Ik zie nu pas die Titan helm en welke perk die geeft Whyyyyy Bungie???? Wie komt daar met die stomme ideeën telkens... Weer een exotic die er vet uit ziet, maar direct in een shard omgezet wordt als je het ziet droppen.
Dat had ik dus ook ... zeker een handige perk in Trials waarbij je eventjes lekker een seconde of twee in de lucht blijft hangen. Zonde. De rest ziet d'r wel leuk uit. Die Fusion Rifle / Needler lijkt me wel heel boeiend.
King's fall heet de nieuwe raid. De Dreadnaught is het schip van Oryx en de patrol missie en nee dat is niet waar de stream over gaat vanavond. Hybrid had een teaser gisteren gedropt hier. Gaat over een nieuwe strike en waarschijnlijk over hoe in strikes er nieuwe mechanics komen (raid light mechanics).
Gister kreeg ik Husk of The Pit Auto Rifle uit een Crucible match, is nu nog een Common maar het is mogelijk deze te upgraden naar een Exotic. Heeft het nog zin deze hiernaar te upgraden? Begreep hier en daar van mensen dat ie generved gaat worden met TTK.
Je "kan" hem upgraden naar de Exotic Necrochasm. Hiervoor moet je eerst met de Husk een zooi Hive killen. Speel de missie "WEVE WOKEN THE HIVE!" een stuk of 20x. Dan krijg je de Edylon Ally. Om de Crux of Crota te krijgen moet je Crota een aantal klappen geven. Dit is een Exotic "element" dat je nodig hebt om de Edylon te upgraden naar de Necrochasm. Deze dropt niet al te vaak dus meerdere pogingen doen is eigenlijk een vereiste. Let wel, er is nog niks bekend wat er met de Necrochasm gaat gebeuren na patch 2.0. Geruchten gaan dat de Necrochasm (en de raid Exotic, Mythoclast) niet mee gaan naar Year 2. Dus of het uiteindelijk de moeite waard is? ... tja.
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ga proberen tijd te vinden hier mee bezig te gaan. Is de Necrochasm op dit moment de beste Auto Rifle?
Haha nee. Auto rifles zijn sowieso slecht momenteel en dat wapen is de slechtste auto rifle. Dus.. Maar ja. Auto rifles krijgen een buff in 2.0 en Nechrocasm zelf ook. Dus het kan wel oke worden.
Hij gaat ook straks flink gebuffed worden juist. Echter zoals rampage al zei bestaat de kans dat het geen exotic zal zijn die nu een y2 versie zal krijgen. Misschien later.
Alles behalve. Leuk voor de collectie maar als je hem eenmaal hebt heb je ook totaal geen reden om hem te gebruiken @Maddmonkey ... was het niet door Bungie bevestigd dat de Necrochasm en Mythoclast niet naar Year 2 zouden gaan?
Nee, zeker niet. Er zijn veel betere te vinden/kopen. Zonder elemental damage zijn de vanquisher VIII of de Pest Control Matrix erg goed, met elemental damage zijn de Abyss Defiant of de Vex Mythoclast goed. Het ligt er ook aan waarvoor je het wilt gaan gebruiken, PVP of PVE. Uiteindelijk zijn de Auto rifles minder in vergelijking met de handcannons, pulse rifle of de scout rifles stukken minder.