vanaf wanneer en waar te reserveren?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lucas, 24 nov 2001.

1. Lucas

Lucas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand van jullie vanaf wanneer en waar (in Amsterdam) je de xbox kan reserveren?

alvast bedankt!!!!

Laatst bewerkt: 24 nov 2001
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    oor de mensen die nog een Amerikaanse Xbox willen kopen op dit moment, en niet kunnen of willen bestellen uit Amerika, heb ik even op een rijtje gezet :

Bedrijven waar je al van te voren een Xbox kon bestellen waren :

www.Gameland-helmond.nl en www.psxshop.nl

bedrijven die deze Xbox ook verkopen in Nederland zijn dus deze 2 die hier boven staan, en ook www.hotbit.nl en www.futurezone.nl doen dat.

De prijzen lopen nogal uiteen :

www.gameland-helmond.nl = €471.
    Psxshop = €470
    Hotbit = 3000,- !! (let op, hier zitten wel 2 of 3 games en 2 controllers bij)
    Futurezone = 2500,- (waarschijnijk zelfde bundel als dat hotbit heeft)

Beste opties lijken PSXShop en Gameland, :
    Psxshop levert voor €475 een Xbox inclusief 110>220 volt adapter. Dit is altijd nog goedkoper dan dat de Xbox wordt in Nederland in Maart, helaas zal je dan je Xbox om moeten bouwen (als dat dan mogelijk is) om er Europese games op te spelen...

Gameland levert de Xbox voor €4 minder dan PSXShop, onbekend is of hier dan een adapter bij zit.

Hotbit levert een bundel van $500 (de bekende bundels die in Amerika te koop zijn/waren) bij een huidige dollarkoers van 2,52 zou dat komen op 1260,-. dan nog flinke verzendkosten, dan nog lijkt me 3000,- wat erg duur :) Hotbit heeft me overigens wel verzekerd dat deze prijs zakt met de week en over 1 a 2 weken op ongeveer 2200,- zal liggen..

Futurezone levert volgens mij dezelfde bundel als Hotbit dat doet, maar dan voor ongeveer 2500,-

Leverbaarheid
    Futurezone en Psxshop zeggen volgende week een nieuwe zending binnen te krijgen. Hotbit heeft ze nu op voorraad (volgens mij) en Gameland zegt de Xbox units pas rond de kerstdagen te krijgen..

PsxShop zou op DIT moment dus de meest aantrekkelijke zijn qua prijs, maar hoe zit het dan met de games vraag je je af.. dat weet ik zelf ook niet echt zeker

Die zou je kunnen bestellen bij het belgische Primeuser, dat ook de $500 bundels aanbied, maar dan voor €750.. Ik denk dat je daar dan ook een credit card voor nodig hebt om te betalen (Kan iemand dat evenuitzoeken :) Ik heb geen zin om naar belgie te bellen en die website is wat vaag ;))
    Games zijn bij primeuser €74, ach je moet er wat voor over hebben ;)

3. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal echt duur zeg. Fl. 1045,- is de Box nu bij PSXshop. Dat is dus niet echt duur maar de rest van die shops zijn echt dom bezig. En ombouwen word ook geen probleem, er zal al snel een chip komen die je imports (of misschien zelfs kopies :mad: ) kan laten spelen.

Maar ja... ik wil voor de kerst Halo spelen! :9

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb al gespeeld ;)

Ik verwacht mijn Xbox volgende week..

5. Yrunry

Yrunry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem besteld wouter? En hoe lang heb je er op moeten wachten? Ik zit al anderhalve week te wachten todat ze hem eindelijk gaan opsturen :mad: heb al wel DOA3 maarja zonder console heb je er weinig aan. Ik heb hem trouwens besteld bij DVDboxoffice

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe kom je aan DOA3 dan?

ik heb hem maar gewoon bij psxshop besteld, ik heb geen credit card dus kan niet iets uit buitenland halen.. :mad:

7. Yrunry

Yrunry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die hadden ze bij DVDboxoffice al en ze hebben ook mijn extra controler opgestuurd maar de console nog niet :mad:

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    waarschijnlijk out of stock dan..

Ik moet nog ergens een controller vandaan halen..

9. Paula

Paula Guest

He Yrunry. Wat was je eigenlijk kwijt voor de shippingskosten van de joystick, dead or alive 3, en de aankomende xbox? Ik dacht dus dat dvdboxoffice shipping free was, behalve dan met hardware....

(trouwens nog bedankt Wouter voor de duidelijke info)!

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2001
  10. Yrunry

Yrunry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik hoefde geen shipping kosten te betalen en ook geen belasting :) ze sturen het nl op als gift en dat is belasting vrij. Ik hoop dat ze dat ook met mijn xbox doen dat zou nl nogal schelen.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wow dude dat is wel flink betor, ik had namelijk niet verwacht dat ze dat deden..

maar ik heb geen credit card dus kan er sowieso niks vandaan halen :mad:

12. Paula

Paula Guest

Lekker wazig Yrunry dat je nu met een dvd tje van dead or alive 3 zit, een extra controller, ZONDER ER MEE TE KUNNEN SPELEN!! AAAAhhhhhhh!!!! Hmmm, ik leef met je mee.....:'-(

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb zometeen waarschijnlijk ook eerder mijn games dan de Xbox zelf hoor :)

14. Paula

Paula Guest

Hmja, ff bij dvdboxoffice gekeken, d.o.a 3 kost 127 piekies afgerond naar boven en de xbox kost 782 piek ook afgerond naar boven, samen dus zo`n 909 piek, BRUUT goedkoop dus.....

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yep, alleen arme wouter heeft geen credit card :"(

16. Yrunry

Yrunry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij de console komt nog 50 of 60 canadese dollor voor het verschepen. dit is dus ongeveer fl 100,--. En dat het goedkoop is komt doordat er nog geen btw bij zit :) maar mijn DOA3 werd als gift opgestuurd dus ik hoop nu dat ze dat ook doen met mijn X-box want anders moet ik nog 19% extra betalen :mad: maar ik hoop deze week meer te weten wanneer ik hem krijg anders moet ik maar weer een aantal mailtjes gaan sturen }:]

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je bedoelt 21% want er zit ook nog 2% douane zooi bij..

18. Paula

Paula Guest

He maar Wouter, je zit wel steeds te mekken dat je geen creditcard hebt, maar je bent toch een XBOXFREEAAAAKK!! Creditcards krijg je gratis man bij de postbank, heb ik ook...dussuhh, als dat je enige "bottleneck" is, had je hem al 10 keer kunnen hebben, bij wijze van spreke dan hehe..........;)

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ok is zo.. Maar zo oud ben ik nog niet en ik denk niet dat mijn ouders dat heel leuk vinden }:]

Ik regel anders wel ff wat met iemand..

20. Peoples

Peoples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb hem dus ook besteld bij dvdboxoffice En heb Janice vandaag gebeld en die zei tegen mij dat alles met visa betaalt kon worden behalve het console. Daar zou ik nog bericht van krijgen als hij binnen is. Misschien interessant om te weten dat je dus niet perse een credit card nodig heb:) BTW Gamepad is onderweg LOL

Deel Deze Pagina