1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat lijkt mij ook. Je hoeft iTunes niet te openen om foto's eraf te halen.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb nu een paar uurtjes met Apple Music gespeeld en ben echt verkocht. Het ziet er allemaal erg gelikt uit!

    Dit is ook iets wat ik sinds de introductie van spotify had willen hebben: muziek streamen uit de iTunes store.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net iOS 8.4 erop gezet. Had ik beter niet kunnen doen. Wat een k*t app is die nieuwe Music app zeg.
    Leuk als je Apple Music gebruikt, maar als je het gewoon als ouderwetse iPod wilt gebruiken is het ruk.
    Veel te veel knoppen die ik niet wil zien of niet kan aanpassen. En nu heb ik 1 scherm waarin ik 'alles' moet doen, of vanuit moet beginnen (waar ik voorheen tabs voor had). Zetten ze follow artists automatisch aan, wtf, en dan overal een hartje en knop om iTunes purchases te tonen/verbergen.
    Ik hoop dat er een alternatieve, eenvoudige music app in de Store te vinden is, want dit vind ik niks en het wordt me maar in de strot geduwd.
     
  4. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik heb in mijn nieuwe auto een iphone charger zitten waar ik een iphone op kan klikken iphone 3/4 nu zit er zon adapter bij die ik erop kan klikken dat hij van iphone 3/4 naar iphone 5/6 gaat zodat je die ook kan aansluiten. Nu wil ik zelf er een android toestel op aansluiten maar die heeft micro usb.

    Nu kan ik wel adapters vinden van micro usb naar lightning (iphone 5/6) maar kan het het ook andersom? dat ik die er op kan klikken? Ik kan ze zelf namelijk nergens vinden.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je wilt dus zoiets?

    [​IMG]
     
  6. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Yes ik had het inmiddels ook gevonden alleen is het nadeel dat mijn oplaad punt rechtsonder mijn telefoon zit en dat zorgt er weer voor dat de telefoon niet in de houder past.. :')
     
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Sinds ik terug ben van vakantie afgelopen dinsdag, heb ik problemen met de batterijduur en het opladen van m'n iphone.
    Ten eerste laadt hij heel slecht op.. De iphone geeft wel aan dat hij aan het opladen is, maar dat gebeurd dus niet..
    Daarnaast, als ik hem dan eenmaal heb opgeladen (vanochtend om 9 uur had ik 97%) gaat de batterij heel snel leeg (nu, 2 en half uur verder, heb ik nog 8% en heb hem amper gebruikt).

    Iemand ervaring mee? Ik heb al een afspraak gemaakt bij de Genius Bar, maar kunnen zij me ook echt helpen?
     
  8. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Waarschijnlijk je batterij te warm geworden, nogal slecht voor de levensduur van accu's. Misschien plaatsen ze een nieuwe accu, dan is het probleem verholpen. Anders bij een turk laten doen.
     
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als ik een krant koop in de Newsstand op mijn iPad, kan ik dan diezelfde krant downloaden op mijn iPhone? Ik wilde net de krant van zaterdag opzoeken op mijn iPhone, maar kreeg weer een pop-up met betaalopties. =(
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Rollercoaster Tycoon 3 is te downloaden voor iOS. ZONDER in-app aankopen. Het kan dus wel!
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Mijn HTC One is afgelopen woensdag gestolen, dus kijk nu voor een nieuwe telefoon. Het liefste zou ik toch weer een iPhone hebben (had een 4S voor de One). Nu kan ik dus bij BEN, mijn huidige provider, verlengen.
    Keuze uit een iPhone 5S met 1500gb internet en 300 belminuten voor 32,50 euro per maand of een iPhone 5C met 1500gb en 300 minuten voor 25 euro per maand.
    Wat raden jullie aan? :)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    5s, 5C is net niks.

    Je wil wel die degelijkheid die je van een 'echte' iphone gewend bent, voor de 5C zijn goedkopere en betere alternatieven
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Makkelijk vast houden, zo'n iPad Pro :+
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556


    Wat een haat online.

    Is het nu zo dat de iPad pro een eigen OS heeft of hetzelfde OS is als een macbook etc.

    Moet zeggen dat het wel wat een anti-climax is, waarom een pro kopen als je de surface zoveel meer bied.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2015
  17. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk gewoon iOS.

     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb begin gemist, maar damn wat saai. Vind die presentaties de laatste tijd sowieso enorm irritant wordt. Alles overdreven verheerlijken en de simpelste, oudste dingen als revolutionair benadrukken... Maar goed, te veel demo's tussendoor. Wat boeit mij dat stomme spelletje of die shop winkel op AppleTV.

    Wil liever duidelijk hebben hoe je series bekijkt (waar haalt ie het vandaan, wat kost het etc) en hoe je verder kan gaan waar je gebleven bent qua seizoen.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die nieuwe look van tvOS ziet er wel goed uit. Ik gebruik mijn Apple TV 2 nog steeds dagelijks. Ik zit te denken aan een upgrade in oktober!
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb een iPad Air en daar heb ik apps op gekocht de afgelopen jaren. Over een paar maanden heb ik mijn (eerste) iPhone. Kan ik dan de iPhone versies van die betaalde apps gratis downloaden? Of moet ik die dan nogmaals kopen voor de iPhone.
     

Deel Deze Pagina