[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kom niet meer online ofzo @Maddmonkey en de rest. Weet niet wat er aan de hand is.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens raaf is het Xbox gerelateerd

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zie het nu.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kwam misschien de slechtste golden gunner ooit tegen. Mist gewoon 3 schoten van dichtbij.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Holy. Fucking. Shit.

Hahaha... kan toch niet dit? Hahaha.. :+ Hij raakt je wel lijkt het? :eek:

Ik verwacht overigens dat binnenkort de Thorn en TLW ook in de kluis belanden. Reddit en NeoGAF staat er vol mee. Zoveel geklaag over die wapens. Onvoorstelbaar. Ja, heel frustrerend dat je er door kapot gaat maar dat is met elk wapen. Je wil ownen ipv constant ondersteboven geschoten worden. Jammer als ze daadwerkelijk echte Exotics gaan nerfen. Buff dan de AR maar weer eens. Kijken hoeveel SUROS of wat dan ook je weer tegen gaat komen.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is wel terecht en je zou het weten als je wat meer pvp doet. De time to kill op die wapens is gewoon te laag. Gaat richting cod op die manier.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Suros hoef je geeneens te buffen eigenlijk. Dat ding en andere auto rifles worden gelijk beter als Last Word en Thorn generfed worden.
    Dat een buff misschien gelijk weer teveel is.

8. Joostdb

Joostdb New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game zou een stuk betere balans hebben zonder thorn/tlw en een shotgun nerf maar goed of die er ooit gaat komen.
    Ben nog op zoek naar mensen die regelmatig iron banner/trials willen spelen. Gamertag: Ernie iz sik, herken hier wel wat namen van trials matches.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik geloof je ook wel Bruh... Maar het gaat mij er meer om dat Bungie is moet stoppen met dingen "balanceren". Er blijft toch altijd wel 1 of 2 wapens die gewoon god-tier zijn. Zijn straks Thorn en TLW verleden tijd... word er weer geklaagd over de MIDA. En zo blijft er niks over.

Heb altijd het idee dat dat volk wat klaagt van die butt-hurt PVP spelers zijn die het niet uit kunnen staan dat ze vaker dood gaan dan kills maken. Mensen die al weken klagen en er video's over maken op YouTube gebruiken ook in elke video TLW of Thorn... :+

"Meeeehhhhh... Ik ga dood door Thorn. Ik mag alleen Thorn gebruiken... meeeeh!"

... zoiets

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Balanceren van wapens en PVP houdt nooit op. Zeker niet met zo game wat nog zoveel gespeeld wordt.
    Mensen zullen altijd roepen ja. Maar er is veschil tussen butthurt mensen die gewoon roepen en duidelijk veel (twee) te sterke wapens waar iedereen het eigenlijk wel over eens is. En er voor zorgt dat Crucible een beetje stil staat.
    In BF riepen mensen ook altijd over de M16, ACE 23 etc. Maar die waren gewoon goede allrounders die op veel vlakken ook verloren van burst wapens, pdw's etc. Maar omdat ze allround waren waren ze populair maar niet zo dat de hele lobby er mee speelde. Zoals Datto zei. Een Thorn is momenteel gewoon een betere keuze op afstand dan een scout rifle. Tsja dat is gewoon niet goed.

Laatst bewerkt: 2 jul 2015
  11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Helemaal mee eens. Maar dat ligt voornamelijk aan de manier waarop de Scout Rifles en AR zijn aangepakt. In de Crucible kon je met een oude blauwe AR (naam kwijt) echt heerlijk spelen. Nu sla je met geen enkele AR een deuk in een pakje boter. Scout Rifles zouden op afstand gewoon veel beter moeten zijn. De damage drop-off is alleen echt veel te laag. Dat is allemaal maanden geleden gedaan in de grote nerf/buff. Heel veel wapens zijn nutteloos geworden. Nu heb je de Red Death en de ToO Pulse Rifle die enigszins goed mee kunnen kwa Pulse Rifles.

TLW perk zou aangepakt moeten (is behoorlijk broken) worden en de tick-damage op Thorn naar 4-5. De ingame damage notifier zou ook moeten verdwijnen. Geeft de positie van je vijand te lang weer. Als ze d'r maar niet weer zon kut HC van maken :+ Zie veel liever een algemene buff dat meer wapens mee kunnen naar de Crucible/ToO of Iron Banner dat dat er weer 2 generfed worden en in de Vault verdwijnen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja de SC en AR nerf hoeft niet slecht zijn geweest. Probleem is dat we het niet echt kunnen testen omdat die twee wapens het compleet in de war schoppen. Laat ze eerst die even aanpassen en kijk dan even wat er gebeurd. :)

Heb laatst weer eens met de Suros gespeeld en een keer met een simpele auto rifle toen ik mijn nieuwe Titan had en dat ging best goed. Alleen toen ik een lobby vol met TLW en Thorn tegenkwam werd ik compleet in de pan gehakt. Ik kon ze in de rug schieten en een TLW draait zich om vanaf 25 en bam bam het was voorbij.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. Joostdb

Joostdb New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een betere balans zorgt gewoon voor meer variatie in het spel.
    Het is niet echt klagen je kan je namelijk gewoon aanpassen door zelf ook de TLW of Thorn te pakken. Scout/Auto/Pulse rifles kan je gewoon direct trashen als je alleen pvp speelt.
    Zou ook fijn zijn als ze na trials navolging geven om Destiny competitief te krijgen. Spel heeft best veel potentieel voor ranks/toernooien enz.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom is balanceren voor sommigen gelijk zo erg nerfen dat iets niet meer gebruikt gaat worden? True, dit deed Bungie dom genoeg al eerder, maar dat is geen balanceren. Dat is gewoon een weapon class onschadelijk maken waar ook maar weinige mensen het mee eens waren. Ik denk dat het juist heel makkelijk is om de meta van nu te tweaken. Het zijn vooral range dingetjes en bij Thorn wat jij zegt Rampage. Dan autorifle en fusion weer een tikje buffen en je ziet gelijk veel meer diversiteit. Ik vind het echt saai worden nu en gebruik graag andere wapens. Probleem is dat ik mijzelf handicap op die manier en zo goed ben ik niet om alsnog 3.0 te gaan met de mida of met een legendary HC

Rampage vindt dit leuk.
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedere avond wil ik graag mijn Red Hand gebruiken of mijn Jewel. Wat een heerlijk wapen is btw door zijn perks. En soms gaat het ook prima in een potje maar altijd in de loop van de avond zit ik altijd weer bij Thorn en TLW. Zeker in IB. Want ik wil ook graag winnen. Is gewoon zonde.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    OK, ga hier even een vraag stellen :)

Ik had Destiny op de release gekocht.. de single player uitgespeeld en daarna een beetje de multiplayer gedaan maar niet veel omdat ik meer van single player houd.. Ik zie dat er toch nog veel mensen spelen maar ben niet meer zo op de hoogte.. Is het nog de moeite om hier terug mee te beginnen, is er veel content bij gekomen? En zijn de single player DLC de moeite of blijft het toch gewoon een multiplayer game.. ?

thx alvast :)

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Single player is dit spel nooit. Je hebt de co-op en MP. Ik zeg dat het t waard is, mits je de raids doet

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Gare shit dit keer :/

Deel Deze Pagina