Halo - Hidden Banshee

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 4 aug 2003.

1. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het al 1000 keer langs gekomen maar ik meld het toch maar even. In een van de sneeuw levels (ik ben even kwijt welke) kun je met je rocket launcer op een platvorm schieten en als het lukt vliegt er dan een Banshee vanaf! Normaal hoor je daar geen banshee te hebben dus dat is best wel vet.

Dit is natuurlijk erg vaag dus je kan op Kazaa een filmpje er van downloaden.

ZOek: Halo
    Of: Hidden Banshee

2. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Die was al lang bekend maar toch fijn als ge het nog niet wist

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Krijg nou wat! Dat wist ik nog niet:eek: *Schaam*. Welk level is dat? *Kazaat*

4. gangsta xbox

gangsta xbox xbox will never die

Leuk Bevonden:
    0
    k heb net dat filmpje gedownload op kazaa:p k wist nog niet dat die er wasO-) maar ik ga het dadelijk wel ef uit proberen_O_

het is level 5 k weet niet hoe die heet:{

Laatst bewerkt: 4 aug 2003
  5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
  6. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ge moet niet perse met de rocket launcher schieten, ge kunt ook met de tank schieten. Ge moet OP de tank gaan staan ( ongeveer op de plaats waar ge moet instappe ) en richten met de rocket launcher dan instappen en onmiddelijk schieten. Hiermee kunt ge uw schietbereik van uw tank vergroten :) .
    Ge kunt wel niet lang richten en ook geen 90° in de lucht ofzo. Dan verliest ge geen ammo.

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ow die banshee ken ik al. ik had em alleen op een andere manier ontdekt: het is me namelijk gelukt om van die brug te springen waar dat dropship neerstort.

als je dan beneden bent heb je het hele level voor jezelf, en kan je daar een heeeeeeel stuk verder een banshee pakken die normalerwijs bestuurd word door een elite (maar omdat die er niet zijn, is ie leeg) en toen vloog ik terug, en zag ik die andere banshee op dat platform:)

verdere uitleg van de sprong op verzoek:D

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    verzoek om uitleg van de sprong!!

9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
  10. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat filmje van die brug af springen had ik gezien. Maar mij lukt dat niet :mad:

11. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukt mij dus ook niet :mad: :mad: :'-(

12. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de brug afspringen is simpel, je moet aan je linkerhand als je door de deur komt er af springen, op tijd bukken en dan kom je op een plateautje, dan naar rechts lopen, tot je bijna naar beneden valten dan springen op het stukje sneeuw aan de rand en dan op het goede moment weer bukken, dan spring je in he dropship als het land en dan landt/crasht dat dropship weer bij de Scorpion Tank iets verderop.
    Je kan dan later ook nog ff een Banshee en zo pikken omdat je dan ale voertuigen hebt en Wraith-jumpen is dan ook wel leuk, met je banshee de Wraith op z'n kop gooien, erop gaan staan en dan springen en op x drukken

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    op verzoek de uitleg van de sprong:D :

mij is het gelukt met z´n tweeen. eerst moet je iedereen op die brug afmaken. als dat is gelukt ga je naar de onderste verdieping van de brug en loop je naar de muur waar je vandaan kwam. (waar die grunts slapen, euh sorry sliepen:D)

vanaf die onderste verdieping kan je op een soort van platformpje springen. als je er allebei opstaat, spring 1 iemand van het platform af. 1 iemand moet dood.

nu is het 1 en al timing. de ander LAAT ZICH VALLEN op de eerstvolgende richel. er is 1 punt waar je niet dood gaat als je de richel raakt. als je levend blijft terwijl je de richel raakt, moet de ander op de richel respawnen.

snappen jullie het nog? de 2e speler is dus op de richel gerespawned en de ander is dood. maar omdat er geen enemy´s zijn, komt hij er ook weer bij. nu moet je richting de neergestortte marines lopen. op een gegeven moment val je vanzelf van de richel af. en dan kom je (meestal) heelhuids op de grond.

zo is het ons gelukt

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook es ergens op een brug gekomen en in de verte zag ik een banshee. Er liep een ventje naartoe en hij wou er mee weg vliegen maar ik schoot hem eraan met mijn handgun. Toen liep ik er vlug naartoe en iedereen die erin wou schoot ik dood. En zo had ik ook een banshee waar je eigelijk geen banshee kan hebben.

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan op zoveel plaatsen een Banshee krijgen, zonder shortcuts en zo onder meer in Assault on the Control Room op de brug waar er 2 staan en als je snel bent er 1 kan nemen en ook in dat lvl als je op die steen gaat staan net voorbij die canyon waar je de tank moest laten staan en een Sniper en Rocket LAuncher mee hebt met z'n tweeen op elkaar gaan staan en dan naar die Banshee richten met de sniper en dan wapen wisselen schiten, ff wachten, dan erheen lopen, die elite van afstand snipen en de banshee pakken
    In Two Betrayals zijn natuurlijk genoeg banshees die je kan nemen
    Goh, volgens mij waren dat de enige 2 lvls waarin je een Banshee kan besturen, best weinig eigenlijk
    En voor de smart guys, ik weet ook wel dat je nog meer dan alleen op de 2 plaatsen in AotCR een BAnshee kan krijgen, maar die zijn wat lastiger om aan te komen en ik zal ook nog wel 1 vergeen zijn

En ik vond dat van die richel afspringen bij de mariniers in AotCR ook eerst in co-op uit, maar nu lukt het me alleen ook

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog 2 plaatsen in AtCR:

in het gedeelte rolling thunder kom je op een gegeven moment weer in de sneeuw (als je de tunnel uitbent) en dan staat er een heeeeeeel hoog gebouw. bovenop dat gebouw staat ook een banshee. (in two betrayels kom je er, maar als je mijn lege level truuk toepast kan je em in AotCR ook halen) en er staat een banshee in het stuk dat je weer naar binnen gaat. weetjewel waar al die turrets staan en jij de turrets out moet taken en de marines hun position moeten holden:)

hij staat helemaal achteraan. als je de lege-level truuk niet toepast kan je em niet krijgen omdat je nooit snel genoeg bent om dat ding te pakken voordat er een elite in gaat zitten.
    met deze banshee kan je dan die banshee op dat gebouw pakken. en die andere bij de scorpion

zo dat was dat

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die op dat hoge gebouw was ik nog vergeten, maar die 2e zei ik wel, en die kan je in een leeg level ook wel pakken, heb ik gisteren nog gedaan, en daarmee toen naar boven gevloegen om zo'n whacko die naast me zat ook een BAnshee te geven

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey hoe heb jij die sprong trouwens in je eentje gedaan?
    mij lukt het maar niet|:-

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging eerst wat proberen, bij de brug er linksaf en bukken(geen schade), toen over de richel rennen en aan het einde timen en springen , kwam ik op die andere richel waar je afglijdt, daar weer goed getimed bukken(geen schade) en dan proberen bij de rand op die iets hogere steen te landen en dan ook bukken(wel schade)
    Lukt mij ook maar soms hoor

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    oh.....
    ok geef me ff een maand en dan kan ik jouw uitleg ontcijferen:D

Deel Deze Pagina