1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 10

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Jorrie, 22 jan 2015.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Alleen Windows 10 gooit ff mn hele illegale MS Office eraf...heel fijn not
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Godtomme nog steeds dit probleem! Net weer geprobeerd en zelfde error.

    Maar eerst download hij wel heel het programma. |:- En als je dan sluit, verwijdert hij ook alles. :mad:
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Krijgen jullie ook dat fucking nare windows hightech blauwe logo achtergrond wanneer je jezelf wilt inloggen? Waar de fuck is dat weg te krijgen?
     
  4. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Oh god. Windows 10 geïnstalleerd op mijn laptop vanaf Windows 7, echter krijg ik allerlei problemen. De laptop is nu echt niet werkbaar...
    Ten eerste, ik kan geen 1 nieuwe app opstarten en als ik de store wil openen, dan krijg ik deze foutmelding: 'Kan element niet vinden'. Met als titel 'Explore.EXE'.
    Tweede probleem is dat ik ook niet bij mijn instellingen en accountinstellingen kan komen.
    Derde probleem is dat ik constant foutmeldingen van bepaald Lenovo (mijn laptop merk) programma's krijg bij het opnieuw opstarten. Hierin staan gekke Chinese tekens.
    Laatste probleem is dat het lijkt alsof mijn toetsenbord/laptop om de circa 4 seconden freezed voor 1 seconde waardoor ik even niet kan typen of met mijn muis kan scrollen. Daardoor was het al aardig lastig dit hele bericht te typen.

    Ik kan eigenlijk nog niks op internet vinden hoe dit te verhelpen is. Ik ben zelf niet echt een wizzkid, dus ik zal het zeer appreciëren als iemand me kan helpen. Eventueel als laatst een methode om terug te gaan naar Windows 7.

    EDIT: Eigenlijk merk ik dat ik alleen Excel, Word etc. kan openen en andere browsers die ik al had geïnstalleerd: Mozilla Firefox en Google Chrome. Microsoft Edge werkt bijvoorbeeld weer niet. Ook kan ik geen afbeeldingen en filmpjes etc. openen...
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2015
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoor het al... ik laat lekker Win 7 staan! :lol:
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eerste reply van @Reckuuza : best chill!
    Tweede: dunno
    Derde: Heel fijn, not!
    Vierde: fucking dit, fucking dat...

    :lol:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Typisch Windows toch? 8)
     
    Kevf vindt dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, als je zeurt over een achtergrond en dat MS illegale producten er af flikkert valt het nog mee :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zeikerds... je-hoeft-niet-te-updaten...
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hoe schoner je PC, hoe eenvoudiger de update naar W10 is/lijkt te zijn... Wat natuurlijk ook wel logisch is.
    Veel (onnodige) software en randapparatuur en het kan snel problematisch worden.
    Er is toch een hoop niet compatibel zo lijkt het en zelf handmatig alles checken en updaten is dan een must als ik de verhalen zo lees op het net.

    Hier tot nu toe erg tevreden. :) (enige minpuntje tot nu toe, de start-up duurt toch wel iets langer dan bij W7 het geval was terwijl ik het inloggen op mijn profiel al geautomatiseerd heb)
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Draai al een tijdje windows 10

    Vind het fijn werken.

    Wat ik alleen nog niet begrijp is dat hij de indeling van je start menu niet meeneemt. (wel je bureau achtergrond ) maar niet die tegeltjes!
     
  12. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik begin het ook wel een chill OS te vinden. Werkt toch allemaal wel prima en langzaam begint mijn startmenu ook een beetje vorm te krijgen. Kan alleen geen programma's vastzetten in de linkerkant van mijn startmenu.
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Iemand een idee hoe ik Lastpass en een addblocker werkend krijg voor Edge? Want volgensmij is er geen extentie beheer op dit moment?
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Euhhhh niet. Je zal moeten wachten tot edge wel extensie beheer krijgt. Tot die tijd gaat het niet werken met edge..
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is spijtig, hierdoor kan ik nog niet van Chrome afstappen :mad:.
     
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Mwa toch vaag. Had alle drivers al geinstalleerd enzo. Als ik de pc opnieuw opstart is alles gewoon goed. Maar als je even weg bent geweest en hem van schermbeveiliging afhaalt, is alles weer fucked up. Ben wel benieuwd wat het kan zijn dan. Maar fuck this shit, installeer windows 7 wel weer. Is toch mn eigen pc niet, dus ga me er verder niet druk om maken:+.
     
  17. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Stap voor zolang even over op Mozilla. Ben wel benieuwd naar Edge als het echt af.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Beste is ook om schoon te beginnen. Installeer win 7 clean en dan de update van win10 erover.. Dat werkt echt het beste.
     
  19. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Pas toevallig gedaan, aangezien de harddisk gecrashed was;)
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    dan even kijken in de logbooks. Daar staan alle foutmeldingen en errors. Kun je zo herleiden wat de problemen veroorzaakt. Foutmeldingen Googlen..
    en anders naar het ms support forum..
     

Deel Deze Pagina