1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 10

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Jorrie, 22 jan 2015.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb er ook geen problemen mee tot nu toe. Maar mijn laptop is nog schoner dan toen ik em kocht in de winkel kwa software. Alleen FireFox moeten installeren. Desktop staat nog wel op Windows 7 en daar wacht ik ook nog ff mee met updaten.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ben ook wel tevreden! Opstarten duurt wel iets langer, maar zodra alles geladen is loopt het soepel :) Gebruik ook ineens Edge ipc Chrome..
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edge is idd wel nice. Vooral snel. Maar ja mis allemaal plug ins dus ga niet overstappen.
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    De Xbox app blijft vastlopen bij mij... Hij blijft wel gewoon lopen en ik zie mensen hun avatar gewoon rondkijken, maar ik kan nergens op klikken. Het programma opnieuw opstarten werkt, maar dat wordt ook vervelend na tien keer. Meer mensen hier last van?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Opnieuw installeren de app?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lachen hoor die Cortana. Beetje lopen kutten en allemaal vragen gesteld en je krijgt op verschillende dingen wel toffe antwoorden. Maar bij veel vragen krijg je ook gelijk weer Bing voor je neus. Verschillende Halo vragen heeft ze wel een antwoord op, maar ook wat haar favo muziek is of film, of ze honger heeft...lachen om uit te proberen.

    Je kan haar ook vragen om de Groove Music app te openen, maar helaas niet een bepaald nummer af te laten spelen. Je kan dan wel zeggen Play me a song, maar dat is het dan ook. Mocht je trouwens willen weten wat ze allemaal begrijpt, dan moet je zeggen What can i say? Zou echt wel gruwelijk geweest zijn als je had kunnen zeggen...go to file explorer, delete (bestand). Zoiets. Ah het is wel grappig. :)
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Kan niet =(
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan hem toch gewoon verwijderen en opnieuw downloaden uit de Store?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou nog steeds geen update op m'n laptop... het programma van de site downloaden werkt niet, eerst download hij alles en krijg dan de melding dat ie niet geïnstalleerd kan worden.

    En dat"Windows 10 downloaden" programma doet ook niks.

    Zucht.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, hier staat ie klaar zag ik... durf niet! :lol:
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik durf ook nog niet. Ik hoor van mensen dat verschillende programma's niet werken op W10. Het lijkt me wel een fijn besturingssysteem, heb het vandaag even in de Mediamarkt getest.

    Is het verstandig om je bestanden te back uppen voor de upgrade? Gaat alles (bestanden, programma's, etc.) gewoon mee zoals de upgrade van W8 naar W8.1?
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat lijkt me wel handig ja :+ Voor de zekerheid. Heb hier een clean install gedaan op m'n PC, ging prima. Upgrade op een laptop gedaan, was met 20 minuten klaar en alles werkte daarna gewoon prima. Tot nu toe niks aan te merken :D
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hier ook geen problemen, zoveel beter dan Windows 8 _O_
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar Windows 8 was ook gewoon kut. Ik heb 7 hier draaien.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Windows 8 was prima, veel verbeteringen onder de motorkap en als je er aan gewend was werkte het ook prima. Mensen houden gewoon niet van veranderingen :+
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    8 was/is prima inderdaad. Direct naar bureaublad, tile meuk overslaan.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies. Vond het startscherm juist heerlijk, grote tegels in het midden van je scherm. In plaats van dat je met de muis helemaal naar links onderen moest pielen (wat nu dus wel weer moet :+ ) was je overal snel bij. Vooral op m'n werk heerlijk, blokje met Office en browsers enzo, blokje met Adobe, blokje utilities...
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net geprobeerd vanaf een USB-stick te installeren, nog steeds deze fout... iemand een idee? Als ik nu Google op de foutmelding krijg ik geen zinnige sites.

    [​IMG]
     
  19. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Je kan hem gewoon niet installeren? Gewoon even Microsoft bellen.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja snap er niets van. Kan dat eens proberen... moet ik wel m'n laptop meenemen naar werk. :p
     

Deel Deze Pagina