1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HALO! Co-op! Legendary! Frustratie!

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 13 aug 2003.

  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben bezig voor de tigste keer HALO uit te spelen in co-op en legendary mode. Na een jaar zijn er nog steeds een paar punten waar ik moeite heb om er voorbij te komen. Bijvoorbeeld in level 3: Truth & Reconciliation moet je Captain Keyes bevrijden. Alles leuk en wel, maar als je hem daadwerkelijk bevrijd hebt moet je hem ineens ook gaan verdedigen. En dan kom je vlak voor het einde in een ruimte waar 3 Elites met zwaarden zijn. Die zijn makkelijk uit te schakelen met je standaard gun. Daarna krijg je een stuk (-Stow the bellyaching soldier! Remember you're a leatherneck-) waarbij ineens alle deuren opengaan en grunts naar binnen komen rennen. En hier raak ik altijd gefrustreerd. Ik kom hier nauwelijks voorbij omdat paardenkop Keyes lekker gaat meeschieten en binnen 5 seconden is omgelegd. En dan ligt mijn controller weer aan de andere kant van de kamer.

    Hebben jullie ook van die plekken -in HALO Co-op op Legendary mode- die Bungie in jouw ogen eruit had mogen laten vanwege een te hoog frustratiegehalte? Het rijden met de Warthog aan het einde is een bekend frustratiepunt, evenals het level 'The 'Library' dus die hoeven niet meer genoemd te worden. Laat mensen jouw frustratie weten!
     
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij legendary het eerste level in die kantine, andere levels kan ik wel halen, maar hier word ik telkens omgelegt. :mad: :)
     
  3. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    alles gehaald
    BEHALVE DIE RACE
    aargh wat is die erg zeg, valt je partner uit de kar nah okey jij maar verder rijden, word ik in ene naar hem toe gespawnd
    GVD
    idd level 1 vond ik een van de moeilijkste vooral op dat stuk met die trap naar boven
     
  4. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Jah, in het laaste level heb ik m'n controller ook wel met parket houd moeten voeden volgens mij :D Het lollige is dan wel weer, als de ander ook met een Warthog achter je aan zit te raggen en hij dondert dan uit die warthog en ik kom net door zo'n loading point, word hij ook gerespawed en moet hij het hele pokkeneind lopen :D, en jump op het laast kun je toch nooit maken als je loopt :) Wat erg irri is zijn die opstakels in de weg zodat je warthog over de kop slaat, meestal komen er dan van die Flood luites of Coverant en die gooien dan een mooie raket of granaat naar je kop toe, nou kom dan maar is bij de overkant :mad:
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer in lvl 2 maar eens een paar Marines te redden.................................
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb gisteren zitten schuilen in een bunker terwijl twee marines gewoon een heel zwikkie aan Covenant uitschakelden. En het ook nog overleefden.... Heel bizar
     
  7. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    coop supertactiek: 1 speler zoekt dekking ergens, en de andere rent op de enemy´s af en gooit al zijn granaten die hij maar heeft, en schiet zo veel mogelijk enemy´s af. dan gaat ie hoogstwaarschijnlijk dood. maar nu respawned hij weer bij de andere speler en kan je het hele proces nog een keer herhalen totdat iedereen dood is:D

    slim he? (zo hebben wij het halve spel gehaald8))
     
  8. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik voor t eerst op legendary speelde hebben we idd ook telkens omstebeurt ene schuilen en de ander rushen totdat hij dood was. nu kunnen we legendary heeeel erg makkelijk uitspelen ^^. we werken gewoon goed samen en geven dekking ;P. level met keyes moet je gewoon degene die keyes achter zich aan heeft lopen ergens laten schuilen en de ander al het schieten laten doen.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat doe ik ook altijd :9 Das wel handig :) Ik zit nu bij lvl 3 legendary maar das echt een kutlevel :mad: ik word er echt gek van , die covenant zijn echt
    goed op Legendary (voor mij dan) dat je door 3 elites en 2 grunts gewoon dood bent :'-(
     
  10. gangsta xbox

    gangsta xbox xbox will never die

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik nou ook enorm vaak last van en dan vliegt mijn controler echt de hele kamer door en dan loop ik echt alles vol te schelden 8)
     
  11. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nepperij man, zo vind ik er geen reet aan.
    Ik vind het juist cool een uitdaging enzo, geen zielig gedoe met respawnen.

