1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

  1. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Aanstaande dinsdag de laatste race in de Caterham op Brno. Zijn er mensen die gewoon door willen gaan op de dinsdag? Tiktak en ik willen wel een nieuwe cup organiseren. Andere auto natuurlijk, dit zullen we beslissen middels een poll indien er genoeg belangstelling is. We willen minimaal 8 aanmeldingen :thumbs:

    Brno was een poll keuze maar de helft is afgehaakt, we kunnen een andere track kiezen maar dit moet vanavond beslist zijn zodat mensen kunnen oefenen. De actuele stand wordt zo snel mogelijk geupdate :D
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik vind eigenlijk de avonden waarop we ter plekke de auto en track kiezen en dan een paar races rijden, leuker dan het competitieracen.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Is ook leuk inderdaad. Ik vind het allemaal geinig. Alleen nog steeds erg weinig tijd om veel te racen. Ben bang dat het "tussendoor" racen blijft. Maar zodra ik kan ben ik er bij. Ik blijf het proberen. Al heb ik nog niet eens een time trial kunnen doen op de nieuwe baan.
     
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik doe wel mee.. en is clio cup mis iets ( noem maar ff wat )
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik ben er gewoon bij! We hadden het er dinsdag toch nog over dat mensen die op Brno hadden gestemd vrijwel allemaal waren afgehaakt. We kunnen ook gewoon op Watkins Glenn (normaal of short) gaan rijden.

    Als we een auto voor de nieuwe cup moeten kiezen valt mijn keuze al snel op GT3 of Formula 3. We kunnen ook gewoon elke dinsdag iets anders doen. Hebben we in plaats van een cup een soort invitation of zo.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Elke week een andere dat is sowieso leuk. :D
     
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Eigenlijk maakt het mij ook niet uit.. zolang het maar leuk en gezellig is.. maar als we moeten kiezen sluit ik me kwa wagens bij @Beltoni aan
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik vond de Stock Car verrassend leuk online. Wat betreft open wheel vind ik de Formula Gulf het meest geschikt.
     
  9. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik kamp nog steeds met internetproblemen, ondanks EINDELIJK een nieuwe router werkt het nog steeds niet goed. Morgen komt er een monteur langs en als alles weer normaal werkt zal ik even een update van de stand maken ;) Mij lijkt het wel het handigst om BRNO vast te houden en daar te gaan racen.

    Zelf ben ik er niet bij aankomende dinsdag.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    BRNO is een leuke track.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wat we misschien kunnen doen is dat iedereen zijn favoriete track en auto/class instuurt en dat we op de avond van de race een loting doen. Dat er dus twee lotingen zijn, één voor de track en de andere voor de auto.

    Brno is prima. Track heeft volgens mij genoeg inhaalmomenten maar mist naar mijn mening wel een beetje spannende bochten. Zijn allemaal van die laffe, net niet bochtjes.
     
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Brno is opzich best een nette baan.. zolang ze de banden in de bochten laten staan
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Voor een LMP3 is die misschien ietwat saai, maar ik vond de alternatieven ook niet best. Bij Watkins Glen denk ik dat de eerste sector heel moeilijk is met de Caterham door de hoogteverschillen.

    Barcelona, Dubai, Laguna Seca en vooral Road America waren veel geschiktere opties vind ik.

    Als we een GT3 competitie doen, is Brno wel verplichte kost natuurlijk.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Met formula C is het ook leuk rijden op BRNO.
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik kan er komende dinsdag helaas niet bij zijn tijdens het "officieuze" pCARS competitie =( Ik heb familie verplichtingen.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vanavond laatste race. Zijn er nog genoeg mensen bij? Puntentelling van de laatste 2/3 racedagen is volgens mij nog niet gegaan dus het is allemaal een raadsel met wie waar staat.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  17. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Denk niet dat er genoeg zijn.. Weekje uitstel? Zodat alles standen ook bijgewerkt zijn? Ik kan alleen op mn telefoon.. Heb op moment geen pc/laptop
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vorige week waren de standen ook niet bijgewerkt dus dat maakt niet zoveel uit. Kunnen ook gewoon de laatste race laten voor wat het is als het vanavond niet door gaat. Van mij hoeft uitstellen in ieder geval niet. Alleen Rossi heeft afgemeld en voor de rest zou een weekje eerder of later niet zoveel uit moeten maken.
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik ben er vanaaf wel.. volgens mij was tiktak er ook niet bij.. maar dat weet ik niet cker.
    En gaat vanaaf niet door.. dan ga ik gewoon verder met me career ofzow:+
     
  20. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb ondertussen weer werkend internet dus jullie zullen mij binnenkort weer online zien. Is er nog geracet gister en is er nog behoefte aan een update van de stand :p Zo ja ga ik vanmiddag even puzzelen met de uitslagen, zo nee geniet ik van mijn vrije middag :p
     

Deel Deze Pagina