1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Speel je op superstar? Dan is de CPU als het goed is ietsje aggressiever (al is het nog niet aggressief genoeg).
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik ben gewoon meteen gaan spelen, dus ik denk de standaard moeilijkheidsgraad. Ik ga zometeen weg, maar zal het vanavond eens proberen op een hogere moeilijkheidsgraad, maar zelfs als ze het daar wél doen (overtredingen maken), dan blijft het natuurlijk te achterlijk voor woorden dat het op de standaard moeilijkheidsgraad niet/nauwelijks voorkomt.

    Eerlijk gezegd te schandalig voor woorden dat ze dat nog steeds niet hebben aangepakt, terwijl ze er ook geen reet aan hebben gedaan in het vorige deel, wat het flink verziekte.

    Gemiste kans, want zoals gezegd, het speelt verder echt HEERLIJK. De gameplay voelt prima aan. Het is gewoon de CPU dat het weet te verneuken, door dat overtredingen gedoe, en dus het gevoel dat de CPU me laat winnen in de laatste minuten. (en wellicht is het wel andersom wanneer IK voorsta, dat dan de CPU weer zoals vanouds foutloos gaat spelen in de laatste minuten en de wedstrijd alsnog gelijk weet te trekken of te winnen...)

    2 grote minpunten.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben het helemaal met je eens.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Paar potjes op Superstar gespeeld. (ps4)

    Geen enkele overtreding tegen gehad.

    Speelt wel lekker weg. Scoren is wel erg makkelijk. Heb al een paar droomgoals (volleys) gemaakt die in de afgelopen 5 jaar fifa zelden voorkwamen.
    In hoeverre dat leuk blijft...

    Qua gameplay wel beter dan Fifa15. Toch ben ik nog niet geweldig onder de indruk.
    Spelermodels zien er wel mooi uit trouwens.
     
  5. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Twee potjes gespeeld. Speelt prima. Spelers reageren snel en ook qua presentatie is het een stukje vooruitgegaan. Kreeg in het tweede potje een vrije trap op randje 16. Die ging snoeihard tegen de kruising/lat.

    Had verder geen tijd om meer potjes te spelen, dus wat de gameplay betreft kan ik daar nog niet dieper op ingaan. Vraag mij wel af of het veel uitmaakt of je voor FIFA of PES gaat als je veel online speelt. Tuurlijk is de gameplay anders, maar beide games zullen zo hun exploits hebben.

    Viel me trouwens op dat voorzetten iets te makkelijk bij een teamgenoot belanden en dat aanvallers vaak inhouden op het moment dat ze de diepte in worden gestuurd.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Twee leuke goaltjes



     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het is maar een detail natuurlijk, maar dat het doelnet nu realistisch reageert is wel echt beter! :D
     
  8. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe spelen jullie eigenlijk PES mbt pass ondersteuning? Volledig uit, dus manueel passen of toch met ondersteuning?
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik had niet meer tijd dan één potje op regular en daar kreeg ik twee vrije trappen tegen. In beide gevallen doordat ik op het allerlaatste moment van de tegenstander weg draaide en de tegenstander net nog contact kon maken, maar wel door een overtreding dus.
    @ruudbosch , ik had alles op standaard staan omdat ik alleen even snel een indruk wilde krijgen. Natuurlijk gaat bij mij later de pass-ondersteuning op bijna-manual ( minus 1 level ).
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Niet echt meer bezig geweest met een footy, maar Pes altijd met heel veel plezier gespeeld.
    vooral 1 tegen 1 vanaf de bank :)

    Als de reviews net zo positief zijn als dat ZE hier zijn dan wil ik hem voor een mooi prijsje wel kopen
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011

    Ik heb zojuist nog een stuk of 6-7 potjes gespeeld, en alleen in het eerste potje (na de 2 die ik eerder al speelde) heb ik 2 vrije trappen gekregen, en in de potjes daarna dus weer helemaal geen overtredingen op mij.

    Het speelt echt heerlijk, dat kan ik niet vaak genoeg herhalen, maar dit is wel een erg groot negatief punt.
     
  12. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb net 4 potjes gespeeld op professional. Ik kreeg drie keer een vrije trap op een mooie plek (eentje ging erin).
     
    ManoMoker1982 vindt dit leuk.
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien moet je leren hoe je een vrije trap veroorzaakt ;)
    Jows heeft een paar dagen geleden naar Adam Bhatti van Konami en tweet gestuurd, ik dacht dat hij het ook over vrije trappen had.
    Misschien moeten er gewoon meer bij Adam gaan klagen over de vrije trappen via een tweet, why not?!
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als je de twitterberichten richting Adam Bhatti ziet, zijn er genoeg die daarover klagen. Dus mi zijn ze er inmiddels wel van op de hoogte.

    Ook las ik op het official pes Twitter account dat ze op de hoogte zijn van de issues met de demo en daarmee aan de gang gaan. Deze persoon hieronder heeft om. Aangegeven dat de Superstar moeilijker moet, defensieve AI werk nodig heeft, alsmede de ref, goalie en CPU agressiviteit.

     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2015
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Mjah, ze beloven altijd beterschap nav de demo, maar er gebeurt vaak maar heel weinig mee, en de keren dat er wel verschil zat tussen demo en eindproduct, was dat, IMHO, zeer negatief. Demo van PES2014 voelde prima aan, meteen de game gekocht toen ie uitkwam (in Hong Kong), en uiteindelijk was dat de brakste PES die ik ooit gespeeld had...
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is makkelijk aan te passen met een patch. Ik denk dat in de eerste weken na de release, misschien nog wel iets voor de release, al details komen voor verbeteringen. Ik zou me er nog niet direct druk om maken, tenzij ze ergens begin volgend jaar PES 2017 aankondigen.
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Kan iemand mij vertellen hoe je ingame de tactics veranderd? Oftewel super aanvallend gaan spelen als je achter staat?
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    D-Pad?
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Lekkere demo. Speel 't alleen nog op z'n FIFA's, vooral het verdedigen :+ Beetje m'n buik vol van FIFA dus hopelijk is dit eindelijk weer een goede PES :D
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Damn, taste the rainbow met schoenen in game zeg
     

Deel Deze Pagina