1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    tnx. Is dat meer merkvoorkeur of ook obv technische aspecten
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beide. Heb wel eens een paar seagates gehad en die gingen allemaal snel kapot en komen nog steeds als minste uit de failure testen.
    WD gaat al jaren goed hier.
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ach, uiteindelijk is het gewoon hoeveel pech je hebt met je HDD's. Ik heb jaren zowel Seagate als WD gebruikt, en er is er nog nooit 1 kapot gegaan. Ik heb zelf een 7200rpm Seagate van 5TB achter mijn Xbox hangen. Loopt als een zonnetje:F:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Het is een WD my book 3TB geworden. Straks ff aansluiten en installeren
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je had niet per se naar Hybrid hoeven luisteren man ;) hij weet veel, maar zeker niet alles. Seagate wás altijd een van de mindere. Tegenwoordig niet meer. Zijn echt prima harde schijven (van beide merken)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja uit tests van dit jaar zelfs komen ze nog steeds eruit als de "minste"
    Tuurlijk blijven apparaten. Een slechte kan het jaren doen en een goede een week. Maar over algemeen is de failure rate van de seagate nog het hoogste van de grote 3. Vooral de 3Tb versie.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij is Seagate niet goed in gewone schijven, maar de externe zijn echt niet slecht hoor. Link naar die tests? Ik weet namelijk alleen van de gewone schijven dat Seagate een hoge failure rate heeft, maar dat dit bij de externe HDD's niet zo schijnt te zijn.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gingen die Barracuda's van Seagate niet steeds naar de klote? Intern zijn WD's bij mij ook al vaak genoeg gecrasht helaas.
     
  10. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    ga ook niet blind uit op 1 mening hoor ;)

    had ook wat artikeltjes en andere forums opgezocht. Daarin kwam die WD Mybook goed naar voren. Vandaar de keuze. Echter is elk stukje advies gewaardeerd, vandaar de vraag op dit forum :)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    OMG, ik krijg flashbacks... Weer zo'n ding! :+

    [​IMG]
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is toch zo dat wanneer je een game digitaal koopt uit de MS store en je hebt je xbox one op instant on + automatic download van games dat je games direct te horen beginnen met downloaden ? Bij mij is dat niet het geval hij staat er wel bij "ready to install" en dan moet je dus handmatig kiezen voor download... doe ik iets fout? ( en ja ik ben preview lid al sinds begin)....
     
  13. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    BIj mij gaat het ook op die manier.
    Geen idee of het anders kan.
     
  14. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet er iemand waar ik die nieuwe matte Xbox One van 500 gb los kan kopen ? Ik wil het liefst zelf bepalen welk spel ik erbij neem namelijk.
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Is er verschil dan in de oude en nieuwe? Wat zijn de verschillen en hoe weet je of je de nieuwe (matte?) hebt?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Verschil is verder dan de controller wat anders is. Betere bumpers en een 3.5 jack ipv dat je een adapter nodig hebt. Je kan dus nu iedere headphone erin stoppen.
    Volgens mij zijn alle nieuwe consoles die aangekondigd zijn naar E3 die nieuwe matte versie. Makkelijkste manier om te ontdekken is om naar de disc drive te kijken. De oude versie heeft nog wat chrome rond de disc drive en bij de matte versie is die helemaal zwart.

    Oude.

    [​IMG]

    Nieuwe.

    [​IMG]
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind mat wel fijner, zie je minder stof op én minder vette vingers. Maar goed heb een metallic, ga pas upgraden als er een echt nieuw model uitkomt, slim of met betere hardware.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mat is idd een stuk fijner. Maar ja om alleen daarrvoor te upgraden gaat mij idd ook te ver haha.
    #dayonestruggles
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het blijft ook echt ms. Met de 360 bleven ze constant aanpassen. Ander materiaal, toch iets ander kleurtje, dit dat. Doe mij ook mat...
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha ja precies. Ik was dan wat later dan dayone maar vooruit.
     

Deel Deze Pagina