Musa? Hmm. Misschien dat ik een brainfart heb, maar ik kom er niet op wat voor skill dat is? Bufu zou mij zelf een goede hebben geleken. Exploit the weakness! Maar goed, je hebt het gehaald! Zonder de difficulty omlaag te halen. Al zou ik voor de volgende dungeon toch werken aan je gear.
ZO. Net m'n 2de Vita binnen gekomen. Oled uiteraard. Wilde deze eigenlijk aan m'n dochter geven, had em van een game-maatje overgenomen...maar blijkt nu dat het plastic nog op het voorscherm zit en op de touchpad achter...dus nu gaat deze gewoon terug in de doos, en gebruik ik de mijne gewoon voor ons beiden. Ja, nu mag dochterlief ook op pappies Vita gamen. Ik wil 1 Oled achter de hand, just in case.
Hmm, vraagje waar iemand vast wel het antwoord op weet; Ik heb Plus. Is het mogelijk dat mijn dochter met haar eigen account ook de Plus games kan spelen die op mijn Vita staan? Op de PS4 kan dat dacht ik wel, maar werkt het op de Vita?
Kun je niet meer 1 account op een Vita hebben? Dan wordt het delen van Plus games al wat lastiger/onmogelijk.
Eindelijk een PlayStation Vita gekocht. Wat zijn nou een beetje de titels die ik MOET spelen. Gelukkig heb ik PlayStation Plus dus ik kan alvast aan de bak.
Houd je van JRPGs? Daarin heb je veel keus op de Vita. Voor de rest oa; Persona 4 Golden (MUST!!) Tearaway Gravity Rush Uncharted Golden Abyss Lumines Lemmings Touch Killzone Mercenary Dragon's Crown Hotline Miami Counterspy Velocity Ultra Soul Sacrifice Rayman Legends Rayman Origins Oddworld Strangers Wrath
Tnx guys. Ga binnenkort eens de winkel in. Ben zelf een fighting game fanaat en daar zijn er genoeg van op de Vita als ik het goed heb. JRPG's ben ik zeker weg van. Veel games zijn zeker tweedehands al goedkoop te krijgen?
Check de PSN store, er is volgens mij tm 9juli een Japan Sale Zei ik al dat je Danganronpa moest checken
Als je into the japanse games bent dan kun je met de Vita helemaal los, PSN staat vol met J games en vaak nog goede deals op ook. Veel plezier ermee!
Hmm, ik zag bij m'n Vita opeens allemaal donkere soort inktvlekken op het display bij zwarte achtergronden. Nooit eerder opgevallen. Meer hier last van (gehad)?
Nope. Laatste tijd weer veel op de Vita aan het gamen, mede door de vakantie natuurlijk, maar vooral door Tales of Hearts R. Kan niet tippen aan Vesperia, dat blijft de beste imo, maar deze is zeker veel beter dan Xillia, Abyss en Graces F. Stoor me ook niet aan het gebrek aan engelse stemmen, wat ik wel een beetje vreesde. Die typische Japanse piepstemmetjes zijn er nagenoeg niet in deze game. Topper dit.
Mijn achter touchscreen heeft het begeven en ben van plan een nieuwe te kopen, maar ze zijn niet echt in overvloed aanwezig op het internet..... Komt dat door het nieuwe model? Kan me niet voorstellen dat hij overal uitverkocht is. Wil ook graag een winkel waar ik mijn VVV bon kan inleveren