1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mad Max

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Digitaal, was hem gisteren al aan het spelen! Verkopen zit er natuurlijk niet in :+
     
  2. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb ze graag op disc, weet niet waarom. Maar wil nu ook de 3 = 2 actie doen bij MM
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik weet wel waarom je hem op disc wil hebben. Meestal net zo duur als digitaal en soms zelfs goedkoper terwijl je meer krijgt (fysiek doosje en disc) en je kan het doorverkopen :). #Winning! #DiscGamesForLife!
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Tsssj, verkopen doen we niet!
     
  5. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Ja, waarschijnlijk vind ik die doosjes gewoon leuk. Het scheelt denk ik ook ruimte op mijn harde schijf... En doorverkopen doe ik bijna nooit, want wat nou als ik toch nog een keertje misschien dat spel wil spelen....

    Maar goed Mad Max! Ik heb er zin in
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Hmm, voor de PC is ie 16,50.. :+
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    geen reacties op de dag van de release.. Hoe bevalt hij ? Heb hem zelf ook opgepikt met de 3=2 actie, het weekend maar even kijken
     
  8. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Nog niet gespeeld....
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja heb hem ook binnen maar nog niet gespeeld.
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ligt hier ook klaar, geïnstalleerd en wel.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Speel hem nu een dag of 2. Leuke game, ziet er goed uit en ik kan me er prima mee vermaken. Beetje een mix tussen Assassins Creed en Just Cause in een wasteland. Je moet bepaalde dingen opblazen om een camp over te nemen, hebt ballonnen om alle points of interest te spotten, en je kunt lekker ronscheuren met je auto. Soms is het best nog wel lastig om in leven te blijven, maar dat kan ook aan mij liggen :+. Ik ga nog wel plezier hebben van Mad Max de komende tijd
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe is de hand to hand combat?
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vanmorgen mee aan de slag gegaan en vermaak me er prima mee, leentjebuur van de hedendaagse games maar ik vind het prima.
    MGS 5 blijft voorlopig nog in de kast staan, heb nog niet de behoefte gehad om die weer in de Playstation te doen na Mad Max.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oeh, de framerate is wel even wennen na Phantom Pain en Gears of War remake :+
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Prima, op zich simpel, maar ik verpest het nog best vaak :+. Je hebt gewoon je strong + weak attack, en daar kun je combo's mee maken (mits deze unlocked zijn). Zodra een tegenstander gaat meppen verschijnt er ook een (Y) boven zijn hoofd. Druk je op tijd, dan parry je (best lastig als er 3 of meer om je heen staan). Je hebt ook nog een Fury meter, als die vol is heb je voor bepaalde tijd meer kracht, je slaat een stuk harder. Ik vind het wel leuk, van mij hoeft het allemaal niet zo ingewikkeld.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Storm al eens meegemaakt?
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, meerdere keren. In je auto ben je redelijk veilig, zodra je uitstapt moet je uitkijken dat je niet geraakt wordt door rondvliegende brokstukken (of de bliksem). Erg vet gedaan!
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Absoluut, het is best wel een happening die storm en gaaf dat er dat in gedaan hebben, als ik die storm aan ziet komen is het gelijk verschuilen achter een grote rots, daarna als tip verschijnen er kisten op je radar, dit zijn muthaloads waar veel scrap in zit.

    Heb er nu een aantal uur inzitten en het verveelt me nog geen moment, ik heb dan ook de urge om alles te pakken.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hebben jullie nog meer tips om aan veel scrap te komen? :)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Digital Foundry heeft hun analyse online staan. 1080p/30fps op beide consoles dus en de Xbox One versie heeft soms zelfs net een wat betere framerate. Impressive voor een behoorlijk mooie en grote sandbox game. Het toont echt aan hoeveel de Xbox One verbeterd is vergeleken met het begin zeg maar. Tof!
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina