1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens Adam Bhatti hebben ze ook wat aan de net physics gedaan. Was nogal wat vraag naar. Maar ik wil eerst bewijs zien. Hij was regelmatig namelijk gepikeerd als men daarover begon. Dus kan ook een plagerij zijn om de net-lovers tevreden te houden.
    EDIT: Het is geen plagerij getuige:
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2015
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Hopelijk maakt de AI dit keer gewoon overtredingen op je spelers zodat je wat vaker een vrije trap mag nemen.... want dat is wel heel karig in PES2015.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Daar heb ik die Bhatti wel over gehoord. De CPU is nu aggressiever (maar hangt ook van de speler in kwestie af). Hier trouwens nog een video van PS Access waar ze het hebben over zowel PES als FIFA. Zijn erg over PES te spreken (alhoewel ze ook goede dingen zeggen over FIFA).

     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind ze in bovenstaande video eerlijk gezegd een beetje oppervlakkig.
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vind ik niet, ze zeggen duidelijk dat alles wat minder goed was aan PES 2015 is gefixt in PES 2016. Het speelt erg vloeiend.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar wat zeggen ze nu eigenlijk nog meer? Ik had kort daarvoor een paar podcasts zitten luisteren en dan heb ik toch zoiets van: Je kan veel meer positiefs over PES 2016 vertellen. Ze hebben het in feite alleen over hoe het speelt. Slechts één zinnetje over de Master League en een constatering van één zin over de fysieke verandering van de gameplay. Er werd door die linker persoon ook letterlijk gezegd : Het voelt beter maar ik weet niet waarom! :D Ik kan me ook niet herinneren dat ze het over het verdedigen hadden, wat vernieuwd is, terwijl ze het daar wèl over hadden toen ze het over FIFA hadden. Dat hadden ze nou juist mooi kunnen vergelijken!
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dat zou fijn zijn, want dat vond ik wel een van de grootste minpunten (qua gameplay) in die game, dat je soms in 4-5 potjes echt 0 overtredingen tegen kon krijgen tegen de AI. Belachelijk. Helemaal omdat ik vrije trapen nemen nou juist altijd 1 van de leukste dingen vind om te doen, en bij PES nog net even meer dan bij FIFA, omdat het op de een of andere manier iets beter aanvoelt qua controle...
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De edit mode ziet er iig goed uit (op de PS4). Veel details mogelijk. Ik weet niet of deze al voorbij waren gekomen, maar ik had ze zelf nog niet gezien.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    domienr vindt dit leuk.
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, jammer genoeg is het alleen van toepassing voor de PS 4. Er staat overal onderaan "only on PS4" :mad:

    Maar het ziet er fraai uit :)
     
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Exact de reden dat er hier ook een PS4 staat en ik 'm deze keer op de PS4 ga kopen. Vind ook 2015 echt significant mooier op de PS4 trouwens. Speel hem bij een maat.
     
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Dit is voor mij een reden om hem te kopen :) Mits de gameplay goed is natuurlijk. Maximaal 334 images.. dat gaat vast niet genoeg zijn voor de Premier League, Bundesliga en landenteams.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Approx.... Dus ws afhankelijk van ruimte op HDD / resolutie van de kits die je uploadt.
     
  13. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop dat ze de keepers onder handen hebben genomen.
    Wat waren deze onnatuurlijk in PES2015 en ze maakten ook veel blunders.
    Ben benieuwd of er veel verschil gaat zijn op vlak van GFX tussen de PS4 en Xbox one versie. Normaal gezien koop ik PES altijd voor de PC daar je het daar vol kunt steken met custom gecreëerde stuff.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, de mensen die het spel hebben gespeeld zeggen dat de keepers veel beter zijn.
    Verder is vandaag via de Twitter van Adam Bhatti bekend geworden dat de Xbox 1 - versie ook met 1080p kan spelen.
     
    AlfaRomeoMito vindt dit leuk.
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]
     
    Mallakai en s4nd3r vinden dit leuk.
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ziek goed nagemaakt.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Daar kan EA Sports een flinke punt aan zuigen ja.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tering dit is wel vet zeg.

    @Nukem 007 weet niet of je PES speelt, maar dit ziet er verdomd goed uit.
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Bizar goed gemaakt. Logisch dat de cover athlete er zo goed uitziet. Jammer dat ze de rest niet kunnen scannen.
     
  20. AlfaRomeoMito

    AlfaRomeoMito Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja inderdaad, neymar ziet er heel goed uit!
    Maar neem eens een doorsnee Nederlandse of Belgische ploeg dan zien de spelers er gewoon niet uit ten opzichte van fifa.

    De gfx en sfeer van fifa gecombineerd met de gameplay van pes zou een natte droom zijn.
     

Deel Deze Pagina