    6. UnitedArt
    7. Cr00kk

    Race 2

    [​IMG]

    UnitedArt gaf het in de 2e ronde volgens mij op van de laatste race.
     
    RBxGino vindt dit leuk.
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Verwacht er maar niet teveel van. De pc gebruikers zijn woest om deze patch..
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    pc gebruikers zijn over het algemeen ook beste jankers... :whistle:
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hahaha nou dat lijkt het wel op. Echt dat forum heeft geen thread zonder schelden of afzeiken of huilen of mensen neer sabelen. Ongelofelijk. Ook over die free car die men zou krijgen. De hele maand huilen tot op het laatste uur. Gaat helemaal nergens over...
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Deze kerel omschrijft het wel goed.

    PC gamers (vooral die op fora actief zijn) willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en beginnen gelijk te zeiken als het niet perfect aansluit op persoonlijke behoeften. Console gamers zijn al zo vaak teleurgesteld dat wij al lang blij zij als het werkt zoals het hoort te werken.
     
    allstyles, HRT WietHoK NL en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Maar het werkt dus niet zoals het hoort te werken. Dus waarom is de console-familie dan blijkbaar wel zo tevreden over de game, ondanks dat dat het platform is waar deze game het slechtste op draait?
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik denk niet dat console gamers op dit moment tevreden zijn. Het spel heeft ongetwijfeld nog genoeg foutjes. Zelf loop ik alleen aan de server/lobby problemen aan en de plakkerige auto's. Dit is zonder twijfel, zelfs met deze bugs, de beste racegame die ik ooit heb gespeeld op console. SMS is hard aan het werk en het kan alleen nog maar beter worden.

    Al wil ik graag nog een keer zeggen dat multiplayer soms wel echt drama is.
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    dit spel zou alleen moeten werken voor mensen met een stuur!!!
    Je ziet direct aan die zwabberende auto's dat iemand met een controller rijd,.. en die kunnen niet strak rijden, dus knallen ze maar bovenop/achterop je :'-(

    no offence aan de mensen die wel strak met een controller kunnen rijden!
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ook dat is een bug in de game. Als je in singleplayer met controller rijd zwabber je niet zo.

    Bovendien is dat geen reden om achterop iemand te rijden. Die spelers zouden zich niet anders gaan gedragen als ze met een stuur rijden.
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    sommige niet nee,... maar als ik zo'n waggelbak aan zie komen 9 vd 10 keer raakt die me wel, terwijl als ze er niet inzitten best clean geraced word...
    maar dan zie ik die race wel als testrondje :whistle:
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmmm ik denk dat er meer dan genoeg controllerrijders hun auto prima beheersen, beter dan sommige stuurrijders;)
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het gaat dan ook niet om de coureurs maar om de game. Kleine 'correctie'-tikjes op het stuurpookje zien er online bij velen uit als vreemd gezwabber.
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Tsja, maar dat zien controllergebruikers bij andere controllergebruikers ook. Ik heb er online al tientallen uren op zitten, maar dat gezwabber is nog nooit een oorzaak voor een ongeluk geweest. Ik ben ervan overtuigd dat ongelukken 90% van de keren een coureursfout is. En de andere 10% zal voornamelijk lag als oorzaak hebben.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Inderdaad, had het puur over visueel effect. Het heeft in de week dat ik speelde ook geen crash of zo veroorzaakt maar dat komt dan ook wel doordat ik gewoon niet heel dichtbij durfde te komen door dat gezwabber. :p
     

Deel Deze Pagina