X1 MGS5 TTP Collectors Edition niet naar Benelux Lekker wazig weer. Waarom wordt zoiets pas zo laat bekend? Niet dat ik er last van heb, ik ga voor de "gewone", maar toch...
Bol.com kan er ook weinig aan doen ben ik bang, zij zijn ook maar afhankelijk van de leveranciers, als die net van te voren de boel afblazen zijn zij net zo de lul. Je zult vast wel een tegoedbon of iets dergelijks krijgen.
het gaat mij er omdat het zo lang heeft geduurd en bij sommige bedrijven krijg je vaak korting als zo iets gebeurd
Ik heb geen reet gehad voor het annuleren van mijn batmobile edition voor Batman... Van niemand wat, en die had ik al 6 maanden van te voren besteld
Heeft het nou wel of geen zin om deze game te halen als je voorgaande delen niet of nauwelijks gespeeld hebt?
Nee, want dan zie je hoe awesome MGS is en dan ga je jezelf slaan dat je nog nooit een mgs hebt gespeeld
Pfff deze is stuk beter. Heerlijk James Bond achtig. Samen met de super lange proloog en dan begint de game pas. Genieten. Beste MGS nog steeds imo.
Perfect dit. Eigenlijk hoef je alleen maar over Big Boss te weten voor MGS5 idd he? Maar ik heb nooit MGS4 uitgespeeld, dus ik ga dat verhaal zeker nog nalezen. Of die cutscene film op Youtube kijken.
Ja inderdaad, ik heb Konami support even gemaild, waarom het niet leverbaar is. Ik had het ook bij bol.com besteld een tijd terug. Zie ook deze link: http://www.xgn.nl/nieuws/71957/metal-gear-solid-5-collectors-edition-op-xbox-one-niet-naar-benelux
Destijds had ik net zulke twijfels als dat men nu heeft over het open-world aspect van TPP. Toen dacht ik "survival? Jagen en eten? Dat klinkt toch niet tof?!". Man, wat zat ik ernaast. Snaaaaaaaake Eaaaaaaa-tee-heeeeeeer.