1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Deze COD heeft eigenlijk hetgeen wat bij de vorige twee ontbrak. Een degelijke net-code. Had in de geringe tijd dat ik speelde totaal geen last van lag o.i.d. Dat de game wat slomer is als AW juich ik alleen maar toe. AW was TE hyper. TE druk en dankzij de verschrikkelijke net-code kreeg ik niemand om. Het heeft tot nu toe elementen van Titanfall, Destiny en COD (wat logisch is :+).

    Enige wat ik graag wil zien is dat het wall-runnen net zo is als Titanfall. Met die stick indrukken win je ook de oorlog niet.
     
  2. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerlijk gezegd totaal geen last gehad van vastlopers alleen keertje dat die opeens gruwelijk begon te laggen (ping x10) maar geen packet loss
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Misschien heeft het te maken met dat regio op 'Brasil' zetten gedoe? De codes konden nu niet normaal gedownload worden namelijk.

    Weet wel dat ik niet langer dan 4 minuten kon spelen. Spel was gisteren wel 30x vastgelopen waarvan de helft van de keren in het menu.
     
  4. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    ik heb het ook middels "brazilië" gedaan maar heb gisteravond zonder problemen van 7 tot 11 gespeeld...
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zou kunnen hoor. Alleen heeft @RVDV wel normaal zijn potjes af kunnen maken gisteren en geen vastloper gehad. Ook hij heeft de code geredeemd vanaf de Braziliaanse store.

    Ik heb 3 potjes geprobeerd en na 2~3 minuten was het afgelopen. Mag hopen dat dit wel opgelost gaat worden maar vooralsnog lees ik vrij weinig van Treyarch of Von der Haar.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2015
  6. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook op de 'Brazilie' manier gedaan.
    Vanochtend zonder problemen gespeeld.
    Ze zijn er wel mee bezig zag ik op twitter.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Met het oplossen van de "Redeem Code" issues, ja. Over de problemen van een waardeloos lopende beta heb ik nog niks gelezen.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Wat is er allemaal dan?
    Op de PS4 geen problemen gehad verder?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees even de vorige pagina's terug. :p
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De PS4 beta had ook wel problemen bij enkele gebruikers. Spel bleef hangen, geen output signaal naar de TV en na een reboot of 2 was dat verholpen. Op de One klagen mensen dat de game na 2~5 minuten keihard blijft hangen. Treyarch en David von der Haar hebben nog niet gereageerd.

    Overiges heeft Major Nelson een screenshot geplaatst dat hij BO3 speelt met de Elite Controller. De moffo.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Oh daar heb ik niks van meegekregen party waar ik in speelden nergens last van gehad gelukkig op de PS4.
    En dat is wel kut maar als het echt zo kut loopt verlengen ze de beta vast wel.
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    gisteren om 00.30 uur maar gestopt met spelen want het was niet te doen , als zat je alleen al in 'çreate a class' dan liep hij al vast
    en dan ook echt helemaal vast , een heel potje kon ook niet meer gespeeld worden. Begin vd avond ging het wel maar ook toen
    af en toen bij 2 vd 3 partymembers een vastloper.

    Ook het joinen loopt niet vlekkeloos , bij de ene map wat meer lag dan de ander. Was wel weer echt COD , sowieso beter dan AW.
    graphics vind ik zelfs voor een BETA niet best maarja daar moet je het spel ook niet spelen/kopen al mag je wel iets verwachten.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wut net twee games gespeeld zonder crash. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2015
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gisteren ook wat potjes gespeeld, niks aan de hand. Het voelt trouwens vertrouwd, maar toch ook weer niet. Ik had soms het idee dat ik destiny of titanfall aan het spelen was met die moves en abilities. Vanavond even verder.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Beta weten te bemachtigen via de Japanse store.. vanochtend voor het werk even paar potjes gespeeld. Kan wel merken dat ik al lang geen COD meer heb gespeeld.. damn wat ga ik snel dood. :+
    Ga 'm uiteindelijk toch niet kopen.. maar zo even als afwisseling is die Beta wel aardig. Al is het wel erg Titanfall-achtig met die wallruns etc.
     
  16. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Hier nog nergens last van gehad :)
    Maja hier ga ik geen €60 voor neerleggen.
     
  17. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand hier nog een beta code voor xbox one over??? Stuur dan in een pm graag
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je kan ook je xbox.com op japans zetten meen ik en dan kan je hem zonder key downloaden
     
  19. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier hetzelfde ook al heb ik Titanfall niet gespeeld. Door die spanning blijf je CoD wel spele hoor, ik moet zeggen het is leuker om het spel zelf te spellen. Toen ik de filmpjes op het internet zag leek de gameplay juist zo repetitief. Denk dat ik CoD wel ga halen als ik hem voor een leuk prijsje kan halen anders hoeft het niet echt voor mij.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jup, zo heb ik het ook gedaan.
     

Deel Deze Pagina