Nou, snap er geen kut van moet ik eerlijk zeggen. Ontzettend grote waslijst voor je controls, staat nergens aangegeven hoe je veilig uit Ludicrus Speed moet komen, en ik weet ook echt niet hoe ik mijn controls zo moet instellen dat ik ook een beetje normaal die game kan spelen. Ergste is nog het landen en inderdaad de hoeveelheid controls. Het is gewoon veel te veel. Vooral dat landen laat ik me liever zoals in Star Wars binnen halen, maar dat zal wel niet kunnen. Heb ondertussen mijn schip volgens mij zwaar gemold. Ook de social tab en options zijn lastig te bereiken. Controls vind ik nog minder fijn dan in de game van dit topic.
Social Module is eindelijk uit! Echter niet voor sukkels als ons die er laat bij waren Invites worden in batches verstuurd.
Zo, kijk eens aan, nu zijn we pas écht Elite Die bovenaan stal onze kills, dus hij lijkt beter dan ie eigenlijk was!
We're teh best En maar 1x doodgegaan Ik had misschien beter gewoon suicide kunnen plegen omdat ik maar 1 cannon overhad, en dat is niet veel
Ik kon niks doen aan mijn death(s)! Wie plaatst dan ook grote donkere platen in het midden van space.
Mocht iemand nog een account willen maken, dit is een referral code wat volgens mij voor beiden wat oplevert: STAR-V9SN-5KQF
2.0 is sinds donderdag uit in PTU. Zijn nog maar een paar backers die er in kunnen maar ze verwachten dat snel iedereen toegang heeft. Het is een grote update die nieuwe gebieden heeft, missies, nieuw vliegmechanismen en nieuwe vliegbare schepen/varianten. Hier een leuk filmpje die een indruk geeft: Oja, ik heb het ook al even uitgeprobeerd maar het is nog erg buggy, veel crashes en disconnects.
Nieuwe trailer voor 2.0. Komt wel aardig overeen met de stukjes die ik gespeeld heb wanneer hij niet crashte of naar 2 fps ging Note: 2.0 is nog niet uit, waarschijnlijk volgende week.
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15106-Star-Citizen-Alpha-20-Available /monoloog
Ok, om je te combobreaken heb ik even mijn PTU folder geupload. Ehm, de screenshots alleen dan. Ik heb niet eens gekeken of er iets moois tussen zit, maar dan ben je iig weer wat minder alleen http://imgur.com/a/4Xu3y
Met die Alpha is er wel belachelijk veel content in één keer bijgekomen. Ik denk dat het maar eens tijd word om de game weer te downloaden, maar heb je dan nog steeds de nieuwste Install file nodig of kan het nog met de oude??? En als ik die gebruik, dan neem ik aan dat alle content erbij zit of moet ik dan nog wat dokken? In ieder geval word het na 2012 weer eens tijd om mijn PC een update te geven. Ik denk dat ik die camera die ik wilde aanschaffen maar eens moet uitstellen. PC Masterrace enzo.