1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Drie keer raden wie er morgen en overmorgen naar Spa gaat :D:D
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Guido, maar hij komt niet binnen omdat Monisha Kaltenborn z'n toegangskaart heeft laten blokkeren. :+
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Had een tijdje terug ook even op dat forum rondgekeken of er Nederlanders online wilden racen.. Wel een stuk of 5 man gevonden, vaak een invite gestuurd, maar kwamen nooit joinen. :eek:
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wiethok en ik reden gister bij deze: http://www.xciteracingleague.com/ mee in de GT3 endurence klasse. Maar dan moet je wel van lang racen houden (laatste week 4 uur op Le mans is de planning) en op donderdagavond kunnen en niet zeuren over rijden in het donker en/of regen (hopelijk voegen ze dit nog toe tijdens deze comp. na de patch).
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wel vet hoor. Weet alleen niet of mijn blaas geschikt is voor races van 2-4 uur. Hoorde dat Wiethok al luiers heeft ingeslagen maar dat gaat me echt te ver. Lange race in een volle lobby, waarbij mensen ook daadwerkelijk blijven tot het einde, is sowieso een top idee!
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik hoef ze niet in te slaan.. liggen genoeg van de kids haha..
    nee is gewoon op moment dat je de pits in gaat snel gaan en hopen dat je niet teveel hoeft te pissen hahaha en anders in de warmup ( waren ze gister vergeten ofzo )
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Heeft iemand van hier trouwens de Playseat Challenge?
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Heerlijk avondje gehad! _O_ Hadden een lekker volle party met 7 man, ondanks dat een kaper zat te loeren om members te jatten om precies 11 rondjes te rijden. o_O Daarnaast hadden we naar mijn ervaring prima randoms erbij, zeker tegen het einde zaten er twee bij die prima het tempo aankonden en nog lekker raceten ook. :thumbs: Meer van dit aub!
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat was toen een keer 0.002 kan ik mijn herinneren...
    Heb toen op Forza 4 volgens mij met die peugeot s2000 wel is een kwali gehad die toen 0.001 seconden onder de tijd van Tender zat...die vond ik nog iets gekker:+
     
    B Tender vindt dit leuk.
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik heb de coronel editie,.. 1 vd beste aankopen van dit jaar geweest!!!
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Nice. Ben inmiddels bored van het controller rijden. Maar met mijn nieuwe dilemma ps4 / x1 is het lastig om een stuur te kopen :+

    Misschien is het gras aan de andere kant toch niet altijd groener.. (zeker niet bij het blauw van de PS ;))
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je toch met stuur wilt rijden kan je net zo goed een Windows partitie op je Mac knallen. :p

    Maar qua stuur zijn de TX (Xbox en PC) en de T300 (PS4 en PC) zo goed als identiek.

    Over PS4/Gran Turismo. Ik rij af en toe in Raceroom met een groepje die, net als wij, lang samen hebben geracet op console maar dan in Gran Turismo. Uit alle verhalen maak ik op dat ze daar precies dezelfde problemen hadden als wij met Forza 5. Gran Turismo ontwikkeld traag, mist veel features, heeft max 16 man online en ze hebben ook veel netwerk problemen gehad.
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Haha true, maar dat trekt m'n Air weer niet. En de MBPr van m'n werk zitten allerlei beveiligingen op waardoor BootCamp oid niet werkt.

    Verbaast me niets dat verhaal over GT.. Zou me ook niets verbazen als zij meer problemen hebben gehad dan wij met Forza.

    Kan nu voor 280 een tweedehands TX kopen met 599xx add on. Zou dan een Playseat Challenge en een pedalensetje erbij halen. Is cost-wise de beste oplossing nu. En mocht het ooit tot PC komen dan kan ik dus ook de TX gebruiken.

    + moet ik gewoon vertrouwen houden dat onze community hier op XBW weer wordt zoals het was :)
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Er wordt nog veel geraced hier dus alleen geen georganiseerde competitie op XBW zelf op dit moment. Maar met FM6 of patch 3.0 voor project cars verwacht ik dat je daar niet lang op hoeft te wachten :)
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja ik hoop het voor iedereen die nog op consoles racet! Ik weet niet wat 3.0 allemaal precies fixed maar ik hoop dat het alles serverside fixed. Forza 6 met 24 man wordt afwachten, ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn als de netcode op Forza 5 lijkt. :p
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    We zijn met een groepje nog over en hebben daar nog steeds veel plezier mee met pCARS. Het is vooral de oude garde die de hoop heeft opgegeven. Misschien gaat dat veranderen met Forza 6 maar volgens mij zijn er wel een paar, waaronder ik, die niet terug gaan naar Forza. Voor XBWR was het misschien beter geweest als er minder racegames waren op de XB1, de groep is momenteel niet bijzonder groot en als je dat dan ook nog over 2 games moet verdelen...

    Ach, eerst maar eens wachten op 3.0.
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Begin bij jezelf en doe gewoon weer mee met de races die we nog regelmatig doen in PCARS. ;)
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als Forza 6 (en ik zeg als, dat is een grote als) goed werkt en er online succesvol wat races zijn gereden dan overweeg ik de game aan te schaffen en een V8 Supercars seizoen 3 te organiseren (Als ik m niet aanschaf dan kan iemand anders het oppakken natuurlijk). Forza Motorsport 6 zal namelijk alle 2015 spec V8 Supercars bevatten! (Ford, Holden, Mercedes, Nissan en Volvo)

    http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_forza_garage_week_9


    In ander nieuws, zaterdag was de derde ronde van het TCOne WTCC kampioenschap in Raceroom op Laguna Seca. Hard gewerkt aan een setup die goed was voor de long run en dat betekende dat ik in elke race tot het einde kon pushen en druk zetten. Race 1 vanaf p9 weg, plaatsen gewonnen en in bocht 2 gelijk eraf en weer opnieuw beginnen. Daarna een hele leuke lange battle gehad voor p8 die ik helaas net niet kon winnen. Race 2 vanaf p11 weg, na bocht 2 op p7. Iets later werd ik eraf geduwd maar net kunnen redden en verder op p8. Uiteindelijk p7 gefinished. Race 3 stond ik p4 op de grid en ik had de pace om 5e te worden. Helaas (weer) hard eraf geduwd in bocht 2 en helemaal terug naar p14 gevallen. Ik was boos en heb een zesdubbele vtec aangezet in mijn Honda en uiteindelijk p10 gepakt. Hele racebroadcast is weer terug te zien maar ik heb ook een filmpje gemaakt met alleen mijn hoogtepunten:



     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2015
    FuzzySkittle vindt dit leuk.
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik had de stream op twitch al even gevolgd, zag je daar 8e worden. Wel gaaf gedaan ook met commentaar.
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Vervolg op dat DTM incident op de Red Bull Ring:

    http://www.autosport.com/news/report.php/id/120499

    Best nette straf.
     

Deel Deze Pagina