[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    GT3 blijf ik het leukst vinden.. :D

2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Die nieuwe track DLC, zit trouwens al in de update. In Time Trail kun je op Ruapuna tijden.

allstyles vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    @beltoon,

Wat zijn jouw FFB settings na de update?. Ik kan ze nu alleen in stappen van 6 verzetten. Wtf..

4. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ruapuna is erg tof, vooral de B-Course, GP en Outer Loop. Als er WTCC/BTCC auto's in PCARS komen, zijn ze perfect voor deze baan.

Ik vind het wel heel jammer dat ze alle varianten, behalve de Tri-Oval erin hebben gedaan, die leek me juist erg tof om op te racen.

5. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb alleen Tire Force op +- 70 gezet en mijn steering sensitivity stond op 95, die heb ik op 53 gezet volgens mij.

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Tire force zie ik mergens staan in config van het stuur. Stuurt echt waardeloos nu na de patch. Boven de 200 schiet hij alle kanten op.

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh ok en de rest gewoon standaard? Ik heb de TV op 52 staan en de ffb iets lager dan 100 gezet anders is het echt veel te zwaar naar mijn zin..

TF staat in de controller settings bij de FFB settings...

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Stuur staat standaard op 360 softlock lijkt het wel..... Leuk zo'n patch....

9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Xbox hard reset gegeven na de patch, en de draaistand was weer normaal. Ook reageerde hij al minder heftig. Maar voorheen kon ik me gemak 100% ffb hebben, nu zit ik op 64 ffb. Dat is meer dan zat voor mij. Is zelfs nog iets zwaarder dan voor de patch.

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Het beste is om de FFB op 100 te laten staan en de TF omlaag te brengen. Verder tweaken in de car setup bij de master en sop scale. Als je de FFB omlaag zet dan mis je input vanuit de game en dat is zonde..

11. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
    Van de week me stuurtje maar weer eens gaan gebruiken. Veel te lang niet meer gespeeld.

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hebben jullie ook het probleem dat de FFB settings alleen in stappen van 6 te zetten zijn? Bij de FFB configuratie...

13. Bonvin Andy

Bonvin Andy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ideale ffb instellingen voor thrustmaster-stuur?

14. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Het is officieel: de bugs waarin je nie top drive kan klikken in een online lobby en dat je niet van camerapersepectief kan wisselen tijdens de race zitten er nog steeds in. :mad:

15. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
    Vanmiddag de game opgestart en 2 uur bezig geweest met het goed afstellen van het TX stuurtje; ding deed alles behalve goed sturen na de patch. FFB op 48 en TF op 100 en nu rijd ik weer op me oude niveau.

16. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Vandaag een ferrari 458 stuurtje gehaald voor project cars. Stuurtje doet het naar mijn gevoel echt goed. Reageert direct ook zit alleen geen force feedback op.

Heb alleen het gevoel dat ik langzamer ben als dat ik met de controller rij.

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    De settings per car worden niet bewaard na deze patch. Ik kies een wagen create nieuwe setup, save de boel een start een race weekend. Kijk ik naar de setup, staat die gewoon weer default. Wtf....

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Iedereen die met de helmet cam willen rijden maar ook vinden dat het te donker is in vergelijking met de cockpit cam, je kunt dat uitzetten. Bij de settings onder Visual staat vignette.... Die moet je uitzetten. Dan heb je het zelfde licht inval als met de cockpit cam.. Ik vind de helmet cam tof vanwege de look to apex maar vond het zonde dat het beeld er donkerder van werd...
    Vignette uit een opgelost... :D

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ik was ook langzamer toen ik net mijn stuur had, maar na een aantal uren racen gaat dat veranderen. Jammer dat je geen FFB hebt want dag is wel echt een gemis imo. Anyhoe veel plezier :thumbs:

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb ook geprobeerd om te rijden zonder FFB maar dan mis je best veel inderdaad. Toch gaat het met stuur veel beter dan met controller. Alleen al de beleving van sturen. Dus veel plezier met racen.. Ik geniet volop al heb ik gister de game er af gepleurd en vannacht laten her_installeren.. Bij mij was het niet meer te spelen. Ben benieuwd of het nu beter gaat...

Deel Deze Pagina