1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    weet iemand hoe die 3=2 actie werkt?
    Ik wil graag mgs en mad max iig maar die laatste komt pas donderdag

    Is mgs vasthouden tot dobderdag mogelijk?
    Ken ik niet alvast alles betalen dinsdag en donderdag terug komen voor mad max

    Zo niet zou mgs donderdag nog niet uitverkocht zijn(day one edition)
    ( en laatste vraag welke derde game zal ik erbij nemen)???
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Als je het ze uitlegt willen ze vast wel zo vriendelijk zijn om TPP even voor je apart te leggen. Daarbij verwacht ik niet dat de game direct uitverkocht zal zijn. Het blijft toch een beetje een liefhebbers dingetje.

    Vooraf betalen gaat niet lukken. Ze kunnen dan namelijk de barcode van Mad Max nog niet scannen.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2015
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Proloog is tot nu toe tof! Zat alleen even niet op te letten en ging dood, nu zit ik al een kwartier naar een 'installing game data' scherm te kijken waar staat dat het 158 seconden gaat duren..
     
  5. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Is ie al te krijgen dan????
     
  6. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Gisteren lag het spel in Nijmegen al bij de Bart Smit en de Nedgame in de schappen. Meteen maar meegenomen en ik kan alleen maar beamen dat de proloog tof is, wat een prachtig spel!
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Opgehaald van de gamemania. Was net op tijd, nog 4 stuks over ofzo
     
  8. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    ike wil hem ook!!. naa gears of war is ook vermakelijk
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe is deze game te spelen zonder andere MGS games gespeeld te hebben? Omdat er chronologisch gezien alleen MGS3, Portable Ops en Peace Walker voor zitten.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Prima te spelen zonder. :thumbs:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Weet iemand of hij al verkocht wordt bij de Mediamarkt? Anders haal ik 'm morgen gelijk met die 3=2 actie.. @UpInSmoke0611 misschien?
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Is al een aantal keer gemeld in dit topic. Het zal per Mediamarkt verschillen, maar degene die door deelnemer van dit topic bezocht zijn, die melden allemaal hetzelfde: verkoop pas vanaf dag van release (1 september dus).
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee was nog niet binnen. Maar dat van 1 sept is niet waar. Zodra hij binnen is gaat hij direct de winkel in. Alle winkels verkopen hem al, dus mm loopt nu achter, geen reden om te wachten
     
    Daz vindt dit leuk.
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Okay, thanks voor je antwoord. Morgen maar even in de gaten houden.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als ik deze game tof ga vinden, wanneer ik hem ook haal, dan ga ik me diep schamen dat ik nooit eerder een MGS game heb gespeeld.

    Op een demo van MGS I na destijds op de PSX. =(
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bleek dus een bug te zijn dat de teller bij het install game data scherm niet liep. Mocht het bij iemand hier gebeuren ga dan niet wachten maar sla je savegame op in de cloud, delete de game en doe dan een nieuwe installatie.

    Als je dan uiteindelijk weer bij het install game data scherm komt zal de seconden teller wel gaan lopen!
     
  17. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    Jongens ik zit te twijfelen ik wil mgs met de 3=2 actie halen maar ik weet niet welke andere games derbij te nemen

    Als die hard mgs fan heb ik ook geen zin tot donderdag te wachten ivm mad max( enige game die wat lijkt) en weet niet of mad max wel een goeie game word

    + plus weet geen derde game om te kiezen

    Wat zou ik doen?
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat is deze game moddervet zeg.. Heb 'm sinds zaterdag 1700 en heb nu al 20+ uur aan gameplay in zitten.. Zo verslavend is het.. En heb serieus bijna nog niets gezien.. Beetje lopen kloten op de motherbase en een aantal main- en Sidequests. De gameplay is bizar strak en solide. Naast Bloodborne het beste wat ik tot nu gespeeld heb in 2015

    Ben benieuwd wat Kojima gaat doen. Heb een voorgevoel dat hij op de TGS of PSX nog weleens op het podium kan komen. Denk dat Sony wel een goede thuishaven kan zijn voor hem gezien de vrijheid die ze geven.
     
  19. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Ok wacht iig wel tot donderdag. En als derde game pak ik batman nog even mee
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Welke console heb je?
     

Deel Deze Pagina