1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] F1 2015

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 26 mrt 2015.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Had ik ook elk jaar maar viel helaas (mij) altijd tegen. Ben nu nog bezig met PCars maar in een echt goede F1 game heb ik altijd wel zin
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou heb er ook wel zin in maar ik heb beelden gezien en ik vind het toch wat flets en vlak allemaal. Meer cartoon style dan op echt lijkende beelden. Maar ik wacht het even allemaal af. Wat vind men er straks van een hoe is de AI en hoe is het online etc etc etc......
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Lijkt me dat ze na 5 F1 games wel weten hoe het moet.
    Heb alleen F1 2010 en F1 2011 gespeeld.

    Vond er daar na 2011 te weinig vernieuwing in zitten.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2015
  4. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Toch wel weer zin in.......is ie al ergens gespot??????????
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Alleen al omdat het enkel een F1 game is laat ik deze liggen. Veel te eenzijdig, als je bekijkt wat andere games tegenwoordig aan content hebben. En dan heb ik het nog niet eens over het dramatische geluid van tegenwoordig.
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik vind deze preview anders veelbelovend en het geluid is top:)

     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Eens wat betreft de graphics, ziet er strak en soepel uit. Maar het geluid... :F:

    Daar kunnen ze overigens niets aan doen natuurlijk. Zo klinken de huidige F1 auto's nou eenmaal.
     
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze klinken inderdaad wat doffer, maar gelukkig hebben ze de motoren - qua snelheid - weer sterk verbeterd.
    Volgens mij ligt dit weer op het niveau van de periode VOOR de nieuwe motoren?
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand de game al gespot? Bandai Namco neemt het meestal niet zo heel nauw met streetdates
     
  10. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Nope, was het maar waar. Mocht ik hem ergens tegenkomen laat ik het iig weten.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  11. MRDude

    MRDude Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al een behoorlijk aantal franse streamers op Twitch bezig met de game.

    Om heel eerlijk te zijn ziet de game er qua functionaliteiten uit als F1 2010, een mooie basis maar niet meer dan dat. De potentie ligt er nu om de komende jaren dit uit te bouwen. Ik hoop dat ze nu goed gaan luisteren naar de fans om zo de features te gaan implementeren waar we al jaren op wachten (wat ze duidelijk bij de vorige generatie games niet hebben gedaan). Als de ze dat gaan doen ben ik er van overtuigd dat we dan een van de beste F1 games ooit in handen hebben.
     
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    als ze na fokking 5 games nog niet weten hoe ze uit moeten bouwen, gaat dat nooit gebeuren!!!!!!!!!!!

    Ik speel deze game straks om de circuits die niet in Project cars zitten te spelen, daarna weer lekker verder met project cars :rolleyes:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies... en ik denk dat ze het wel weten bij Codemasters maar er gewoon geel geld aan uit willen geven.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  15. MRDude

    MRDude Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er eerlijk gezegd ook een hard hoofd in…

    Safety car lijkt niet meer in dit deel te zitten, co-op is eruit, career mode is weg en schijnbaar heb je nog maar 3 opties voor de lengte van een race weekend… Als je een 3 sessie kwalificatie wilt houden moet je ook een volledige race gaan rijden. Damage model lijkt niet te zijn aangepast, nog steeds geen manuele starts en pit stops en tuning is bijna niet veranderd. Eigenlijk best triest dat de game qua functionaliteiten zelfs een vermindering is van F1 2010.
     
  16. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Co-op eruit?|:-
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Net een rondje gemaakt, maar heb hem helaas nog nergens gespot.
     
  18. Neophyte1986

    Neophyte1986 Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    7
    :'-(
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik lees toch wat negatieve reacties hier....Maar als ik wat reviews lees dan is dat toch vrij positief! Ik ben benieuwd!
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vraag me af vanaf
    Waar kan ik die reviews vinden?
     

Deel Deze Pagina