1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb de digital CE al een maand in de pre-order staan, ik speel nog steeds amper wat anders dus geen enkele twijfel dat ik me met TTK ook weer ga vermaken

    Hoe lang is een andere vraag natuurlijk, dat weten we pas over een maandje of wat. Maar tegen die tijd zal er wel nieuws over een nieuwe season pass naar buiten komen :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eternal Warrior, Mask of the Third Man, Starfire Protocol, Thunderlord, Exotic Body Engram
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  3. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Nice die hunter helm moes tik nog hebben.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Bungie had initially planned for the Warlock's new ability to revolve around necromancy, allowing the player to resurrect fallen enemies as minions under their direction. This was scrapped in favour of the Stormcaller's abilities, which revolve around lightning attacks.

    The necromancer idea isn't completely dead though, as the developer hopes to return to it "at some point." Merrill also revealed that the team had originally planned a fourth class for Destiny that was cut prior to release because it "felt like it was encroaching on what the other classes did." Additionally, the report revealed that the new subclasses were being developed by the studio as early as the last year when the game was first released."
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    PrutserNL vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Reddit lijkt nu wel vol met Rampages te zitten :+

    Ik snap het alleen niet. Mocht er zelfs het ergste scenario te zijn (160 light) dan alsnog kan je dat toch compenseren met de rest van de gear?
    De exotics die achtergelaten zijn, zijn in veel gevallen ook de sterkste exotics uit year 1. Ik gebruik nu al vaak zat andere exotics die misschien niet het sterkste van het sterkste zijn, maar wel leuk zijn om te gebruiken. Nu kan dat met een Gjallarhorn ook. Misschien is de sleeper stimulant voor max DPS het beste, maar ik denk dat je met een Gjallarhorn verder prima nog damage kan doen en nagenoeg alle content daarmee kan halen.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eikel :+ (Of, zoals jij het zegt : paardenlul!)

    Ben allang blij dat ik niet de enige ben die deze keuze van Bungie ontzettend krom vind.

    Ik heb echt nog geen enkel idee hoe dat nu zit met die damage-output van oude wapens. Ik weet alleen wel dat Year 1 160 damage als maximaal gaat krijgen t.o.v de Year 2 280 damage. Dat scheelt toch een hoop. Zoals ik al zei, ik snap prima dat ze de nieuwe wapens in de spotlight willen zetten maar vind het echt enorm zonde dat (sommige) Exotics niet meer mee gaan. Gjallarhorn heeft een hele leuke Lore (waarin staat dat het wapen dus enorm belangrijk is geweest). Zo zijn er meer. Year 2 Guardians (die er maar zat zullen komen) zullen NOOIT omkijken naar de Year 1 Exotics.

    O, kijk even dat filmpje van die Year-One Rewards. Daar heeft een Guardian de Gjallarhorn vast en schiet op de Archon Priest. Valt je wat op? Mij wel. Gjallarhorn > Kinetic Damage ... :eek: Weg burn!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kijk gewoon meer uit naar nieuwe en andere wapens. De Ghorn was geweldig maar zorgde er ook voor dat het altijd de keuze was voor alles. Straks in Destiny 2 is die helemaal weg.
    Zelfde heb ik met Fatebringer. Geweldig ding. Maar de laatste tijd gebruik ik hem ook niet meer. Heb hem genoeg gebruikt en ben wel klaar voor nieuwe setups en nieuwe wapens om te gebruiken.
     
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar goed soms zijn dat eigen keuzes of gevoel, sommige exotics zijn er pas net paar maanden, als die nu al zn value kwijtraken is dat toch erg zonde, ik kan begrijpen dat als je dagelijks speelt je de huidige dingen onderhand wel zat bent enzo, maar voor de gene die stuk minder spelen voelt dat wel raar.

    Bijv, die elder cipher wapens als die dan ineens niet naar year 2 gaan zou dat toch vreemd zijn? voor mijn gevoel zijn ze er pas net (ik ben dan ook anderhalve maand weg geweest dus geen tijd om te spelen) Ik heb ze nog niet eens kunnen krijgen, en dan over 3 weken zijn ze al misschien niks meer waard? huh dat is beetje raar hoor.
    Er word vaak een verkelijking gemaakt met wow dat daar ook je gear nutteloos word, maar dat is toch niet binnen 3 maanden?

    Kijk als er nieuwe gear komt die wat sterker is of wat handiger voor de doelen die er op dat moment zijn is dat prima, maar oude exotics moeten ook gewoon wel relevant blijven, en niet dat een andere willekeurige rare wapen al een stuk betere keuze is dan een oude exotic...

    Maar misschien is dat ook wel, dat het nieuwe light level op bepaalde hoogte voor meeste dingen niet extreem veel uitmaakt en dat je misschien wel 1 oude legendary wapen of exotic gewoon bij je kan hebben zonder dat het allemaal useless is, omdat je light level toch nog hoog genoeg is. Maar dat misschien 2 oude wapens je light level net te laag maakt. Dan zijn ze te gebruiken, maar moet je wel keuzes maken, dat is niet perse heel erg.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat laatste denk ik. Die verandering is verwarrend en moet nog zien hoe het precies uit pakt, maar ik denk dat het juist de bedoeling is light op zoveel gear zit dat het ervoor zorgt dat oude gear nog steeds bruikbaar is.
     
  11. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop het wel, maar waarschijnlijk heb je wel weer max light nodig voor de wat moeilijkere dingen, ik hoop dat je er mee weg kan komen tijdens nightfall etc.

    Year 2 Exotics betekent natuurlijk ook voornamelijk verbeterde Perks, dus toch beetje nieuwe soort wapen in sommige gevallen.
     
  12. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    En de 2x achter de super... Mede dankzij @Raafie gezien!

    Had iets gelezen van een exotic voor titans dat ze 2 x super kenne gebruiken ofso iets...

    [​IMG]

    Edit: is bullshit ouwe beelden nog van een test ofso schijnbaar...
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2015
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Een goed uitgevoerde TTK montage

     
    Mallakai en bulletproof010 vinden dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Wel verwacht. Zeker omdat de Ghost straks dus bijvoorbeeld spirit bloom kunnen ontdekken. Was anders een beetje nutteloos geweest.
     
    nawa vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar goed dat ik dat al heb gedaan dan :+ nu gewoon 200-200 op elk poppetje voor die pakjes
     
    nawa vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toch niet dus. Wel fijn maar ook wel apart mbt tot die Ghost wat ik zei.
    Maar ja nog steeds een goed idee om een lekkere voorraad te hebben. Zeker als je toch steeds op 200 zit.

     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Kreeg net de Hawkmoon uit een blue engram. Wat vinden jullie van het wapen
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bullshit.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Bullshit?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan geen exotics uit een blauwe engram krijgen. Minimaal uit een legendary engram.
     

Deel Deze Pagina