1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] Vragen, suggesties en opmerkingen m.b.t. XBWRacing

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 5 apr 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    In topic: [Algemeen] Wat is AM & PRO Racing | Z = zondag | W = woensdag

    Zie ik geen inhoud of kan ik het niet openen. Of staat er nog niets in?
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ideetje voor xbwr. Wellicht zijn meerdere hier topgear fan? Wat als we 1 speler tot Stig gaan benoemen. Deze speler mag/moet dan elke week een andere auto op de kaart zetten. En dan zoals bij topgear, 1 lap , vanaf stilatand. Topgear pakt altijd de nieuwste bakken. Voor ons zou ik onder nieuw verstaan 2010-2015 modellen.

    Ik zou t ook leuk vinden om 2 listings te hebben. 1 nieuwe cars en 1tje met klassiekers.
    Cars kunnen gekozen worden door die stig of door voting.

    De stig mag de hele week oefenen en plaatst zijn laps dan op een vaste avond online voor ons vermaak.

    DAARNAAST. A guest in a reasonably priced car. We hebben de astra waarmee topgear dit seizoen rijd. Wij allen zijn de gasten. 1 lap, vanaf stilstand, met fout en al.(dus niet zoals bij de stig t beste rondje) Deze lap moet dan op een vaste tijd gereden worden en de replay voor ons allen te bekijken. Ik wil twitch niet verplichten.

    Wie doet dr mee? En wie van de toprijders wordt de Stig?
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Leuk idee! Maar ik ben bang dat er nu niet meer genoeg animo voor is. GT3 series gaat bijna beginnen en veel mensen willen daar hun tijd insteken en dat zie je ook al een beetje bij de rival challenge.

    The stig zou wel kunnen als iemand daar genoeg tijd voor heeft. :)
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    zie dat mijn ideetje al wel vorm krijgt bij door de free-weekend van forza 5 :)
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    'In het echt' rijdt de Stig een stuk meer dan één rondje :) Maar ik vind het opzich wel een leuk idee (todat ik het woord topgear 1 lap zag haha (stomme baan)).
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    het idee van topgear track is omdat we dan kunnen matchen aan de show. Zo komt de show een beetje dichter bij ons, en wellicht ook meer waardering voor die coureur die die kut baan moet pakken om de auto's te testen. Ik denk dat top gear dr beter aan had gedaan om een bestaand brits circuit te pakken. Ik denk dat top gear zelf daarvoor gekozen heeft om niet 1 track voor te trekken.

    Bij 5th gear(met de ex leden van eerste top gear zonder hammond and may) hebben ze wel een bestaand circuit waarop ze auto's testen.

    Ik vind dat ook prima, maar ik hoor wel als er een STIG opstaat :)
     
  8. perenpluk

    perenpluk Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    19
    Gaan jullie wat doen met forza6
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat ligt geheel aan hoe de game ontvangen wordt. Na de problemen met Forza 5 (en pCARS) ga ik niet direct na launch wat doen, en met de stap naar PC is het überhaupt afwachten of console racen het voor mij nog waard is. Geweldig zou zijn dat, met de komst van Windows 10, grote MS games op zowel Xbox als Windows te spelen zullen zijn maar dat gaat denk ik niet gebeuren.

    Maar er zullen vast anderen zijn die Forza 6 halen en met plezier spelen en net als met pCARS gewoon rond gaan scheuren. :)
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Tuurlijk no worries!!! Maar dan moet alles wel goed werken om een eerlijke kwaliteits XBWR-cup te organiseren. Ik heb goede hoop.
     
  11. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Haa kan niet wachtten op een ouderwets avondje Forza knallen, heb echt wel genoten van de V8 supercars, jammer dat Pcars dat vern***te
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Aftellen is begonnen......., ookal is pjcars als het werkt wel erg vet!!
     
  13. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Weet niet of dit hier hoort. Maar nu de DGT3 en XBWRacing samen zullen racen heb ik even een vraagje. Ik maak voor elke race voor de DGT3 een poster. Ik ben nogal creatief minded en doe dit dus wel graag. Dus mijn vraag is of ik dit ook voor de racen tezamen mag doen? Indien jullie dit liever niet hebben begrijp ik dit, maar het is ook wat reclame na de site toe! Ik stuur alvast een voorbeeldposter voor de GTE race van Silverstone als voorbeeld ;):

    [​IMG]
     
    asjemenou75, DapperDamhert, hillss en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Pm anders asjemenou even. Die heeft ons allemaal omgekocht en is dus nu even 'de snackbar'. Of gebruik @asjemenou75
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  15. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Wat vinden jullie ervan om van dit subforum een top-level forum te maken? Dat betekend dat ie direct onder 'Online Gaming' komt te hangen.
     
    Beltoni en hillss vinden dit leuk.
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vind het een goed idee.
    XBW-racing zit behoorljik 'verstopt' nu, ookal is het een redelijk actieve sectie van het forum :)
     
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Wat mij betreft ook een goed idee! Eens van de meest levende gedeeltes van het forum dit :)
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Goed idee!
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Eens met alle bovenstaande. Denk dat het na de green mile het meest actieve subforum is zo'n beetje en dat zou nog wel iets meer in beeld mogen zijn voor nieuwelingen.
     
  20. Goed idee, wij als nieuwe leden moesten flink zoeken in het begin :thumbs:
     

Deel Deze Pagina