1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Er komen ook weer een hoop nieuwe exotics voor terug, dus ik zie het probleem niet zo.
    En je kan oude wapens upgraden, door één te dismantelen dacht ik.
    Maar dat moet ik nog even terug kijken, hoe dat precies werkt allemaal.

    Oh hier staat een overzicht op reddit: https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/3hmbh4/the_taken_king_reveal_destiny_year_two_post/
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2015
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heeeeeeeeeeheeeeeeeee. :)

    Je mag van mij best kritisch zijn hoor. enige dat ik bedoelde met speel dan niet meer, is dat het met zoveel negativiteit het mij niet meer leuk lijkt om een spel te spelen. Dan kan je in mijn ogen beter stoppen ja. That's all.

    Welke tegenbewering? Dat bedoel ik nou. Lees nou waar ik gisteren achter ben gekomen stomme pinda mbt die exotic blueprints. Hoef je geen kut grap te maken, maar gewoon lezen wat ik daar neerzette. Feit is, dat Bungie alleen nog maar heeft gezegd dat niet alle year 1 exotics NU een year 2 versie krijgen. Dat is het enige en dan vind ik het bijzonder knap dat jij er gelijk uit opmaakt dat het nu allemaal nutteloos is. Hoe bedoel je van een mug een olifant maken...
     
    bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    ... stomme pinda zegt'ie :+

    Hier, neem een Crucibol.

    Maar idd, ik assume teveel. Heb d'r alleen een pest hekel aan dat er nu nog zoveel onduidelijk is.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  4. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kon je alleen year 2 wapens zo upgraden.
    Wat mij wel beetje zorgen maakte: je zag maar 3 warlock helmen staan bij exotic year 2 dus dat zijn dan 2 oude en 1 nieuwe ofzo? Hopelijk een placeholder.
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik zag ook geen Gjallarhorn year 2.
     
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Klopt die krijgt in t begin iig geen year2 versie...
    Wie weet komt dat later nog.. Wil niet zeggen dat je je oude ghorn niet kan gebruiken :p
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat waren alleen de helmen die Deej had.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zijn er serieus nog mensen die Destiny spelen? :eek: Dafuck!
     
    nawa en Graveheart vinden dit leuk.
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, bij year 2 zie je steeds de zichtbare die Deej had en dan de rest in een engram vorm, in totaal waren er maar 3 bij year 2.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ouwe hater! :+
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik vind het apart dat (door een paar mensen) er meteen vanuit wordt gegaan dat de raids van dit jaar nutteloos gaat worden. Ik heb er niks over gelezen, dus vind ik dat erg voorbarig om te zeggen dat dat waarschijnlijk gebeurt. Misschien komt er wel een nieuwe raid lvl waarin nieuwe dingen te verkrijgen zijn. Misschien zijn enkele wapens uit de misschien nieuwe VoG bijv niet meer te verkrijgen of krijgen ze een upgrade daar. Misschien valt er ook dan wel nieuw uitziende gear te verkrijgen of gewoon totaal anders uitziende wapens. Wie weet het? Ik in ieder geval niet. Er was volgens mij wel toen data gevonden, toen voordat de raids uitkwamen, van ander uitziende raid gear en werd er vanuit gegaan dat dit easy en hard raid gear was, echter kwam alleen de verwachte hard raid gear uit. Ik hoop dus die andere gear dan beschikbaar wordt gemaakt. Zo niet, jammer. Ik vind dat er al genoeg nieuwe content komt.
     
  12. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Met al deze aankondigingen en reveal streams ben ik wel dik tevreden. Gaat de goede kant op met TTK, vooral pvp wise.

    Zowieso questlines, meer en betere bounties, weekly en trials bounties, nieuwe subclasses, schat van nieuwe wapens om mee te klooien, nieuwe game modes, 8 nieuwe maps, hawkmoon en kornuiten kunnen droppen, verbetering van faction packs. Shit yeah!

    Oh ja en een nieuwe raid. PvE content gefocust op replayability tof maar na een paar maanden is zijn die ook niet echt super uitdagend meer.

    Dan ben ik blij dat ik me nog flink kan vermaken met PvP. MOET NU HEBBEN!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit ben ik na het zien van de stream

    [​IMG]

    ben er klaar voor , kom maar op met 2.0 en TTK
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    is er al iets bekend mbt nieuwe raid ? is het a la VOG of Crota of totaal anders ?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meer VOG dan Crota. Verder gaan ze niks zeggen over de raid. Wat logisch is.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgende week is er een stream mbt Dreadnaught. Reken er maar op dat er daar meer info vrijgegeven gaat worden.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gaat meer over de patrol. Over de raid gaan ze niks zeggen en dat wil je ook niet.
    Weten alleen dat die Kings Fall heet en dat ze zeiden dat die meer VOG was dan Crota. Ook qua tussen stukken waar echt even moet lopen.
     
  18. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Pro tip: Wanneer Xur er is met heavy ammo, gooi al je characters en vault vol met Heavy ammo. You'll thank me later
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dreadnaught ... die gaan ze alleen een beetje exploreren. Week daarna komt "Court of Oryx/Kings Fall". Mij hebben ze overigens zo om als ze die 2e gear-set van VoG implementeren ... en die verloren gear-set van Crota's End natuurlijk :)

    Dan pas ... ja, dan pas, gooi ik al m'n kleingeld naar het scherm.

    @nawa ... jep! Dat word weer... o, wacht. Gjallarhorn krijgt een nerf :mad:
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lijkt mij dat Nawa het over de material voor rep exchange heeft.

    En het enige dat ze zeiden over de raid was dat hhet de grootste raid is van destiny.
     
    nawa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina