Wat vaak wel helpt is nadat je de download gestart hebt, ff naar test internet connection gaat in je instellingen. Bij mij stond ie op 12 uurtjes en nadat ik bovenstaande gedaan had, was ie binnen 3 uurtjes klaar
COD meets Titanfall meets Destiny. Ziet er prima uit. Ben heel benieuwd. Zolang het niet zo achterlijk veel springen word als Advanced Warfare ben ik tevreden.
Ik heb van Bol de beta code gehad. Deze ingevuld op de website van call of duty en gekozen voor Xbox . nu verder gegaan en op redeem gedrukt. Nu staat er alleen iets over hoe ik het kan downloaden op de Playstation maar niets over Xbox. Moet ik ook geen mailtje krijgen van activision? Ik snap het niet meer.
Ik zou het wel willen proberen serv! Je staat ook al in mijn friendlist dus kunnen we mooi samen knallen
Ik zou ook wel een code willen hebben Wie heeft er alstublieft eentje voor mij? Je zou mij er heel blij mee maken
In de HongKong PSN store kan je hem downloaden zonder code. Gelukkig had ik nog een HK account van pes15 Edit: Zie dat het al voorbij gekomen is en er is gezegd dat de link dood is. Het is mij net 5 min geleden gewoon gelukt via de store op m'n ps4
Ik zou me er niet op verheugen dat je over 20 minuten kan spelen. Dat gaf hij bij mij namelijk ook aan.... 3 uur geleden
Sowieso hebben de servers de maximum capacity bereikt Ben postitie 30533, estimated time 1 uur en 35 min