1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Waren gisteren maar met 5 man. Konden het een week uitstellen of gewoon afmaken en die Caterham in de garage parkeren. Hebben er voor gekozen om maar 1 race te doen, 5 man is gewoon te weinig.

    [​IMG]

    Zo lang duurt het toch niet om de scores bij te werken? Mij maakt het niet zoveel uit. Ben wel benieuwd of ik de eerste officieuze pCARS koning ben 8)
     
  2. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Nee valt mee, ga ik er zo aan beginnen ;)
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik heb nu het idee dat ik je persoonlijk aan het werk zet :oops:

    Wel chill dat je internet het weer doet. Hebben nu een leuk groepje op pCARS!
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  4. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Ja dat is zeker chill, maakt niet uit hoor als ik eenmaal bezig ben vind ik het wel leuk om te doen en wel zo netjes om het af te maken.

    Nu moet ik alleen nog wat fixen dat ik mijn wifi signaal kan versterken aangezien ik op zolder game is het niet altijd even steady. Ik heb wel een extra modum, dit schijn ik als versterker te kunnen gebruiken iemand toevallig ervaring mee?
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  5. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    EINDSTAND: CATHERHAM CUP | PROJECT CARS | XBOX ONE

    [​IMG]

    *
    Heb alleen de mensen met minimaal 3 races erbij gezet
    * Check nog even na als je het niet vertrouwt rekenfoutje kan snel gemaakt zijn met al die getallen
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ach het was lekker chaotisch en het ging dankzij alle heisa toch meer nergens om. Kunnen we eindelijk beginnen met de GT3 cup!
     
    HRT WietHoK NL, Rossi46 en thetiktak92 vinden dit leuk.
  7. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Gefeliciteerd beltoon!! En nee een poll aub want ik wil absoluut geen GT3 rijden haha formula c!!!!!!
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Doe maar gewoon GT3 hoor :whistle:
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bedankt! Hoe kan je GT3 nou niet lekker vinden rijden? De auto's verschillen zo van elkaar dat er voor iedereen wel wat is. In de 60+ uur dat ik online heb gespeeld zijn GT3 races veruit het leukste.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb nog steeds weinig tijd om in de avond te gamen. Dus ik doe alleen heel sporadisch mee jammer genoeg. Baal daar van als een stekker want ik vind het echt wel leuk om te doen. Mja ik hoop dat het nog wel eens komt...
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vind ik ook. De GT3 zijn leuke bakken..
     
  12. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik kan dr gewoon niet in rijden dus ja dan vind ik het niks aan alle autos geprobeerd maar nee niks voor mij.. Openwheel daar ben ik dan weer snel in.. Kan er gewoon niet aan wennen
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat vind ik ook van Formula B. :p Ik vind persoonlijk de LMP3 (deze Caterham dus) kut. Alleen die Palmer Jaguar is goed te rijden, maar zo langzaam.

    Ik heb wel zin om vanavond te racen overigens. Meer animo?
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hoe heb jij je assists staan? Zelf heb ik ze bij GT3 op 'Real' staan. Ik vind de Z4 GT3 juist zo lekker rijden omdat het allemaal vanzelf gaat. Het kost geen moeite en je kan hem heerlijk de bocht in gooien. Ze zijn redelijk vergevingsgezind en een klein beetje duwen hoort erbij. Ach ja, ieder zijn ding ;)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    GT3 is altijd goed hahahaa
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Net weer even heerlijk 1½ race gedaan met GT3. Heb een tune voor mijn GT3 ergens vandaan gehaald en hij rijdt nu volgens mij net even wat sneller. Won de eerste race op Imola, gleed er samen met nummer 2 nog af maar hij gaf netjes zijn plek terug. Volgende circuit was Monza Short (<3) en daar ging de training aardig. Zetten een 0:52,6 neer, redelijke tijd als je het mij vraagt en had daarmee de 2e tijd. Kwalificatie begint, beetje trekken en duwen aan het begin maar had al snel wat ruimte voor mijzelf. Tweede ronde ging ontzettend lekker en ik pak gelijk pole met een 0:51,9, een halve seconde sneller dan de snelste tijd tijdens de training. Stond er zelf echt van te kijken, helaas kon ik er niet heel lang van genieten want 10 seconden later werd ik naar het dashboard gestuurd... |:-
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik heb ook wel zin in een GT3-cup, maar liever pas als de multiplayer stabiel is.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja denk dat het ook verstandig is om even te wachten met een cup. Maar even met een groepje wat random GT3 races doen is geen slecht idee. Noemen we het 'Invitational' of zo :)
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Hoop dat patch 2.0 snel uit is.. op pc en ps4 is die als het goed is al.. en hopen dat die idd beter is zodat we met meer dan 8 pers in een lobby kunnen zonder gekloot van het spel zelf
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik wil ook...... GT3 is echt mijn favoriete.
     

Deel Deze Pagina