Mijn gamertag is hydra25 voeg me maar toe. Games die ik nu speel: Forza horizon 2 Titanfall Masterchief collection Destiny
Sinds vandaag in het bezit van een Xbox One. Voorlopig speel ik alleen Gears of War Ultimate Edition. Gamertag is 's4nd3r'.
Ik heb sinds gisteren een Xbox One. Mijn gamertag is TriggerMobiel. En ik heb de games Gearas of War Ultimate Edition, GTA V en Batman. Fifa 16 staat al in de preorder. Voeg me maar toe!
Sinds vandaag een Xbox One. Games: Halo MCC Sunset Overdrive Gears of War Remastered Tomb Raider Killer Instinct seizoen 1 en 2 FIFA 16 M'n gamertag is: Moppersmurfnl
Sinds vandaag een Xbox One. GT: Alexknl Games: - Forza 6 - The Witcher 3 - Halo: MCC Pre-order: - Black Ops 3 - Fallout 4
Die had je toch al alex of had ik je alleen nog op playstation ? Je kan me wel add op xbox onder zelfde naam
GT: Menorius: Heb sinds een paar weken een Xbox One S en daarvoor een launch versie gehad. Ik speel, voor de mensen die mij niet van Xbox Live kennen, vooral shooters en RPG's. Binnenkort hopelijk Battlefield 1, maar op moment nog veel Destiny - Rise of Iron. Ik voeg praktisch iedereen toe, dus ben je van harte welkom een uitnodiging te sturen.
Gamertag: EliteAssassinT7 Op dit moment speel ik vooral FIFA 17 en NBA 2K17. The Division heb ik flink gespeeld en ga ik met Survival binnenkort weer oppakken. Verder heb ik enkele games in mijn collectie die ik nog online moet verkennen, zoals Battlefield 1. Verder wacht ik op Ghost Recon: Wildlands.
GT: NuclearGoat (was nog niet eens een puber toen ik die bedacht ) Heb sinds gister een Xbox One S naast mijn PS4 Pro staan . Games: Forza Horizon 3 Forza 6 Halo 5 Gears of War 4 Gears of War Ultimate Sunset Overdrive Assassin's Creed Unity (€1,89 ) Voeg mij maar toe, heb sinds mijn laatste 360 een hoop vrienden verloren zie ik.