1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op zo'n 5%. Hopelijk gaat het wel een keer werken.. :'-(
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb zoiets maar een keer mee gemaakt, maar ik had wel alle uitkijkposten van het eiland bezocht. ik had er dus geen nadeel van.
     
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet gewoon zo dat synchronisatiepunten op de kaart blijven staan? Ik ben altijd van voorgaande delen gewend dat de adelaar als symbool van de kaart verdwijnt, maar misschien is dat bij Black Flag helemaal niet zo. Nu valt het me namelijk op dat er bij sommige uitkijkpunten op de kaart het volgende staat: 'Uitkijkpunt niet gesynchroniseerd' en bij andere 'Uitkijkpunt onthul de kaart'. Verdwijnt het symbool bij jullie wel na synchronisatie?
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Uitkijkpunt kleurt wit als je hem synchroniseerd.
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het nog steeds mogelijk is het ontdekkingsreizigerskostuum te krijgen? Hiervoor is het namelijk de bedoeling om een community challenge te halen. Iemand enig idee wat dat inhoudt?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2015
  6. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ben net het spel begonnen.
    Even een paar vraagjes.

    Hoe ontvang ik snel reales?
    Heeft schepen naar je vloot sturen alleen nut als je xbox live gebruikt?
    Is de beste investering je schip?
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    - Je kunt met Kenway's Fleet wel een aardig zakcentje verdienen. Op het begin zullen de beloningen tegenvallen, maar hoe meer missies je speelt, des te meer er bijkomen die op een gegeven moment goed gaan verdienen. Ten tweede kun je natuurlijk ook gewoon schepen enteren (immers gaat er dan geen lading verloren) en die lading vervolgens verkopen aan een havenmeester. Wanneer je op je schip vaart, kun je met je verrekijker zien wat andere schepen aan boord hebben. Rum, suiker en metaal leveren aardig wat op.

    - Wat bedoel je precies?

    - Ik heb in ieder geval wel voornamelijk in mijn schip geïnvesteerd en iets minder in mijn 'eigen' uitrusting. Op die manier kon ik grotere schepen aan die meer lading vervoerden en dus ook meer geld bij de havenmeester verdienen.
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat ben ik toch niet met je eens.
    Had black flag uitgespeeld op de 360, maar omdat deze bij mn xbox one zat, ben ik m nog s gaan spelen.....prachtig! Wat n verschil.

    Ook vind ik black flag domweg leuker.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij vergelijkt toch ook niet tussen vorig en current gen? Hij heeft het over het verschil tussen BF en Unity.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, hier even een trap tegenaan. Ben nu bijna klaar met de game, verhaallijn uit, wil ik even kijken wat ik nog mis.
    1 viewpoint in Kingston. Goed, ik kijk op mijn kaart. Alle viewpoints wit gekleurd oftewel, gehaald.
    Toch blijft de legenda 8/9 aangeven.

    Al diverse malen de bijbehorende missie opnieuw opgestart en voltooit, diverse malen alle viewpoints nagelopen, geen geluk.
    Iemand enig idee hoe ik deze glitch kan fixen, buiten een nieuwe game starten om?
     
  11. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    Het is een tijdje geleden dat ik dit spel gespeeld hebt, maar je hoeft toch geen missies te spelen voor de viewpoints. Heb je ze allemaal al nagelopen, ook degene die je al gedaan hebt?
    Anyway, vervelend zo'n glitch. Het zou zonde zijn het spel helemaal opnieuw te moeten spelen. Overigens, voor de 100% achievement heb je de viewpoints niet nodig.
     
  12. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook al aan de overkant gekeken bij kingston? daar heb je ook nog een viewpoint
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Alles nagelopen, meerdere malen. In vorige delen waren de viewpoints wel nodig. Ging er eigenlijk vanuit dat dat hier ook zo was.

    Die heb ik beide. ;)
     
  14. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz best vaag man ik heb m nu 100% op 1 begraven schat na dan en 2 multiplayer achievements.
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hoe hebben jullie die elite schepen (of hoe ze ook alweer heten, die schepen in de hoeken van de map) kapot gekregen? Dat lukte mij echt niet, maar had voor de rest wel alles gehaald.
     
  16. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de volgde video erbij gepakt om te kijken hoe ik het aan moest pakken, misschien dat het voor jou ook wat is. en je moet natuurlijk je schip helemaal geupgrade hebben

     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh heel nice filmpje! Heb het spel al een paar maanden niet meer aangeraakt maar wil nog steeds die schepen kapot hebben dus binnenkort maar eens aan de slag :)
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
  19. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
  20. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet echt nodig al zeg ik het zelf soms komen er wel referenties uit die games naar voren en het einde van Rogue leidt het begin in van Unity maar thats it. Maar Black Flag beschouw ik wel na deel 2 als de beste AC game dus zou aanraden die zeker te spelen, Rogue vond ik zelf maar matig.
     

Deel Deze Pagina