Had ik ook elk jaar maar viel helaas (mij) altijd tegen. Ben nu nog bezig met PCars maar in een echt goede F1 game heb ik altijd wel zin
Nou heb er ook wel zin in maar ik heb beelden gezien en ik vind het toch wat flets en vlak allemaal. Meer cartoon style dan op echt lijkende beelden. Maar ik wacht het even allemaal af. Wat vind men er straks van een hoe is de AI en hoe is het online etc etc etc......
Lijkt me dat ze na 5 F1 games wel weten hoe het moet. Heb alleen F1 2010 en F1 2011 gespeeld. Vond er daar na 2011 te weinig vernieuwing in zitten.
Alleen al omdat het enkel een F1 game is laat ik deze liggen. Veel te eenzijdig, als je bekijkt wat andere games tegenwoordig aan content hebben. En dan heb ik het nog niet eens over het dramatische geluid van tegenwoordig.
Eens wat betreft de graphics, ziet er strak en soepel uit. Maar het geluid... Daar kunnen ze overigens niets aan doen natuurlijk. Zo klinken de huidige F1 auto's nou eenmaal.
Ze klinken inderdaad wat doffer, maar gelukkig hebben ze de motoren - qua snelheid - weer sterk verbeterd. Volgens mij ligt dit weer op het niveau van de periode VOOR de nieuwe motoren?
Nope, was het maar waar. Mocht ik hem ergens tegenkomen laat ik het iig weten. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Er zijn al een behoorlijk aantal franse streamers op Twitch bezig met de game. Om heel eerlijk te zijn ziet de game er qua functionaliteiten uit als F1 2010, een mooie basis maar niet meer dan dat. De potentie ligt er nu om de komende jaren dit uit te bouwen. Ik hoop dat ze nu goed gaan luisteren naar de fans om zo de features te gaan implementeren waar we al jaren op wachten (wat ze duidelijk bij de vorige generatie games niet hebben gedaan). Als de ze dat gaan doen ben ik er van overtuigd dat we dan een van de beste F1 games ooit in handen hebben.
als ze na fokking 5 games nog niet weten hoe ze uit moeten bouwen, gaat dat nooit gebeuren!!!!!!!!!!! Ik speel deze game straks om de circuits die niet in Project cars zitten te spelen, daarna weer lekker verder met project cars
Precies... en ik denk dat ze het wel weten bij Codemasters maar er gewoon geel geld aan uit willen geven.
Ik heb er eerlijk gezegd ook een hard hoofd in… Safety car lijkt niet meer in dit deel te zitten, co-op is eruit, career mode is weg en schijnbaar heb je nog maar 3 opties voor de lengte van een race weekend… Als je een 3 sessie kwalificatie wilt houden moet je ook een volledige race gaan rijden. Damage model lijkt niet te zijn aangepast, nog steeds geen manuele starts en pit stops en tuning is bijna niet veranderd. Eigenlijk best triest dat de game qua functionaliteiten zelfs een vermindering is van F1 2010.
Ik lees toch wat negatieve reacties hier....Maar als ik wat reviews lees dan is dat toch vrij positief! Ik ben benieuwd!