1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Die patch verhelpt de online problemen niet. Dat komt pas in de volgende patch.
    Pc en ps4 hebben die patch 2.0 al inderdaad. Xbox zal nog wel even duren. Ik gok zelf op volgende week.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hier de start van de race waar ik het gisteren over had.



    Die kerel voor me startte echt heel traag, hij was wel de enige die later in de race mee kon komen en mij zelfs de eerste plek teruggaf nadat hij me van de baan af duwde. Wat ik me wel afvraag is of ik die Mclaren nou raak. Hij remde redelijk vroeg maar ik anticipeerde daar volgens mij redelijk op. In de replay zie je dat ik hem niet raak (lobby was Full Damage) maar toch schiet hij een beetje door... Hij zit daarna gewoon achter me dus veel kan het niet zijn geweest. Heb wel vaker dat ik het niet aan mijn auto voel of zie maar dat ik toch het idee heb dat ik iemand aantik.

    Had net overigens voor de eerste keer dat hij er na 5 minuten uitvloog bij de replay =(
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Voor de mensen met interesse: heb nu een lobby open staan op Watkins Glen met 60 min practice (om te joinen) en 15 ronden racen.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik moet eerlijk zeggen dat de merc C-Coupe DTM ook wel een leuke wagen is voor een competitie.. het is wel een dlc wagen maar als iemand die de dlc heeft de lobby host kan iedereen hem gebruiken
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had het er net met @Rossi46 over. Vanavond gaan we weer even een lobby hosten. Kunnen we ook gelijk kijken of de online situatie al is verbeterd zoals @ColdzeroNL zegt.

    Track day #1 GT3 short circuit

    Lobby opens @ 19.45 tonight. First practice = 30 mins. Qualification starts @ 20.15.

    Race Setup
    • 15 min practice
    • 10 min Qualifying
    • 5 min Warm-up
    • 12 - 15 minute race

    Restrictions
    • No Damage
    • No Mechanical failures
    • Real Tire Wear
    • Real Fuel Usage
    • With Flags & Penalties

    Tracks:

    Watkins Glen Short / 11 laps
    Date: 14 July 14, 2015 @ 11:00.
    Weather: Clear​

    Mazda Laguna Seca / 9 laps
    Date: 14 July 14, 2015 @ 16:00
    Weather: Light cloud

    Monza Short / 14 laps
    Date: 15 July 14, 2015 @ 03:00
    Weather: Clear

    Points Scoring System

    [​IMG]

    Winnaar van de dag mag zich "Korte Koning" noemen, voor een week. Daarna moet je ophouden met opscheppen.

    Als iemand nog aanmerkingen heeft dan hoor ik het graag. Ben benieuwd of we een paar mensen bij elkaar kunnen krijgen.

    Tag even een paar mensen hier om wat aandacht te krijgen.
    (@Crookk @HRT WietHoK NL @RBxGino @Surreallistic @sv3nnie @Racerblade01 @thetiktak92, ben vast nog wel iemand vergeten maar die ontvangen het nieuws vanzel wel).
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2015
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik kom pas laat online ivm studie
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb ook wat van de oude garde berichtjes gestuurd via de smartglass :)
     
  8. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Kunnen we niet in de DTM bak ? GT3 sla ik over sorry. Wel tof idee!
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ah joh, kom op nou... =( Er zijn zoveel verschillende GT3 auto's die behoorlijk verschillend aanvoelen. Er moet toch wel iets fijn bij zitten? De BMW Z4, die is volgens mij het meest vergevingsgezind.
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Top! Heb een paar mensen die ik wel eens online zie getagged (United had volgens mij ook een account op dit forum maar weet niet welke dat is). Iedereen is natuurlijk welkom.

    Die DTM is misschien iets voor de volgende keer, eerst maar even met de GT3. Door de diversiteit aan auto's vind ik dat vaak de leukste races. Zijn ook redelijk makkelijke auto's waar iedereen mee overweg kan. Jammer dat jij het niet leuk vindt maar zoals Rossi al zegt... Ah joh, kom op nou!

    Het is jullie misschien nog niet opgevallen maar Monza is dus een nachtrace, circuit ligt er dan heerlijk bij!
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik doe wel mee:thumbs:
    is weer eens wat anders dan time trail :+
     
  12. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik doe ook wel mee dan voor spek en bonen, en nee geen een auto ligt me, rijd altijd achteraan en spin minimaal 8 keer per race.. Vind het echt niet leuk maar doe wel mee..
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hoe heb je je assists staan? Bij mij staat het op Real wat betekent dat alles aan staat. Dan is het vrijwel onmogelijk om de controle over de auto kwijt te raken. Moet nog even kijken welke auto ik neem. Zou wel leuk zijn als iedereen dezelfde auto houdt... Denk dat ik dan de Z4 neem of heel misschien de Audi. Zou eigenlijk met de Mclaren moeten oefenen want veel mensen zeggen dat het de snelste GT3 auto is. Vind hem alleen niet zo lekker rijden.
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Waarom schade aan? Vind het weinig toevoegen en het maakt het racen er waarschijnlijk niet leuker om.

    Vind de qualifying/practice persoonlijk ook te lang, maar daar heb ik me al vaker over uitgelaten. :+ Snap niet waarom qualifying 3x zo lang zou moeten zijn dan de race.
     
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja dat kan ook uitgezet worden. Heb het zelf vaak aanstaan, heb toch het idee dat mensen toch iets meer opletten als ze weten dat de schade aan staat. Daarnaast zijn het redelijk korte circuits dus ben je altijd dichtbij de pit. Nu ik erover nadenk kan ik de schade beter uitzetten anders gaat het op Monza ongetwijfeld behoorlijk fout. Vanmiddag had ik de circuits even getest om te kijken of er een is geschikt voor een nachtrace en Monza ziet er echt prachtig uit!

    Waarschijnlijk heeft Rossi al een bericht naar United gestuurd maar ik heb zijn naam op het forum gevonden hoor: @DutchOwnage.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2015
  16. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik doe wel mee, alleen komt de kapper om 20:30 :D dus zal race 1 missen, dan maar puntjes bij de kwalificatie pakken ;)
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha gewoon stil zitten joh!
     
  18. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ik ben er zo bij =)
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ach je bent niet de enige hoor. Het is een kwestie van veel rijden. Het is ook echt leuk om mee te doen hoor..
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Meedoen is belangrijker dan winnen! Ben jij er bij vanavond?

    Ik gooi de lobby zo in ieder geval open!
     

Deel Deze Pagina