Hallo, Waar kan je externe harde schijven kopen voor de One en hoe moet je die dan gebruiken? Ik las op internet gewoon met een USB inpluggen?
Die kan je overal kopen een externe HDD op de xbox one hoeft alleen maar een 3.0 aansluiting te hebben. Je mag zelf bepalen of het USB voeding heeft/voedingsblok, 1 TB of 10 TB, 5400 of 7200 RPM. Dat mag je helemaal zelf bepalen. Ik koos gewoon voor 2 TB met USB voeding. Aan de linkerkant in de USB poort gedaan en klaar voor gebruik.
Nou ik heb een externe 3.0 USB 1TB Samsung HD maar die wordt niet herkend als een 3.0 HD. ik kan er met de mediaplayer bestanden van afspelen maar ik heb geen optie om hem te formatteren om te gebruiken om games er op te zetten. Dus hij pikt niet alle externe HD's
Nou heb de boel even onderzocht, blijkt het toch geen USB 3.0 HDD te zijn maar een gewone USB 2.0 HDD. Ik heb toch altijd gedacht dat het een 3.0 was... zuchtend loopt hij naar de winkel voor een USB 3.0 HDD..
Ik heb deze: Hitachi HGST Touro S 1TB grijsexterne 2,5'' 7200RPM, USB 3.0 Grappige is dat deze echt sneller games laadt ten opzichte van de interne harde schijf van de xbox one.
Wat is daar grappig aan? Is vrij normaal. De 3.0 maakt het al sneller dan de interne SATA en die van jou is ook nog 7200 ipv 5400 van de interne.
heb gisteren mijn WD PP (zonder voeding eens getest (usb 3.0)) en daarnaast mijn WD elements met voeding (usb 3.0) getest en het verschil is verbluffend beide 2 tb Pak er zeker altijd eentje met voeding.
Wellicht eens handig om deze tests te bekijken. Hieruit blijkt dat het allemaal geen enorme winst opleverd, zo'n externe dure 7200rpm of SSD. Gewoon voor kwaliteit gaan ipv snelheid. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-xbox-one-external-hard-drive-upgrade-guide
Daarnaast gaan 7200 RPM schijven sneller stuk. Ik zou dus gewoon lekker een goedkoop schijfje van WD halen. Seagate is een erg matig merk namelijk.
Seagate zijn prima schijven verder hoor. Sowieso zijn er tegenwoordig geen echte slecht HDD's meer. Vroeger (nou ja vroeger, ben best een fossiel ondertussen maar ik ben wel van net na het krijt tijdperk) Vroeger dus, was het een ander verhaal, toen had je echt wel echt slechte en echt goede HDD's.
http://lmgtfy.com/?q=Seagate failure rate Je hebt helemaal gelijk verder, het zijn prima schijven, het is niet zoals vroeger inderdaad. Echter zijn ze wel een stukje minder dan bijvoorbeeld WD, maar je betaald ook minder.
Ik ben aan het kijken voor een My Book 4TB om aan de xbox one te hangen. Echter vroeg ik me het volgende af. Ik heb 2 xbox one's. Werkt deze HDD op beide xboxen (in de zin van de HDD de ene keer aan de ene xbox hangen en de andere keer aan de andere)? Of moet deze dan opnieuw geformatteerd worden? Is het formatteren xbox afhankelijk aan welke xbox je hem hangt? En zodra je de HDD hebt geformatteerd, kan je er vanuit de computer dan ook nog gewoon bestanden zoals films opzetten of dient hij dan weer naar de computer geformatteerd te worden? Mocht hier iemand antwoord op weten dan hoor ik dat graag
Tussen twee xboxen weet ik eerlijk gezegd niet. Lijkt mij dat het moet kunnen dat je die uit de ene xbox haalt en gewoon in de andere kan zetten. Ik weet wel dat de harde schijf weer geformatteerd moet worden als je die voor een ander apparaat wil gebruiken