    Ik heb Halo op Legendary single player ook uitgespeeld en daar word je alleen maar beter van, en het is nog cool ook.*)
     
  12. Littleynot

    Littleynot Not so little anymor

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind toch echt dat zo'n momenten zo'n game juist perfect maken. Als je overal zomaar door kunt lopen kun, dan krijg je toch geen kick er van. Ik vind het juist heerlijk als je bv. in library al je vrienden al de controller in de hand hebben gehad om voorbij dat rottige stuk (waarbij er 100en uit die schacht) komen, en dan kom jij voor de zoveelste keer weer , en dan haal jij het met jouw coop maat het. Man dan ben je gewoon effe the man.
     
  13. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet juist proberen zonder respawnen een level te halen. En het geeft je ook voldoening als je het gehaald hebt (bij mij tenminste) Als je het zo doet als Goldfish is er volgens mij weinig aan.
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Maar waar zitten volgens jullie nou de lastige punten in HALO legendary coop? Waar komen jullie gewoon NIET langs (of pas na heel veel proberen)?
     
  15. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    alleen doen geeft echt een kick....de levels met alleen de covenant zijn kut, als de flood erbij komt is het allemaal wel te doen, vooral level 3 was ff doorbijten....maar als ik t kan, kan elke mongool het
     
  16. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hallo dat deden we natuurlijk alleen als er een stuk superkut ging, en we er totaal geen zin meer in hadden:)

    in the library bijvoorbeeld hebben we nooit die tactiek gebruikt. en zelfs dat ene stuk in het level halo niet. (met al die dropships die komen)
     
  17. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb HAlo in SP op Legendary ook al een paar keer uitgespeeld en heb maar met een paar levels moeite
    - Vooral in The Truth and Reconciliation
    - Ook wel wat in Keyes
    - En in Two Betrayals bij de 2e Pulse Generator volgens mij waar je bij dat hoge gebouw komt waar in AotCR een BAnshee bovenop staat en je daar naar 1 van de zijkanten moet, wordt ik vaak geraakt door een Fuel Rod Cannon van een Grunt die wel uit het niets lijkt te komen
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind net de flood erg moeilijk, en de covenant JUIST niet...
    dat level met keyes is dus ook vet moeilijk .

    ik speel eigenlijk nooit op het hoogste vanhet hoogste, soms zo`n leveltje maar verder niks..
     
  19. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    als je net bij het laatste level eindelijk klaar bent met die race..
    is het nog 20 meter lopen en je word dan neersgeschoten!
    THat Sucks
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    met twee goede halo spelers is coop erg goed te doen...voor topicstarter: gebruik granaten voor die deuren...eentje moet blijven hangeb bij de deur waar je uitkwam, want de eerste deur rechts komen ook grunts uit. de andere moet met de marines verder naar de 2e deur rechts en de deur recht tegenover...moet lukken.

    Legendary Singleplay: Frustpoints:
    lvl1 PoA : 'De trap' 'de kantine'
    lvl2 Halo: 'Elites bij lightbridge (als je wel granaten hebt is dat makkelijk)
    lvl3 TaR: Cargo Bay, Grav lift, Hanagr Bay First Floor, 2e keer Bridge idd.
    lvl4 tSC : heb ik vals gespeeld..ik heb me laten vallen in de shaft en dat overleefd..toen was ik er al bijna..op de terugweg echter leek het alsof er 2 x zoveel meer aliens waren... zijn 2 hunters en 16 jakhal en 2 Elites in een ruimte normaal? OInvisible Elites zijn erg moeilijk..vooral op het laatst. en bij de Security System.
    lvl5 AotC: het laatste stukje.
     

Deel Deze Pagina