Hoi hoi bedankt Flavourlicious voor je snelle reactie
Kan eerlijk gezegd niet wachten op Forza 6 heb daar heel veel zin in om te gaan spelen.
Hoop dat we leuke competities kunnen gaan houden als Forza 6 uit is.
Wat betreft mijn nieuwe race setup weet inderdaad dat fanatec erg aan de prijs is aan de andere kant de nieuwe g920 kost ook 450 euro en dan zal ik daar andere pedalen bij moeten kopen aangezien de bijgeleverde niet zo van goede kwaliteit zijn tenminste dat heb ik al veel gelezen in reviews en diverse fora dus dan zit je ook al snel aan de 6 a 700 euro.
Twijfel aan Fanatec niet om de prijs maar meer om hun support als er wat met mijn setup zou zijn is die echt goed of koop ik straks daar mijn setup en houd dan de support op als ik met vragen zit over het configureren van mijn race wheel en pedalen ?
thrustmaster is zou ook nog een optie zijn maar lees daar te vaak negatieve berichten over en na een eerdere miskoop praten we wel over heel wat jaren geleden heb ik geen zin om dit nog eens mee te maken. Wil er namelijk dagelijks van kunnen genieten
Verder wil ik ook een bijpassende raceseat aanschaffen zat te denken aan een Playseat heeft iemand van jullie daar ervaring mee dacht zelf aan een Playseat evolution of zijn er betere seats verkrijgbaar.
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
Klik om te vergroten...