1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt jammer he? Vanwege dit soort rare bullshit vind ik dat Microsoft een optie moet geven om patches gewoon te negeren. Installeer het maar wanneer jij zelf wilt. Tuurlijk...je kunt offline spelen en hoeft geen patch te installeren dan, maar ik wil graag partyhangen met vrienden.
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik heb nergens last van. Ik word eerlijk gezegd een klein beetje moe van al die vergelijkingsfilmpjes altijd. Lekker boeiend als het er een keer iets minder mooi uitziet. Of als je paard onder de grond verdwijnt. Het blijft een fantastische game!
     
    Nol vindt dit leuk.
  3. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, doodzonde. Heb nu ook ineens camera problemen, waarbij de camera de neiging heeft om uit zichzelf ineens heel laag achter Geralt te gaan richting de lucht.

    Het weerhoudt me er niet van om de game elke avond weer aan te slingeren, maar het haalt je wel elke keer een beetje uit de -geweldige- beleving van de game. En dat was tijdens de vorige patches nog niet het geval. Hopelijk wordt dit snel opgepakt, zodat ik tijdens mijn ongetwijfeld toekomstige tweede playthrough weer helemaal in de game gezogen wordt .
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Eindelijk rolt de update voor de PS4 ook binnen, maar begrijp dat ik daar niet echt blij van moet worden. Even testen dan maar...

    Ziet er wel beter uit zonder blur, alleen de cinamatic lijkt wat minder als je het uitzet, maar tijdens de gameplay zeker beter. Ik weet niet of ik de movement response beter vind, lijkt net iets te snel, maar ik ben dan ook van het wandelen ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2015
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Eindelijk die Gwent quest gehaald, Olivier stond weer waar 'ie moest staan :D

    Nu nog kijken of ik zin heb om de rest te gaan zoeken :+
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waar kan ik nou het beste Gwent kaarten halen? Al die goede spelers daar verlies ik zo hard van. =(
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh dat eerste heb ik ook een tijdje gehad toen de game het uit was, heel irritant inderdaad. Het was echter ook ineens weer verdwenen.

    Ik merk gewoon dat de framerate ineens over het algemeen minder is geworden en niet alleen in de swamp helaas dus. In Novigrad ook ineens een duidelijke lagere framerate toen ik ergens daar rondliep, valt ineens echt op. Ik had dit soort ongein prima begrepen als de laadtijden na het doodgaan ineens gehalveerd zouden zijn of betere grafische effecten of wat dan ook...maar nope. Ze zullen het ongetwijfeld gaan fixen.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik merkte vooral dat de graphics langzamer laden. Textures... de minimap... en constant die fade-in/fade-out tijdens gesprekken. Echt zo gruwelijk irritant, haalt me helemaal uit de sfeer.
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Speelt hier nog steeds soepel. Vind de nieuwe movement veel beter. So far nog helemaal geen problemen gehad met deze game. Ben alleen minder laaiend enthousiast dan vele ;)
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Mijn paard komt niet als ik hem fluit, super irritant!
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hij is je beu, misschien iets verkeerds gezegd?

    Anyway, paarden blijven gevoelige dieren.
     
  12. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Of 't is een merrie en @StrikwerdaAjax heeft niet zoveel succes bij de vrouwtjes...
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Level 11 en een beetje nu.
    Na wat zoeken en blacksmithing werk, heb ik een volledige Griffin armor en wapen set. :cool:
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Level 11, heb je snel gedaan :eek:
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  15. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Sommige mensen zijn gewoon verslaaafd he @Graveheart :p
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    8:23 ... nog steeds geen app over W3 :eek:
    8:24 ... nog steeds niks :)
    8:25 ... 500 ongelezen berichten :mad:
     
    Graveheart en bulletproof010 vinden dit leuk.
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Cat School FTW.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is de volgende op het lijstje. ;)

    'Straks vol gas naar huis, W3 aan. Geen party, geen Destiny niets.' @bulletproof010 ;)

    Heb wat tijd over, zegmaar. :)
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Begin echt een hekel aan deze game te krijgen met die kutwraiths!!! Moet nu de vuren opgelicht houden in family matters en die klerelijers zijn niet van je af te slaan met duizenden tegelijk, bah!!!!

    Wellicht eerst level 7 bereiken alvorens deze missie te beginnen?
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2015
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet te snel door de main quest heen willen gaan. Ook side stuff doen. is de quest nu te moeilijk, level eens een keer of twee en probeer het dan nog eens. Wat is overigens het level vd quest ?
     
    Martijnn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina