1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik niet, maar dat kan misschien te maken hebben met mijn US account? Ik ging net ook vergelijken en wat een grap man. Je krijgt 15000 credits voor 5!!! games die 60 euro kosten en de games moeten aangeschafd zijn binnen 30 dagen na release. In het US program hoef je 1 game te preorderen voor die 15000 credits..

    Kan ik nou die US rewards krijgen of niet? Dan pre-order ik namelijk Fallout 4 of een andere game en krijg ik mooi een bedrag terug op mijn rekening. 15 dollar geloof ik. Convert rate is 1 euro/dollar per 1000 punten.

    Ik zag bij de FAQ dit staan
    Lijkt mij dus geen probleem dat ik in de US zit?
    Edit: oh laat ook maar :'-( Die pre-order site brengt mij naar de MS store. De games on demand actie is daar hetzelfde... sneaky fuckers
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2015
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Borderlands and all its downloadable content will be supported on Xbox One Backward Compatibility, Microsoft has announced.
    Gearbox's first-person shooter gets Xbox One back compat this November alongside the public launch of the program. It's available in Preview today
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Nog bedankt voor je post.
    Enkel heb ik een PS4 gehaald.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja, dat was dus niet de bedoeling hè... :mad:

    ;)

    Vanwaar eigenlijk de PS4? Zijn we hier niet gezellig genoeg met onze Xbox'jes? :+
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    :)
    Eigenlijk was ik bij de release van de PS 4 en One al geneigd om een PS4 aan te schaffen, alleen op dat moment nog geen behoefte naar een van beide. Dat later bekend wordt dat (bv.) de laatste Batman en meer en meer titels enkel current-gen worden, maakte het toch nodig om wat voor- en nadelen van beide consoles op te maken. Qua controllers merk ik weinig verschil (alhoewel ik wel moet zeggen dat de xbox-controller ietwat fijner is) en ik ben meer benieuwd naar de exclusives voor de Playstation dan voor de One.
    Al hou ik de 360 wel aangesloten:thumbs:
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hebben meer zo'n mailtje gekregen van MS met Xbox Live statistieken? Best grappig!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer alleen dat het van dit jaar is.

    [​IMG]
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    3000 uur? 8)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het. Zit ook al op 2000 uur in Destiny.
    Al is de helft daarvan denk ik afk in de tower of in Orbit haha.
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik nog niet, ik ben wel benieuwd :)
     
  11. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Ook gehad:
    3950 uur = top 1%
    Xbone GS 18075 = top 1%
    771 achievements = top 1%

    /edit: kan me haast niet voorstellen dat dit van één jaar is. Zou betekenen dat ik meer dan 10 uur per dag heb zitten gamen. Dat lijkt me redelijk onmogelijk met een fulltime baan, kind, sociaal leven en gemiddelde nachtrust van een uur of 6.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2015
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had je de console al voor de nederlandse release?
     
  13. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, heb een 2013 day one console. Maakt meer sense als het over beide jaren gaat, maar dan slaat dat hele mailtje met statistieken nergens op. Zo moeilijk is het nou ook niet om een bepaald datumbereik te tonen. Zeker voor een bedrijf dat Excel heeft gemaakt...
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik ook. Beetje jammer idd.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Om een of andere reden heb ik ineens gekut met het syncen van data tijdens het opstarten. Het begon afgelopen zondag met Life is Strange. Ineens kreeg ik dat balkje te zien van syncing data en het duurde insane lang. Normaal gesproken zie ik dat balkje niet eens. Nu krijg ik het ook met BF4, GTA 5, Batman AK. Het duurde net gewoon 10 minuten om dat balkje van 1 % naar 50 % te krijgen. Dit gaat nergens meer over.

    Ik heb de savefiles al eens van mijn Xbox One gehaald..maar het helpt allemaal niets.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Download gaat toch ook traag van XBL? Waarschijnlijk zijn er problemen met hun servers.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm dat weet ik niet. Maar er zijn geen issues volgens Xbox One in de network settings.

    Het idiote is dat MGS5 totaal geen problemen geeft, alle andere games wel. Ik kan ze gewoon niet normaal spelen.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2015
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waar kan ik Castle Crashers gratis downloaden. Die kan i ktoch gratis downloaden op Xbox one als ik hem op 360 had?
     
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Als castle crashers backwards compatible is kan je hem vinden bij 'games and apps' en als je dan naar het tabblad 'games' gaat en naar rechts bladert staat die onder 'ready to install'.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Geen idee of hij bc is. Maar je krijgt de remastered versie gratis voor de Xboner als je hem al op de 360 had.
     

Deel Deze Pagina