1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Uh, vorige week hebben we de hele avond met 10-12 man gereden en nul problemen gehad.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had weinig ervaring met het "organiseren" van die races en merkte wel dat ik vanaf het begin al bezig was met compromissen sluiten. Nee dat willen we niet, nee dat moet anders en dinsdag waren mensen bang dat het te donker zou worden. Alles bij elkaar haalt het een beetje de lol uit het spelletje. Op zich gaat het racen, behalve afgelopen dinsdag, ook prima. Meeste mensen rijden gewoon clean en verdeeld over het hele veld zijn er leuke battles. Het was overigens nooit de bedoeling om een hele strikte competitie op te zetten. Gewoon gezellig lekker racen en lachen. Ben het niet eens dat pCARS hooguit met 3 man in de lobby leuk is. We hebben vaak genoeg vollere lobby's gehad en daar veel plezier mee gehad.

    pCARS doet een paar dngen heel goed maar helaas ook een paar dingen heel fout. Het is alleen wel zo dat de dingen die goed zijn ook zo goed zijn dat ik eigenlijk niet warm wordt van Forza 6. Als je Forza 5 vergelijkt met pCARS voelt het alsof je met een dik wijf op ijs loopt. Het glijdt als een malle en je hebt nooit het idee dat ze weet dat ze dat ze geen schaatsen aan heeft.
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Balans tussen plezier en fanatiek racen is het moeilijkste.
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Zijn de lobby en multiplayer problemen dan nu wel over? Doen de replays het volledig zodat alle auto's te zien zijn en kleven de auto's niet meer bij een aanrijding en is de lag weg?
    Heb al ff niet meer multi geraced.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha. Ik ken het. Ik rij ook wel eens een tijdje met Forza en als ik dan Pcars opstart en die eerste paar rondjes rijd dan weet ik het weer. Pcars is gewoon enorm gaaf.. Jammer van de bugs echt heel jammer, en als Forza leuk ontvangen wordt, schaf ik die ook nog aan. Samen met al die andere games die ik nog ga halen dit jaar... Doe eens gek.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha. Ik ken het. Ik rij ook wel eens een tijdje met Forza en als ik dan Pcars opstart en die eerste paar rondjes rijd dan weet ik het weer. Pcars is gewoon enorm gaaf.. Jammer van de bugs echt heel jammer, en als Forza leuk ontvangen wordt, schaf ik die ook nog aan. Samen met al die andere games die ik nog ga halen dit jaar... Doe eens gek.
     
  7. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Mijn enthousiasme is ook volledig weg bij Pcars helaas... Heb ook erg griep gehad dan is racen met stuur ook niet fijn... Zoveel potentie maar elke keer weer een hard reset dan werkt de party weer niet.. Dan is de ffb weg of reageert het stuurtje heel anders of je knalt de laatste tien seconden naar desktop en noem maar op.. Ik zal vanavond nog ff weer proberen te racen want gezellig is het hoe dan ook altijd wel in de party's. Verder lekker weer in forza 6 in competitie verband racen!
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Als je al een tijdje niet geracet hebt moet je niet zeggen dat het maar met max. 3 man kan. :+ Lag komt eigenlijk alleen maar voor als er iemand joint. Vorige week liep de lobby dus gewoon stabiel met 12 man en hadden we geen disconnects voor 4 uur achter elkaar. Deze week had Beltoon behoorlijk wat problemen, maar liep het voor de rest van ons best goed. Dat plakken heb ik persoonlijk geen problemen mee, als er gewoon clean gereden wordt maak je het toch niet mee. Verder snap ik niet hoe replays relevant zijn voor het multiplayer racen.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    We hadden al zo'n vermoeden. Je hebt wel de Formula C race gemist. Als we volgend jaar weer met openwheel auto's gaan racen sturen we je wel een berichtje ;)
     
  10. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Jaah klopt heb hem wel gemist naja is niet anders! Zoals ik gelezen heb was het allemaal weer een bende dus of ik er nou heel rouwig om ben :p
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik was de enige die er een paar keer uitgeklapt werd, het werd een bende omdat ik het "organiseerde". Voor de rest waren er volgens mij niet zoveel problemen.
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Dit bedoel ik met Pcars problemen.
    Replays zijn gewoon praktisch als er race-incidenten zijn en dit objectief beoordeeld moet worden om achteraf gekibbel of onduidelijkheid weg te nemen.
     
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik doe dinsdag bij nader inzien ook niet mee. Zie hier de reden.
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ondanks dat ik een tijdje niet meer geraced had zag ik het onvermijdelijke onheil al naderen.:+
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    En toch wil ik het nog een keer proberen. Vaak zat was het samen tegen elkaar racen hartstikke leuk! :thumbs:

    Daarom mijn voorstel voor dinsdagavond 4 augustus -> De Renault Clio!

    [​IMG]

    Iedereen kan "hard" gaan in dat ding, dus geen smoesjes dat de auto je niet ligt. Close racing is gegarandeerd.

    De circuits die ik voor ogen heb zijn:

    1. Monzo Short (inkomertje met lekker slipstreamen en elkaar uitremmen bij de paar scherpe bochtjes)
    2. Oulton Park Island (super speels en uitdagend baantje met de Clio)
    3. Dubai Club (lekker raggen met de Clio in die overrated zandbak)

    Ik hoop dat ik toch nog wat mensen enthousiast weet te maken. Toch @Beltoni , @HRT WietHoK NL , @Racerblade01 , @sv3nnie , @Olijke Poffer , @ColdzeroNL , @Detje NL , @pim_smeets , @Pollie , @Surreallistic , @asjemenou75 en iedereen die ik verder nog vergeten ben!
     
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik kan vanaaf best wel mee doen. Maar ligt er dan toch aan hoeveel er mee willen doen.. en dan zal persoonlijk Oulton ParK Island in ruilen voor de international versie
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben er misschien vanaf een uurtje of 9 bij.
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat kan natuurlijk, maar denk je niet dat de baan wat lang wordt voor de Clio? Op de "Island" omloop kom je al op een rondetijd van ongeveer 1:35

    Dat zou leuk zijn! :thumbs:
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Kwa ronde tijd valt het nog mee.. ik zelf rij met de clio een 1.52.4 in free practice
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik moet er wel bij kunnen zijn, misschien dat ik eerst de honden nog moet uitlaten maar vanaf 8.30 moet ik wel een dik uur hebben om te racen
     

Deel Deze Pagina