1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb ook de overstap gemaakt van 360 naar ps4, zoals zovele hier. En nog nooit een seconde spijt gehad. Qua console en met 1tb zit je goed!
    Qua prijs, geen idee. Check even op tweakers.net pricewatch of budgetgaming voor alle prijzen op een rijtje
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mijn PS4 gedraagd zich vreemd. Gisteren deed Driveclub het nog, vandaag wil ik het spel opstarten, blijft het meteen hangen op het eerste introscherm. Terwijl het menu van de PS4 het gewoon wel nog doet.
    Wanneer ik dan de disc wil uitwerpen, gaat dit niet meer. De knop op de PS4 en via opties om de disc uit te werpen, werkt dan niet meer. Dit ging voordat ik het spel opstarten wel gewoon.
    Wanneer ik de PS4 opnieuw wil opstarten, duurt dit langer dan gebruikelijk en piept hij 3x met een knipperend wit lampje, waarna hij de disc uit zichzelf uitspuugt.
    Dit is steeds weer opnieuw het geval.

    Edit ;

    Hij blijft nu bij elk spel op het eerste intro scherm hangen!!

    Komt dit misschien omdat ik niet met internet verbonden ben? Dit ben ik al een week niet, maar hij heeft het gewoon altijd gedaan.....

    Edit;

    GTA 5 (disc) en BFHardline (digitaal) doen het wel gewoon.
    Rocket League blijft ook op het eerste scherm hangen..

    Edit;

    Nu kan ik de disc van GTA 5 ook niet meer uitwerpen... wtfff
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vreemd...er is wel een update geweest dacht ik vorige week, maar dat zou niks uit moeten maken lijkt mij...
    Probeer effe met internet (als dat kan), werkt het dan nog niet; Sony bellen.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nvm, het lag dus blijkbaar aan de netwerk opties. Was de hele tijd verbonden met een KPN Fon netwerk blijkbaar. Wel vreemd dat hij dan zo raar gaat doen. Heb nu gwn zonder internet en dat gaat weer goed. 8)
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat je nu op het oog hebt lijkt me prima. En met de PS4 haal je de beste console binnen waarmee je jaren vooruit kan. Het komende half jaar valt er qua multiplatform games genoeg te genieten en vanaf volgend jaar gaat Sony knallen met hun eigen exclusives. Ook al kijk ik voor dit jaar al heel erg uit naar Until Dawn. Qua variëteit in genres zit je ook het beste bij de PS4.
     
  6. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Top, bedankt voor jullie reacties! Hier heb ik zeker wat aan.
    Ik heb natuurlijk ook een game nodig. Welke game raden jullie aan, alles spreekt mij wel aan. The Order: 1886 ziet er sick uit maar lees dat het 50% filmpjes kijken is...

    Wie mag ik eind deze maand toevoegen in mijn friendlist?! :+:)
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    http://forum.xbw.nl/threads/psn-overzicht-psn-ids.139690/page-22

    Kijk even daar, of sommige gebruikers op het forum (zoals ik) hebben dit onder onze username van XBW staan.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    The Order zou ik iig niet als eerste/enigste game nemen, daar haal je niet echt veel uur gameplay uit. Gezien je avatar is Driveclub en/of Project Cars misschien wel wat voor je. Driveclub is wat meer arcade (Project Gotham Racing achtig) waar Project Cars een (console)sim-racer is maar beide zijn voor race fans echt aanraders. Anders misschien F1 2015 maar die schijnt nog erg buggy te zijn
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vergeet niet om Rocket League te downloaden als je een Playstation Plus abbo neemt!
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja, neem sowieso ps plus! Met Driveclub vermaak ik me nu heel erg, en als je ps plus neemt kan je gratis de uitgebreide demo spelen. The order nog niet gespeeld, maar wil ik zeker nog doen
    Aangezien je van de 360 komt, LAST OF US! Dikke tip
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mij mag je toevoegen (zie mijn PSN naam onder mijn avatar)

    The Order 1886 vond ik erg tof, maar die moet je inderdaad niet als enige game nemen. Ik had die game in 2 dagen uitgespeeld en het spel heeft geen replaywaarde.

    Zoals de anderen gezegd hebben moet je direct PS Plus nemen voor gratis Rocket League en de PS Plus versie van Driveclub.

    Momenteel zijn LittleBigPlanet 3 en Infamous Second Son goedkoop op te pikken.

    Ook is het zeer de moeite waard om de free to play games te bekijken zoals Dead Or Alive 5 of Planetside 2.

    En als je zoekt naar AAA toppers, dan zijn The Last of Us en Bloodborne goede opties.

    Ook is er een 14 dagen gratis trial van Final Fantasy XIV, een prima MMO, en daar kan je 2 weken gratis van genieten.
     
    Erwin van.. en Daz vinden dit leuk.
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    /Mod Daar hebben we het VS topic voor. /Hybrid
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Net de limited edition metal gear solid console besteld. 1 sep dus metal gear solid bundel copy en ps4 zwart te koop :cool:
     
    AnubisNefer, Daz en MAD 1976 vinden dit leuk.
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sick!! Hoeveel heb je daar nou voor betaald?
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    425 bij bol.
    Ik heb de CE van metal gear Inc fap arm die er goed bijpast ook.
     
    AnubisNefer en Daz vinden dit leuk.
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe zit dat met het upgraden van je opslaggeheugen? Kan daar elke 2,5 inch schijf in? Of alleen maar bijvoorbeeld die Seagate SSHD?
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kunnen ook andere in.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  18. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Nu een weekje in bezit van de PS4 1TB en damn wat een console. Super tevreden over. De gratis games die te downloaden zijn op PS plus zijn ook leuk en het spel BF Hardline is blood money echt een aanrader voor online.

    PS mijn PSN: F1anatic
     
    Daz vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Fuck net te laat. Ik ben er nu, maar zo door naar Boedapest. Helaas voor die vrienden die er nog een moeten hebben
     

Deel Deze Pagina