1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mad Max

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Echt tergend als je in zo'n camp het laatste dingetje niet kan vinden :mad:
     
  2. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Ja, heb een kamp wel 4 keer doorzocht.... Maar wil wel alles vinden
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    En bijna geen laadschermen. Het verbaasde me hoe snel een savegame geladen is. Vooral omdat de laatste game die ik speelde Witcher 3 was, en daar zijn de laadtijden echt GIGANTISCH LANG.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Oeh das wel nice dan zeg. Ja het is verschrikkelijk jammer dat die laadtijden niet korter te maken zijn voor Witcher 3.
     
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    vanmiddag maar ff gehaald... tot zover erg leuk en ziet er wel aardig uit!
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Eigenlijk te gek voor woorden dat ik twijfel over deze game terwijl ik hem voor 15 euro kan kopen :+
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vind het tot nu toe echt een leuke game. Gelukkig, vind ik iig, is alles makkelijk te vinden en loop je niet lang te zoeken naar alle items. Wel merk ik dat ik vaak een hoop laat zitten,... omdat het de moeite niet is. Auto die je tegenkomt laat ik staan ipv heb kapot te rijden voor 10 scrap. Heb nu het eerste gebied (boven waar je begint) helemaal gedaan. Echter alle andere gebieden ook helemaal doen, dat zit er niet in. Mede omdat het te receptief is en ik mijn tijd beter kan besteden.

    Al met al een goede aankoop en zeker een aanrader en al helemaal @Jorrie voor €15,-. :)
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik kan me hier helemaal in vinden! De game is lekker makkelijk, niet teveel gedoe. Persoonlijk vind ik dat wel fijn, ik hoef niet constant laadschermen te zien omdat ik voor de 100e keer doodga bij een encounter :+ (Witcher 3, Death March, slechte ervaringen). De scrap van auto's die je kapot beukt is idd niet de moeite waard, je krijgt uiteindelijk zoveel scrap binnen, waarom nog uitstappen. Ik rij zelf van gebied naar gebied, eerst nog even alle luchtballonnetjes pakken (viewpoints) en dan rustig alles looten, en kapot beuken :+.
     
  9. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Mee eens! Gewoon lekker door het land scheuren en alles kapot maken wat je tegenkomt.

    De camps probeer ik wel 100% te looten. Verder vooral een spel waar je niet te veel bij hoeft na te denken.
     
  10. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Heeft er iemand tips voor het verslaan van grote groepen vijanden? Meestal wat ik doe is het wegduiken en dan de eerst komende vijand versla. Daarna weer wegduiken, etc, etc,etc.

    iemand ook tips voor het snel verslaan van de convoys?




    Voor het snel nemen van bochten heb ik het volgende gevonden op het internet. Weet alleen niet of het werkt.

    EASY CORNERS
    If you need to make a sharp turn while driving at high speeds, hit the side ram attack button to make your turn smoother.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Als je het project Clean up crew vrij speelt in dat gebied dan alles wat je kapot maakt onderweg wordt automatisch opgepakt, erg handig!

    Je kunt op een gegevens moment de perk Thunderpoon vrijspelen op je auto, is een rocketlauncher die het uit de weg ruimen van convoys heel wat makkelijker maakt :).


    Ben nu zelf bij Pink Eyes, laatste gebied van hem clearen en dan is de map af voor mij, de story missies doe ik zo nu en dan tussendoor.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Gelijk even gekeken, maar waar vind ik die??
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Deze vind je bij camps of scavenger locations, als je op je map klikt, dan krijg je bij de camps een overzichtje te zien ( 4x insignia, 8 scraps etc) hier staat dat ook bij, als het goed is moet je er 3 van verzamelen en inleveren bij dat hoofdkwartier waar je zit.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je kunt overigens gewoon op je hoofdkwartier selecteren wat je wilt bouwen (er naartoe lopen en op (A) drukken). Dan worden alle locaties voor dat item zichtbaar op je map. Ik had eerlijk gezegd nog niet eens aan die cleanup crew gedacht, dus toch eventjes vrijspelen dan :+.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bedankt heren!! Beide tips die ik niet wist, heb hem net gelijk even vrijgespeeld. :)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Inmiddels het verhaal uitgespeeld, toch wel een goed Mad Max verhaal, leuke characters en gewoon echt een brute game.
    Voor mij toch wel een van de games van 2015

    Heb zo nu en dan wel echt framerate problemen gehad, dat was voor mij toch wel een minpunt.
    Nu maar aan de wasteland missies beginnen en het laatste gebied clearen, ben er nog niet over uit of ik hiervoor Platinum gaat halen, is opzich wel easy.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Inmiddels scoort dit spel in de user reviews hoger, dan de officiële reviews, dat vindt ik altijd wel een interessant gegeven. Misschien toch eens een kans geven.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Game toch maar gekocht, voor 14 euro en een beetje kan er weinig misgaan :+
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hij wordt steeds goedkoper bij jou.
    Je had beter kunnen wachten, met dat tempo had je hem volgende maand voor een euro kunnen ophalen :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha ja, of hij wordt duurder, heb ik ook wel eens gehad dus dan maar voor die paar euro nemen :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina