1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kwam daar ook pas laatst achter... had precies hetzelfde met die plas water, WTF?! :p

    Had ook laatst dat ik een scheepswrak vond, loop er over heen, zak er opeens doorheen, dood. Wil ik uit m'n bootje springen, spring ik tegen de boeg, vlieg ik meters de lucht in, kom naar beneden... dood. :+ Zucht.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nu ook, zit ik in een bootje, word ik aangevallen door die pleuris harpies. Ok, geen probleem.
    Kan ik het fucking roer niet meer loslaten. Kan rammen op (B) wat ik wil. Blijf maar rondjes varen.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha lekkur. Sowieso die harpies en sirens, keer op keer op keer... en maar op (RB) rammen voor je kruisboog. Had zelf laatst dat ik niet kon klimmen, alleen springen. Sprong dus elke keer tegen een muurtje op, terwijl ik er over wilde klimmen. "Reload".
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Die harpies en sirens haal ik altijd naar beneden met Aard en vervolgens kun je ze neersteken (one hit) met je zwaard. :+

    De bugs die jullie noemen ben ik nog niet tegengekomen gelukkig. Mijn paard is wel eens onder de grond verdwenen, maar dat hinderde het spel verder niet.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dan kom je erachter dat je de kruisboog ook vanaf de boot kan gebruiken, terwijl je stuurt.
    Goeiemorgen! :p
     
    Kevf vindt dit leuk.
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Level 35, check.
    Master Crafted Griffin, Ursine en Wolven sets? Check.

    Nu nog ff zoeken naar die Master Crafted Feline set. Check. :cool:
    Eventueel daarna nog alle recipes zoeken. Die had ik kennelijk ook allemaal al...

    Laat patch 1.08 maar snel komen, dan kan ik m'n Gwent chievo ook halen.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2015
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vandaag flink wat openstaande trophies weggewerkt. Alleen nog trophies voor Gwent, de hoogste moeilijkheidsgraad, en drie gemiste staan in de weg voor de Platinum. Over een tijdje met NG+ maar eens binnenhalen.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat was Witcher 3 : Wild Hunt.

    Let op, spoiler over een eventueel einde.
    Mijn einde was dat Ciri de White Frost overleefd, en met Yen en Geralt naar White Orchard gaat.
    Daar doen Ciri en Geralt nog 1 rondje. Kijken bij een Griffin nest, beertje pesten bij een vijver en een stukje lopen.
    Ciri word vervolgens opgehaald om naar Nilfgaard te gaan. Alwaar zij dus na verloop van tijd Emhyr op zal volgen.
    Skellige is blij met haar queen, alles verloopt rustig daar en er zijn geen raids meer.

    Nu wachten op 1.08 voor wat fixes, en daarna wacht ik tot de laatste DLC met New Game + er is, voor een run op Death March.
    Ga ook zeker de Season Pass nog aanschaffen, voor de volgende avonturen van Geralt.

    Man, wat een vette game.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hij is lekker he! Speel nu op de 3e moeilijkheidsgraad en wordt steeds makkelijker. Death March zal in het begin lastig zijn maar als je eenmaal een goede build hebt valt 't best mee. Dodgen, Quen sign, dodgen, Quen sign...
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @Graveheart: te snel! Zoek nog een ander spel om te spelen voor de taken king komt :+
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, dat komt wel goed hoor.
    Heb nog een grote backlog. ;)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Is dit spel binnen een maandje uit te spelen?
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ligt er een beetje aan hoeveel tijd je hebt.
    Ik heb 162 uur in Witcher zitten tot nu toe. Naar mijn weten bijna alles sidequests in de game gehad.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Patch 1.08 zou vandaag nog live moeten gaan.

     
    Willem vindt dit leuk.
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben meteen begonnen met Deathmarch. Tip: sign intensiteit omhoog en de 2de versie van quen gebruiken voor healing!. Zeker met hoge intensiteit super sterk.

    Chill vanavond de patch. Heb nog lang niet alle gwent cards van merchant (wel van alle quest op lambart na.) Maar constant claywich ontweken omdat die bugged is. Gelijk halen zodra de update er is.

    Jammer trouwens heb super sterk nilfgardian dek maar win alles constant.met nog 7 kaarten over. Zonde
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb gewoon met 1.07 alle kaarten kunnen behalen.
    Daarstraks ff ingelogd, wat geloot en direct de chievo gekregen.
     
    Santino vindt dit leuk.
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nice en je hebt ook alles gekocht wat je kon kopen aan kaarten? Want las ergens ook dat er bijvoorbeeld drie scorches kaarten zijn bij drie poppetjes maar ik kon er bijvoorbeeld bij 1 van die handelaar 1 kopen. Terugkomen en weer 1 kopen. Maar mensen dachten dat dat soms ook de cheevo up fuck de.
    Snap je wat ik bedoel?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Alles gekocht wat ik tegenkwam / kon kopen.
    Daarnaast alles gewonnen wat er te winnen viel.
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik kreeg net ook de Card Collector achievement, nadat ik de patch had gedownload. :)
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn game is in het laatste half uur al twee keer gecrasht. Hier nooit eerder last van gehad.
    Kan dit komen door de nieuwe patch?
     

Deel Deze Pagina